ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
השר לא נשאר חייב

העיתונאים במתקפה: "קרעי מצא לו שק חבטות חדש"

ארגון העיתונאים יוצא להגנת עיתון 'הארץ' ונגד שר התקשורת שלמה קרעי שפרסם הצעת מחליטים למליאת הממשלה, לפיה יופסק כל קשר בין הגופים הממשלתיים לעיתון. "שר התקשורת קרעי איבד את הצפון. אחרי שהעביר את רוב הקדנציה הקצרה שלו בניסיונות כושלים לסגור את תאגיד השידור, וכאשר המדינה כולה בעיצומה של מלחמה, אבל והשבת חטופים", עקצו 

שר התקשורת שלמה קרעי
שר התקשורת שלמה קרעי צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

אחרי שקרא לנתק כל קשר בין גופים ממשלתיים לעיתון 'הארץ', ארגון העיתונאים בישראל יוצא נגד שר התקשורת שלמה קרעי.

בהודעה שפרסם הארגון נכתב: "שר התקשורת קרעי איבד את הצפון. אחרי שהעביר את רוב הקדנציה הקצרה שלו בניסיונות כושלים לסגור את תאגיד השידור, וכאשר המדינה כולה בעיצומה של מלחמה, אבל והשבת חטופים, מצא לו קרעי שק חבטות חדש: עיתון הארץ".

"הצעתו החדשה להפסיק את כל התקשרויות הממשלה עם העיתון היא הצעה פופוליסטית, חסרת כל היתכנות והיגיון וכל תכליתה לקושש לייקים בבייס הפוליטי, על גבם של עיתונאים ועיתונאיות מסורים שעובדים לילות כימים בסיקור המלחמה, ותוך פגיעה מכוונת ובוטה בחופש העיתונות ובזכות הציבור לדעת".

עוד בנושא:

השר מציע להפסיק את המימון של עיתון "הארץ"

"אנחנו מחזקים את עיתונאי קבוצת הארץ ובטוחים שימשיכו לעשות עבודה חשובה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה, ולא יירתעו מאיומי הסרק האוויליים של השר קרעי", כך ארגון העיתונאים בישראל המייצג את רוב העיתונאים במדינה.

הצעת השר קרעי.

השר קרעי לא נשאר חייב והגיב כשהוא מונה את חלק ממבקריו: "אגודת העיתונאים ירושלים, גיא לרר, עינב שיף, אורית פרקש, עידן רול, נריה קראוס, ועוד כל מיני… רוצים שאנחנו נממן מכיסנו את הביזיון הפרו-פלסטיני הזה" והוסיף ציטוטים נבחרים שפורסמו בימים האחרונים בעיתון 'הארץ'.

"הארץ" בכותרת באנגלית: "ביצוע פשעים מאסיביים נגד האנושות על ידי ישראל ברצועת עזה יוביל ל...", או: "מאחורי כל זה עומדת השחצנות הישראלית: המחשבה שלנו מותר לעולל הכל, ושלעולם לא נשלם ונענש על כך... נעקור עיניים, נרסק פרצופים..." (גדעון לוי), או: "ביממה אחת עברו אזרחים ישראלים את מה שחוו וחווים פלסטינים במשך עשרות שנים כשגרה: פלישה צבאית, מוות, אכזריות, ילדים נהרגים, גופות מוטלות בכביש..." (עמירה הס), או: ״הערכה במערכת הבטחון: בחמאס לא ידעו מראש על פסטיבל נובה… בתחקיר המשטרה נמצא כי מסוק צבאי שירה לעבר מחבלים פגע ככל הנראה בכמה חוגגים״ (ג׳וש בריינר), או: ״החזרה הפנאטית על כך שחמאס הם נאצים באה להסתיר ספק חבוי״ (רוגל אלפר), או: ״חמאס חשף את התושיה הצבאית שלו… פעיליו הראו יצירתיות כשפרצו בשיטות שונות את הגלא הגדול בעולם…״ ועוד דוגמאות רבות מספור…". כך ציטט קרעי.

"אני חושב שאם הם ושכמותם כל כך מעוניינים בחרפה הזו, שיממנו אותה מכיסם ולא על חשבוננו. מה דעתכם?", תהה השר לסיום.

שלמה קרעי עיתון הארץ מלחמת חרבות ברזל ארגון העיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד