כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
בחמאס הכחישו

משמרות המהפכה: מתקפת חמאס - נקמה על חיסול סולימאני

דובר משמרות המהפכה טען כי מתקפת ה-7 באוקטובר היא הנקמה על חיסולו של סולימאני. עוד אמר: "התגובה שלנו תהיה שילוב של פעולה ישירה ושל חזית ההתנגדות"

משמרות המהפכה: מתקפת חמאס - נקמה על חיסול סולימאני
מאות האלפים בהלווית סולימאני צילום: מתוך הסרטון

דובר משמרות המהפכה ראמזן שריף התייחס הבוקר למתקפת ה-7 באוקטובר, ואמר כי היא הייתה "אחת הנקמות על רצח הגנרל קאסם סולימאני בידי ארצות הברית וישראל".

אחרי דברים אלו של מפקד משמרות המהפכה, בחמאס פרסמו הכחשה ואמרו כי "הדגשנו חזור ושוב את המניעים ל'מבול אלאקצא' ובראשם הסכנות המאיימות על מסגד אלאקצא".

מוקדם יותר התייחס הדובר לחיסול הבכיר במשמרות המהפכה בסוריה אתמול, ואמר כי הוא היה ניסיון להסוות את התבוסה המוחלטת שנחלה ישראל מול החמאס באוקטובר.

הדובר אמר כי "תגובתה של איראן לחיסול מוסאווי תהיה שילוב של פעולה ישירה ופעולה של חזית ההתנגדות - פעולות התגמול יימשכו בזמנים ובמיקומים שונים".

אחרי החיסול במשמרות המהפכה פרסמו כי "אנו מבשרים לעם האיראני על מותו של היועץ הצבאי, הגנרל רזא מוסווי, כתוצאה מתקיפה ישראלית בדמשק. מוסאווי היה אחראי על תמיכה בחזית ההתנגדות בסוריה". האיראנים איימו כי "אין ספק שהישות הציונית תשלם את מחיר הפשע הזה". נשיא איראן ראיסי אמר כי "ישראל תשלם על חיסולו של מוסוואי".

חמאס איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד