כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
מקומם ומעורר סערה

העיתונאי הישראלי: היחס למחבלים יותר גרוע מלחטופים

עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי שוב מעורר סערה באמירה מקוממת שאיש לא דמיין שתצא מפיו של ישראלי שפוי, בייחוד לאחר זוועות השבעה באוקטובר. בראיון לבלוגר בריטי מפורסם טען לוי כי מחבלי הנוח'בה של חמאס מקבלים יחס שאינו מגיע להם וכי לבני הערובה שלנו בעזה מתייחסים טוב יותר

העיתונאי הישראלי: היחס למחבלים יותר גרוע מלחטופים
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו: לא ברור עדיין האם מדובר פרובוקציה או שהאיש באמת מאמין במה שהוא אומר. עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי ששמו ידוע לשמצה מזה שנים רבות במאמרים ארסיים שקוממו והסעירו לא אחת, ממשיך בשלו גם לאחר ה-7 באוקטובר, מאז התפכחו רבים ממחנה השמאל.

לוי העניק ראיון לבלוגר הבריטי הפופולרי אוון ג'ונס ובו טען כי מחבלי חמאס מקבלים יחס גרוע יותר בבתי הכלא הישראליים מזה שמקבלים החטופים השבויים בעזה בידי הארגון האכזר בעולם.

בדבריו השמיץ ואמר: "יש לנו שר ביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שהוא סדיסט טהור. המוטיבציה העיקרית שלו היא להיות כמה שיותר רשע לפלשתינים. מתנחל, אדם אלים עם רקע פלילי, יש לו עשרות משפטים שהיה מעורב בהם, הוא אף נעצר פעמים רבות בעבר" כך לוי.

הוא לא חסך במילים ושפך את כל הארסנל: "הוא גנגסטר. הוא השר לביטחון לאומי והוא גם אחראי על האסירים בישראל. ומה שהם עושים עכשיו לאסירים הוא בלתי ייאמן. אני יכול לומר כמעט בוודאות שהתנאים של האסירים הפלשתינים בישראל הוא גרוע בהרבה מאשר התנאים של החטופים בעזה".

גדעון לוי הוסיף ואמר לג'ונס: "אתה יודע, הם מחזקים מאות פלשתינים, הם אזוקים במשך שבועות וחודשים, עם עיניים מכוסות. איפה אתה יכול לראות דבר כזה? ברוסיה של פוטין לא נראה דבר כזה", טען וליבה את דבריו.

חטופים חמאס איתמר בן גביר גדעון לוי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד