כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
סוחף יזמים

הנשים החרדיות שפיצחו את קוד המסחר באמזון

עולם המסחר המקוון שהופך לפופולרי משנה לשנה, סוחף גם יזמים חרדים רבים שנוהרים לתחום המסחר הדיגיטלי • לאור הביקוש הרב פותחים ב'ביזמקס' מחזור נוסף של תכנית הכשרה ייעודית למסחר מקוון לנשים חרדיות

	הנשים החרדיות שפיצחו את קוד המסחר באמזון
מסחר באמזון צילום: מתוך אתר החברה

הצמיחה הבינלאומית בסחר המקוון, יחד עם כניסת השימוש בדיגיטל בציבור החרדי, היוו זרז עבור חרדים רבים להיכנס לזירת הסחר המקוון. אתר החדשות האמריקאי 'BuzzFeed' דיווח בעבר כי 7% מכלל הסוחרים העצמאיים באמזון הינם תושבי השכונות החרדיות של ניו יורק. המסחר ברשת תפור למידותיו של המפרנס החרדי מהסיבה שהוא מאפשר לייצר הכנסה מכובדת המשתלבת עם אורח החיים היהודי. 

לחצו כאן לפרטים נוספים והרשמה>>>

כעת מגיעה הבשורה שתאפשר גם לנשים בציבור החרדי, להיכנס לתחום. מרכז החדשנות 'ביזמקס', בשיתוף בנק הפועלים ומרכז כיוון, פותחים שוב את תכנית ההכשרה הייעודית באמזון לנשים חרדיות. התכנית המצליחה שהכשירה עשרות גברים שכבר מצליחים לייצר הכנסה מכובדת, משיקה בימים אלה מחזור נוסף ייעודי לנשים חרדיות.

"לאחר ההצלחה של המחזור הראשון חיזקנו את ההבנה כי גם לנשים חרדיות יש את הכלים להצליח להשתלב בעולם המכירות הוירטואלי, ולכן אנו פותחים שוב קורס מותאם לנשים", אומר אליהו דינוביץ, מנכ"ל ביזמקס. "תכנית לימודים שכבר הוכיחה את עצמה מביאה את שיטות המכירה הידועות באמזון: 'פרייבט לייבל' ו'דרופשיפינג' ומשלבת לימודי תאוריה לצד עבודה מעשית", אומר דינוביץ.

"את המכירה הראשונה התחלתי עוד במהלך הקורס והיום - חצי שנה מהמכירה הראשונה - כבר הגעתי למעל 30,000 דולר הכנסות", מספר איציק גולדברג, בוגר המחזור הקודם לגברים. "כל זה התאפשר לי בעזרת הידע המקצועי שרכשתי בקורס יחד עם ליווי והדרכה מעשית מפורטת ביותר". גם בוגרות המחזור הראשון שעושות את צעדיהם הראשונים מזה כמה חודשים באמזון, מדווחות על הצלחה מרשימה.

המחזור יפתח בשבועות הקרובים ויפעל במתחם 'ביזמקס' המופעל ע"י קרן קמ"ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף המשרד לענייני ירושלים ומסורת. הלימודים בקורס יעניקו לתלמידות את סל הכלים הרחב ביותר למכירות באמזון: מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון, מחקר שוק למציאת רעיון לפיתוח, מציאת ספק ותקשורת נכונה, קניית סחורה, שילוח לאמזון ותמחור נכון של מוצר שיביא רווחים לאורך זמן. בנוסף, המשתתפות  תקבלנה ליווי לפתיחת חנות מקוונת באמזון ותבצענה כבר במהלך הקורס את המכירות הראשונות בשיטת ה'דרופשיפינג' המאפשרת מכירת מוצרים ללא השקעה כספית.

הקורס יועבר על ידי גיא חרץ מהמרצים המובילים בארץ בתחום האיקומרס, לצד מרצים נוספים ומדריכות אשר ילוו את המשתתפות מעבר לשעות הפורמליות של הקורס. הקורס יפתח ביום שני כ"א כסלו (04.12.23) וימשך 18 מפגשים שיתקיימו מידי יום שני בין השעות ב-19:00-22:00 בכיתת החדשנות של ביזמקס. מלגה לימודים עד 50% מעלות הלימודים, למתאימות. 

השאירו פרטים ונחזור אליכן>>>

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד