י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
חששו מלינץ'

החטופות סיפרו: "נגמר האוכל ונשאר רק אורז" - נזרקו עליהן אבנים

החטופות ששוחררו סיפרו על הדרך לישראל ועל אבנים שנזרקו לעברן. האוכל הלך ואזל במהלך השבי, ובשבועיים האחרונים התקיימו רק מאורז. אחת החטופות, חנה קציר, גילתה רק לאחר השחרור מה קרה למשפחתה

החטופות סיפרו: "נגמר האוכל ונשאר רק אורז" - נזרקו עליהן אבנים
שחרור החטופים צילום: צלמי פלאש 90

החטופות ששוחררו אתמול (שישי) סיפרו על מה שעברו בעזה ועל רגעי הדרמה בעת העברתן לישראל. החטופות לא הוחזקו ביחד, החטופות סיפרו לחברי קיבוץ ניר עוז מה הן עברו.

בנוגע למבטים המבוהלים בירידה מרכבי הצלב האדום, החטופות סיפרו כי במהלך הנסיעה למעבר רפיח נזרקו עליהן אבנים וחפצים נוספים. הן חששו שיעברו לינץ' והיו בפחד קיומי, אמיתי, בדרך למעבר רפיח, כך דיווחה יעל אודם ב'חדשות 12'.

עוד סיפרו החטופות כי בשבועיים האחרונים אזל האוכל למעט אורז, ולכן הן גם ירדו במשקל. החטופה חנה קציר, שהג'יהאד האיסלאמי טען שמתה בשבי, חזרה אמש בשלום, ורק כשהגיעה לארץ גילתה שרמי בעלה נרצח ושבנה נחטף. רק כשהחטופות הגיעו לארץ הן גילו מה עלה בגורל המשפחות.

ב'חדשות 13' דווח כי חלק מהחטופות צעדו במנהרה עם החוטפים, וחלק נלקחו על אופנוע בתוך המנהרה. הן סיפרו כי יום כן היו תרופות ויום לא היו תרופות, הן הוסיפו לספר כי האוכל היה מועט. בחלק מהזמן היו יחד כל החטופות שנחטפו מקיבוץ ניר עוז, ובחלק מהזמן לא.

הן סיפרו כי הן עשו פעילויות יחדיו כמו שיחות וכו' וזה חיזק אותן. עוד סיפרו, כי חלקן שמעו ברדיו בתוך המנהרה על הקרובים שלהן שנרצחו, וחלקן לא ידעו על כך עד לשחרורן אתמול.

 

 

חמאס עזה חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד