ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
הפגיעה תועדה

ירושלים: בן 12 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים

רוכב קורקינט חשמלי בן 12 בלבד נפגע מרכב חולף ברח' ירמיהו בירושלים. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בירושלים | מצלמת רכב סמוך תיעדה את הפגיעה | מדובר בתיעוד קשה לצפייה!

ירושלים: בן 12 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים
טיפול נמרץ צילום: דוברות הצלה

כונני הצלה הוזעקו הערב (ראשון) לרחוב ירמיהו בירושלים בעקבות דיווח על תאונת דרכים. בשעה 19:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע מרכב ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק, נער כבן 12 במצב קשה, עם חבלת ראש. 

פראמדיקים של מד"א ישראל נוימן ומשה בניטה סיפרו: "רוכב הקורקינט שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. עוברי אורח במקום סיפרו שבמהלך רכיבה הוא נפגע מרכב חולף. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

תיעוד קשה לצפייה! ממצלמת רכב סמוך: רגע הפגיעה ברוכב הקורקינט בן ה-12

פגיעת הרכב בבן 12 רוכב קורקינט - שימוש לפי סעיף 27א

מתנדבי צוות הצלה, אלי רפפורט ומשה אלבוים מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו רוכב אופניים חשמליים, נער כבן 12 כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות."

מדוברות המשטרה נמסר כי משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה ברחוב ירמיהו בירושלים במהלכה נפגע צעיר כבן 12 מרכב חולף. כתוצאה מהתאונה, נפגע הצעיר באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה להמשך טיפול רפואי. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

תאונת דרכים ירושלים קורקינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד