ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
79 יום בשבי

אביו של החטוף: "אין מחיר להחזרת החטופים"

שי, אביו של עומר ונקרט המצוי בשבי חמאס: "יש לנו אות חיים - אין מחיר להחזרת החטופים". על פגישתו עם רה"מ: "יש לי אמון בממשלה ובקבינט". הוא הוסיף: "אם זה כולם תמורת כולם אז שיוציאו אותם"

אביו של החטוף: "אין מחיר להחזרת החטופים"
עצרת תמיכה בחטופים צילום: ברק דור

עומר ונקרט, בן 22, נחטף בבוקר השבת של 7 באוקטובר לאחר שהיה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים. מאז, במשך 79 יום, הוא מצוי בשבי חמאס מבלי שמשפחתו תדע מה מצבו. שי ונקרט, אביו של עומר, סיפר לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על תחושותיו בעקבות מה שנראה כמו תקיעות במשא ומתן לכינון עסקת חטופים נוספת, וקרא לשחרר את כל החטופים, גם במחיר של שחרור כל האסירים המצויים בבתי הסוהר בישראל.

"המידע האחרון זה בעיקר כשראינו את עומר נחטף מהמסיבה, ומעבר לזה יש לנו אות חיים אבל לפני כל כך הרבה זמן, ראו אותו בשבי ולא יודעים להגיד לי שום דבר על מצבו", טען. "עומר חולה קוליטיס, זו מחלה שנהיית חמורה במצבי לחץ, זה הופך להיות מסכן חיים".

על הפגישה עם רה"מ ורעייתו, אמר: "לא חשבתי שרה"מ יציג לי פתרון קסם, אבל זה כן יותר להעביר את המסר. יש לי אמון בממשלה ובקבינט, אני לא חושב שהם לא רוצים להוציא את החטופים אבל לא רואה את זה קורה. מבחינתי אין לזה מחיר, אין מחיר להחזרת החטופים, אם זה כולם תמורת כולם אז שיוציאו אותם".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד