כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
הגיב לחבר הכנסת

נתניהו: "פועלים להגירה מרצון של עזתים מהרצועה"

ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבת הסיעה כי הוא פועל להגירה מרצון של עזתים מרצועת עזה, בתגובה לח"כ דנון שאמר כי "חייבים להקים צוות שידאג לכל מי שירצה לצאת מעזה למדינה שלישית"

נתניהו: "פועלים להגירה מרצון של עזתים מהרצועה"
ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום כי "פועלים להגירה מרצון של עזתים מהרצועה", כך לפי דיווח "ישראל היום". נתניהו הוסיף כי "הבעיה שלנו זה מדינות שמוכנות לקלוט ואנחנו עובדים על זה".

דברים אלו נאמרו במענה לח"כ דני דנון שאמר כי "בעולם כבר דנים באפשרויות של הגירה מרצון. שר ההגירה הקנדי אמר את הדברים בצורה פומבית וגם ניקי היילי. חייבים להקים צוות של מדינת ישראל שיטפל בנושא הזה, וידאג שמי שרוצה לצאת מעזה למדינה שלישית יוכל לעשות זאת. צריך להסדיר את זה. יש לזה חשיבות אסטרטגית ליום שאחרי המלחמה".

בהמשך לדיונים בישיבת סיעת הליכוד, פירסם מוטי קסטל כתב "עכשיו 14" את דברי ראש הממשלה נתניהו לפיהם "זו תהיה טעות גדולה להעלות מיסים. אני הולך להיפגש עם שר האוצר ויש דרכים אחרות שאני מאמין בהן. עשינו זאת בעבר, נעשה זאת גם עכשיו".

יחד עם זאת, ח"כ דיסטל אטבריאן אמרה כי "צריך לסגור משרדים מיותרים". ח"כ אושר שקלים השיב: "זאת אמירה פופוליסטית". דיסטל: "ממש לא. תסגרו משרדים או לפחות תקצו את הכספים של המשרדים למען שיקום עוטף ישראל. האזרחים זקוקים לכל שקל".

 

חמאס עזה בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד