כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
בשל הקמת הקואליציה

למרות החות'ים: חברת הספנות הגדולה בעולם חוזרת לשוט בים סוף

חרף האיום החות'י על הספינות השטות בים סוף, ובעקבות הקמת הקואליציה הימית בראשות ארה"ב נגדם - חברת הספנות הגדולה בעולם "מארסק" חוזרת לשוט בים סוף

למרות החות'ים: חברת הספנות הגדולה בעולם חוזרת לשוט בים סוף
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת הספנות הגדולה בעולם "מארסק" החליטה לשוב לשוט בים האדום, זאת בעקבות הקואליציה הימית שהוקמה לאחרונה במטרה להיאבק באיום החות'י, כך דווח ב'חדשות 12'.

בכירים בחברה אמרו כי הספינות שעשו עיקוף באפריקה יפסיקו לעשות זאת, וכלל הספינות של החברה יחזרו לשוט בים האדום. הבכירים כתבו ליבואנים: "בתקופה האחרונה ראינו את מה שקורה בים האדום והבנו שאין ברירה אלא להזיז את האוניות מתעלת סואץ כדי לא לסכן את אנשי הצוות שלנו".

עוד כתבו: "הערב, לאחר שיקולים ודיונים ולאחר שהבנו כי ישנה כעת קואליציה שמטרתה להגן על כל ספינה אנחנו מודיעים שנחזור בקרוב מאוד לשוט בתעלת סואץ תחת אותה ההגנה".

הבכירים המשיכו במסר: "כמובן שבתקופה הקרובה נמשיך לבחון את ההגנה שספינות הקואליציה יכולות לספק לנו ואם זה יעבור בשלום נוכל להשיט את כל האוניות שלנו שוב דרך תעלת סואץ. אנחנו מבינים כי קיצור המסלול יועיל למדינות רבות שאליהן אנחנו מגיעים ומקווים שזה יגרום לכך שעוד חברות יחזרו לשוט שם. אלו החדשות הכי מבורכות ושמחות שניתן לספר ולתת לתעשיית הספנות והייצור במזרח בימים אלו".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד