י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
נחטפו כשהם פצועים

זוועות השבי: נותח ללא הרדמה; לאחותו חיברו את הרגל הפוך

אחים שנחטפו לעזה כשהם פצועים נותחו בצורה בלתי נתפסת. הקטן יותר נותח בירך ללא הרדמה, לאחותו ניתחו "המחבלים" את הרגל בצורה הפוכה. השניים נותחו שוב בישראל לאחר שחרורם וכעת מחלימים בביתם 

זוועות השבי: נותח ללא הרדמה; לאחותו חיברו את הרגל הפוך
משפחת רגב בסורוקה צילום: באדיבות המצלם

העדויות משבי החמאס ממשיכות לזעזע את כולנו. ב'חדשות 12' דווח כי מיה רגב בת ה-21 ואחיה איתי בן ה-18, שנחטפו מהמסיבה ברעים ושוחררו משבי חמאס אחרי למעלה מ-50 יום, העידו בפני קרוביהם על הניתוחים שעברו בעזה בצורה אכזרית ורשלנית.

איתי שנורה בירך, סיפר כי נותח בשבי ללא הרדמה. אחותו הגדולה מיה נורתה בקרסול לפי הדיווח ב'חדשות 12', היא נותחה בידי המחבלים, שחיברו לה את הרגל הפוך.

בתיעוד העברתה מידי המחבלים לרכב הצלב האדום, נראתה מיה צועדת בעזרת קביים. מיד עם הגעתה לידי צה"ל, היא הוטסה לבית החולים סורוקה, שם טופלה בידי הצוות הרפואי, שתיקן את הנזק שנגרם לה.

איתי, אחיה הצעיר ממנה בשלוש שנים שוחרר בפעימה אחרת ארבעה ימים אחריה והגיע גם הוא לבית החולים, שם נותח בירך. השניים שוחררו לביתם בשוהם ומתאוששים שם.

העדות של האחים רגב, מצטרפת לעדותה של ויואן הדר, דודתה של החטופה מייה שם, שסיפרה כי היא נותחה ביד על ידי וטרינר. "היא עברה טראומה, היא חלשה ורזה. היא נותחה על ידי הווטרינר בעזה, לא עשו לה פיזיותרפיה. היד שלה מאוד צהובה, היא עשתה לעצמה מין עיסויים ביד כי היא ידעה שצריך", סיפרה הדודה בהצהרה לתקשורת.

יצוין כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה ביום רביעי לבית משפחת רגב לבקר את האחים המחלימים ואמרה: "מיה ואיתי - עברתם את תופת הגיהנום. כל העם עקב בדאגה וציפייה לשובכם. אתם עטופים באהבת המשפחה שלכם ובאהבת כל העם. אתם מוגנים עכשיו".

 

שחרור חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד