כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"זה יצטרך להיות ההיפך"

לפיד: "הממשלה גדולה מדי והצבא קטן מדי"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בכנס כלכליסט ליום שאחרי הבחירות ואמר: "אחרי הבחירות, ישראל תתחיל את שנת 2025 עם ממשלה אחרת". לפיד הוסיף: "למדינת ישראל יש היום ממשלה גדולה מדי, וצבא קטן מדי"

לפיד: "הממשלה גדולה מדי והצבא קטן מדי"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד צילום: מתוך הסרטון

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס הבוקר (רביעי) בכנס תחזיות של כלכליסט ליום שאחרי המלחמה ואמר: "אחרי הבחירות, ישראל תתחיל את שנת 2025 עם ממשלה אחרת. לא רק ההרכב יהיה אחר. המהות תהיה אחרת. זו תהיה ממשלה ישראלית שבאמת משרתת את אזרחיה, באמת מתכננת קדימה, ממשלה מתפקדת שתבטא את הצורך האדיר שלנו בשינוי סדרי עדיפויות לאומיים".

לפיד טען: "למדינת ישראל יש היום ממשלה גדולה מדי, וצבא קטן מדי. ב-2025 זה יצטרך להיות ההיפך. תהיה לנו ממשלה הרבה יותר קטנה, וצבא הרבה יותר גדול".

לדבריו, "האסון שהלם בנו לימד אותנו משהו: אם לא נעשה שינוי עמוק, אמיתי, ישראל תדרדר לעולם השלישי. אנחנו חשבנו שיש לנו בעיות. התברר שזה לא בעיות - אלה סכנות קיומיות.

מעל הכל: אנחנו נכתוב חוקה. לא נמשיך להיות חברה משוסעת, מקוטבת ושונאת. ראינו לאיזה תוצאות איומות מוביל השסע בינינו. אנחנו נלך למהלך המכונן שייתן לנו אתוס משותף, טוב משותף, בסיס לחיים משותפים", אמר.

בנימין נתניהו יאיר לפיד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד