ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
תוהו ובוהו

אימו של נרצח במסיבה: "עד היום לא קיבלנו תעודת פטירה"

עוד תיארה אימו של הנרצח דור מלכה הי"ד, כי כאשר ניסתה לברר כיצד נהרג נאמר לה שכל עוד לא תהיה וועדת חקירה לא ברור מהי סיבת המוות

אימו של נרצח במסיבה: "עד היום לא קיבלנו תעודת פטירה"
מראות הטבח ברעים צילום: פלאש 90

אמו של הנרצח דור מלכה הי"ד, שנרצח במסיבה שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים בבוקר השבת השחורה בה פרצה מלחמת חרבות הברזל אומרת בראיון לN12 כי "עד היום לא קיבלנו תעודת פטירה של הבן, ולא יצרו איתנו קשר לדווח איך נרצח". 

עוד אמרה כי המצב זהה לגבי שאר המשפחות שיקיריהם נרצחו באותה מסיבה. בנוסף, סיפרה כי אף לא אחד מהדרג המדיני או הממשלתי לא יצרו קשר עד היום והיא מבקשת מידע על מה קרה לו ואיך נפטר.

בנוסף, תיארה שכאשר כשניסתה לברר, גורם אחד עדכן אותה שהגופה נמצאה ירויה, וגורם אחר אמר שלא נמצאו סימני ירי. עוד נאמר לה שעד שלא תהיה וועדת חקירה לא ניתן יהיה לברר את הנושא.

לפני כשבועיים פורסם כי בני המשפחות שיקיריהם נרצחו במסיבות שהתקיימו ביישובי העוטף ב-7 לאוקטובר החליטו לפתוח מטה בשם "פרחי המסיבות". הסיבה לפתחת המטה הוא ההתייחסות לבני המשפחות כ"שקופים". ארז, אביה של רון צרפתי הי"ד שנרצחה במהלך המסיבה אמר בהתכנסות כי "בשבעה באוקטובר נרצחו למעלה מ-350 פרחי מסיבות שהלכו לחגוג את החיים, מאז ועד היום שום גורם רשמי לא פנה אלינו. ברור לנו שהמדינה נמצאת במלחמה מתמשכת, ברור לנו שצריך לטפל בחטופים ולהחזיר את כולם עכשיו, אבל אנחנו לא מוכנים להיות שקופים בעיני קברניטי המדינה".

 

מלחמת חרבות ברזל זיהוי חללים נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד