כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
הברכה הנדירה

הסגולה המופתית: "כמה חודשים אנחנו מחכים לאישור והחלום התגשם"

יהודי שהיה זקוק לאישור מביטוח לאומי עבור סיוע לבתו, רכש כרטיסים להילולא הגדולה שע"י מוסדות כסא רחמים ובאופן מופתי זכה בסגולת הברכה הנדירה של הגר"מ מאזוז ותוקצב באופן מופלא

הסגולה המופתית: "כמה חודשים אנחנו מחכים לאישור והחלום התגשם"
הגר"מ מאזוז שליט"א צילום: Flash90

במשרדי הישיבה לקראת ההילולא הגדולה הלחץ באויר, שיחות הטלפון מגיעות בזו אחר זו ללא הפסקה, יהודי עמך בית ישראל היודע את כוחה של התורה דוקא בתקופה הזו מחייגים ללא הרף למשרדי הישיבה, והעוסקים במלאכת הקודש מנפיקים כרטיסים כמעט בכל שעות היממה. אברכי ובוגרי הישיבה מציעים לידידים ומכרים להצטרף למפעל החשוב, לזכות לברכתו של מרן ראש הישיבה ולגדל את את דור העתיד של עולם התורה. 

הצטרפו כעת להגרלה הגדולה

בין השיחות שהגיעו למערכת, היה יהודי יקר שמצבו היה דחוק ובייחוד היה צריך אישור מביטוח לאומי על תקצוב סיעוד לבתו החולה והוא כבר אמר נואש, מהצד השני של השיחה הזכירו לו את ברכתו של ראש הישיבה שהבטיח לתורמים שיזכו לפי עשרה, אדרבה, זה הזמן לרכוש כרטיס ולקבל את הישועה המובטחת בדמות התקצוב הסיעודי לו מחכים המשפחה, כיהודי מאמין היודע את כח ברכתו של ראש הישיבה קנה הוא חבילת כרטיסים בתקוה שעוד יבשר בשורות טובות.

יומיים לאחר מכן מתקשר אותו יהודי בהתרגשות למשרדי הישיבה, "חשבתי שזה יקח זמן אבל כנראה שלא, היום התקשר אלי עורך הדין המטפל בתביעה, אותו עורך דין שכבר אמר לי שאחרי שלוש בקשות כנראה שלא נצליח, והוא מודיע לי חגיגית כי אושרה לנו בפתאומיות הבקשה שלנו" במזכירות הישיבה שאלו אותו "נו, פי עשרה כבר חזר?!" למרבה הפליאה הוא השיב שלא, עדיין לא חזר פי עשרה אלא רק פי שמונה מהסכום שהוא תרם לישיבה, "אבל אין לי ספק שעוד יגיע" סיים את השיחה.

לא עבר הרבה זמן והאיש מחייג שוב, הפעם הושלם לי פי עשרה, איך? עמותה שביקשנו ממנה עזרה לא אישרה לנו את הסיוע, כששמעו שביטוח לאומי נתן לנו אישור, אמרו לנו שאם ביטוח לאומי מאשר כנראה שהסיפור שלכם אמיתי ואנחנו  מאשרים לכם את הבקשה שלכם, הסכום שלהם השלים פי עשרה בדיוק לסכום שתרמתי.

"ללא ספק זה היה אך ורק בזכות תרומתי לישיבה".

רכשו גם אתם ותזכו להבטחת ראש הישיבה שליט"א>>>

בישיבת כסא רחמים מזכירים, כי השנה בעקבות המצב והוראות פיקוד העורף לא תתקיים הילולא באולם כמדי שנה, אלא שידור חי שישודר גם כאן אצלנו. אך ברכישת כרטיס מלבד ההגרלות, מקבל כל תורם מארז הגנה לביתו, כשהמארז כולל ספר ייחודי שיצא לקראת ההילולא, קמיע מיוחד לשמירה והגנה, ועוד. וכמובן מתנה ללא הגרלה לכל תורם שתצורף למארז ההגנה שיגיע עד לפתח ביתכם.

הצטרפו עכשיו

כסא רחמים הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד