ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הרשימה המלאה

התרגשות בישראל: אחרי כ-50 ימים בשבי - 13 חטופים שוחררו

אחרי כ-50 ימים - שבו אמש לישראל 13 ישראלים שנשבו בידי חמאס | היום צפויה לשוב קבוצה נוספת של חטופים | נתניהו: "מחויבים להחזרת כל חטופינו. זוהי אחת ממטרות המלחמה ואנחנו מחויבים להשיג את כל מטרות המלחמה" | בפנים רשימת המשוחררים המלאה, בהם 4 ילדים

התרגשות בישראל: אחרי כ-50 ימים בשבי - 13 חטופים שוחררו
אוהד מונדר צילום: דו"צ, באדיבות המשפחה

13 ישראלים שנחטפו לעזה ב-7 לאוקטובר שבו אתמול (שישי) לישראל. חזרתם לארץ לאחר כמעט 50 ימים עוררה התרגשות גדולה. "הממשלה יחד עם כל גורמי הביטחון תלווה אותם ואת משפחותיהם", אמרו במשרד ראש הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול לאחר שחרור החטופים: "השלמנו עכשיו את החזרת ראשוני חטופינו. ילדים, האימהות שלהם ונשים נוספות. כל אחד ואחת מהם עולם ומלואו. אבל אני מדגיש לכן - המשפחות, ולכם - אזרחי ישראל: אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו. זוהי אחת ממטרות המלחמה ואנחנו מחויבים להשיג את כל מטרות המלחמה".

הילד אוהד מונדר בן ה-9, ששוחרר אתמול משבי חמאס, פוגש לראשונה את חבריו ואוכל גלידה.

החטופים ששוחחרו - משפחת אשר: דורון כץ-אשר (בת 34), רז אשר (בת 4), אביב אשר (בת שנתיים). משפחת אלוני: דניאל אלוני (בת 45), אמיליה אלוני (בת 5). משפחת מונדר: רות מונדר (בת 78), קרן מונדר (בת 54), אוהד מונדר (בן 9)

בנוסף שוחררו: עדינה משה (בת 72), חנה קציר (בת 76), מרגלית מוזס (בת 77), חנה פרי (בת 79) ויפה אדר (בת 85)

אתמול אמרו בלשכת ראש הממשלה: במוסד ובצה"ל קיבלו את רשימת החטופים הנוספת שאמורים להשתחרר היום בהמשך למתווה. גורמי הביטחון בודקים את הרשימה. המידע נמסר למשפחות החטופים.

מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד