ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
סולידריות עם ישראל

נשיא ארה"ב: "אני שבור מהדיווחים על מותו של ישראלי-אמריקאי"

נשיא ארה"ב אמר שהוא שבור מהדיווחים על מותו של גדי חגי, בעל אזרחות אמריקאית ב-7 באוקטובר. מותו של חגי בן ה-73 אושר ביום שישי האחרון  

נשיא ארה"ב: "אני שבור מהדיווחים על מותו של ישראלי-אמריקאי"
הנשיא ג'ו ביידן צילום: הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר שליבו שבור מהדיווחים על מותו של האזרח ישראלי-אמריקאי גדי חגי, שנהרג על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. האישור על מותו פורסם ביום שישי.

"אנחנו ממשיכים להתפלל לשלומה ולחזרה הבטוחה של אשתו", אמר ביידן בהצהרה. על פי הדיווחים, גופתו של חגי עדיין מוחזקת בעזה. ביידן הוסיף כי הוא מתפלל עבור משפחת חגי ואישר כי ממשל ארה"ב ימשיך לפעול לשחרור בני ערובה אחרים בעזה.

משפחת חגי אמרה בראיון ל-CNN כי הם "מלאים בצער רב" לאחר שנודע להם על מותו של גדי חגי. המשפחה הוסיפה כי הם מקווים שגופתו תוחזר.

"אנו אבלים על אובדן אבינו וסבנו, ואנחנו ממשיכים לקוות ולהתפלל שגופתו תוחזר אלינו ושג'ודי עדיין בחיים ואנחנו נתאחד בקרוב", נמסר בהודעת המשפחה. ג'ודי היא אשתו של גדי חגי.

גדי חגי, 73, נולד וגדל בעין השופט ונחטף ע"י החמאס מקיבוץ ניר עוז. גדי היה אדם מלא הומור אשר ידע להצחיק את כל סובביו. מוזיקאי בנשמה, חלילן צד מחונן, ניגן בתזמורת צה"ל והתעסק בנגינה כל חייו. בבוקר ה-7 באוקטובר, יצא עם אשתו ג'ודי להליכת הבוקר הקבועה שלהם באיזור השדות והכרם של הקיבוץ. ג'ודי הספיקה להודיע לחברים כי הם נפגעו מירי וכי גדי פצוע קשה.

ג'ו ביידן חמאס עזה חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד