ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
עדכונים שוטפים

המפקדה התת-קרקעית הושמדה | גל תקיפות בלבנון

צה"ל ביצע הערב גל תקיפות בלבנון נגד יעדי חיזבאללה | הפלסטינים | נשיא המדינה: "האויב רק מחכה שנראה סדקים בתוכנו ונריב אחד עם השני. הוא רואה את מאבקי האגו והניגוחים הפוליטיים | כל העדכונים

המפקדה התת-קרקעית הושמדה | גל תקיפות בלבנון
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

צה"ל השלים מבצע רחב לפירוק המפקדה הצפונית התת-קרקעית של חמאס בעזה וחשף את התשתית התת קרקעית ממנה חולצו גופות החטופים. כוחות צה"ל תקפו מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה לאחר שזוהו שיגורים משטח לבנון. מוקדם יותר דווח על תקיפה נרחבת בדרום המדינה. 

עדכונים שוטפים:

22:40 - דובר צה"ל: מוקדם יותר היום, כוח צה"ל תקף חוליית מחבלים במרחב עייתה בלבנון. זמן קצר לאחר מכן זוהו שני שיגורים ששוגרו משטח לבנון לעבר מרחב אביבים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי. כמו כן, מוקדם יותר הערב, נתקפה תשתית טרור באמצעות טנק של צה"ל במרחב יארון בדרום לבנון.

22:29 - הפלסטינים מדווחים על עשרות הרוגים בתקיפה של צה"ל במרכז רצועת עזה 

21:22 - עלי ברכה, מבכירי החמאס: "הארגון דחה כל הצעה להפוגה שתימשך שבוע או שבועיים ועמדתם של פלגי ההתנגדות מאוחדת לגבי זה. הודענו לקטאר ולמצרים שלא נדון בתיק השבויים לפני הפסקת המלחמה".

21:17 - נשיא המדינה הרצוג: "האויב רק מחכה שנראה סדקים בתוכנו ונריב אחד עם השני. הוא רואה את מאבקי האגו והניגוחים הפוליטיים וחוגג בכל פעם שהמחלוקת מפלגת אותנו. על ההנהגה להתאפק, בואו נחדול מהמאבקים הפנימיים במערכה הקשה".

20:15 - דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, אמר בהצהרה לתקשורת: "אנחנו שוללים מהאויב יכולות טרור. כל כוח בשטח שדורש סיוע אווירי מקבל את המעטפת הנדרשת. אי אפשר לפרק את חמאס ללא פעולה קרקעית, רק היא מוציאה מחבלים החוצה".

 

מלחמת חרבות ברזל עזה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד