כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"הכיבוש ייפול"

הנייה: "החטופים ישוחררו רק בתנאים שלנו"

ראש הלשכה המדינית של החמאס איסמעיל הנייה אמר כי "מנהיגי ההתנגדות שלנו בסדר גמור ומבצעים את תפקידם במלוא יכולתם בשטח". עוד הוסיף: "הכיבוש החל לקדם את המעבר לשלב השלישי בו האויב ייפול שוב בפני גבורה של מתנגדינו"

הנייה: "החטופים ישוחררו רק בתנאים שלנו"
איסמעיל הניה צילום: חסן ג'די, פלאש 90

ערוץ "אל ג'זירה" הביא היום את דבריו של ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה, לפיהם 133 החטופים הישראלים בעזה ישוחררו רק בתנאי ארגונו.

הנייה אמר: "אנחנו עובדים מסביב לשעון עם כולם כדי שהאנשים שלנו יקבלו את הצרכים שלהם וייהנו מחופש. אנו רואים בכיבוש את האחריות המלאה לסבלם של הפלסטינים, ואנו רואים גם בארצות הברית אחראית לתמיכה בתוקפנות".

עוד הוסיף: "לא יהיה ביטחון, יציבות או עתיד לאזור אלא אם עמנו ישיג את חירותו וזכויותיו הלגיטימיות ויקים את מדינתו העצמאית... כלי התקשורת הצבאיים של ההתנגדות הצטיינו בשטח, העבירו תמונות של גבורה והראו את פחדנותם של חיילי האויב".

"מנהיגי מדינות וצבאות צופים מחדש בתמונות ההתנגדות בפליאה. האומה שלנו שרה על החוסן והגבורה של עזה. הכיבוש החל לקדם מהלך למבצעים צבאיים ממוקדים כדי למנוע מההתנגדות להתרומם, אך הוא ייפול, כמו שקרה לפניו. ההיום והמחר שייכים לעמנו ולאומה שלנו, ואנחנו אלה שמחליטים בעצמנו על ההווה והעתיד שלנו".

בעניין המגעים לעסקת החטופים אמר: "הצגנו לקטאר ולמצרים את עמדתנו וחזוננו, המבוססים על הפסקה מקיפה של התוקפנות נגד עמנו". יחד עם זאת הוסיף: "האויב הפר הכל בתוקפנותו נגד רצועת עזה ברוב ברבריות ובאכזריות. אנשינו הוכיחו את התנגדותם ויציבותם למרות כל כאבם כתוצאה מהעקירה, ההרס ומעשי הטבח שהם נחשפים אליהם".

עוד הוסיף: "למרות העינויים וההוצאות להורג, אנשינו בירושלים ובגדה המערבית יישארו עקשנים בהתנגדותם".

"המלחמה אישרה שבני עמנו לא לבד. הקרב על עזה מתנהל ברמה העולמית. אני מצדיע לחללים בלבנון, עיראק ותימן שנרצחו תוך כדי תמיכה בקרב הגדול הזה. העולם מבין שהכיבוש מייצג את כל הרע, והגיע הזמן שממשלות ינטשו את השתיקה וההטיה שלהן כלפי הכיבוש. אנו מודים למדינת דרום אפריקה על מאמציה בתביעה שהגישה נגד הכיבוש בבית הדין הבינלאומי. אנו, כעם הסובל מכיבוש גזעני, מצפים להחלטה של בית הדין הבינלאומי, שישיג צדק לעמנו ויעצור את פשעי המלחמה המתרחשים בעזה".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד