כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"אשרי העם שאלה מפקדיו"

סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי הי"ד נפל בצפון הרצועה

סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי, בן 31 מתל אביב, מפקד מגמה בבא"ח נח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. יוסף מרדכי הי"ג הוא חתנו של האלוף במיל' יואב (פולי) מרדכי, שכיהן כמתאם פעולות הממשלה בשטחים

סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי הי"ד נפל בצפון הרצועה
סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי הי"ד צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי, בן 31 מתל אביב, מפקד מגמה בבא"ח נח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. רועי אמור היה להתמנות למג"ד 50. רועי מרדכי הי"ד הוא חתנו של אלוף במיל' יואב (פולי) מרדכי, ששימש בעברו כמתאם פעולות הממשלה בשטחים ודובר צה"ל.

יחד עם זאת, בקרב בו נפל סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל. הפצוע פונה לבית החולים ומשפחתו עודכנה.

האלוף במיל' יואב פולי מרדכי שמשרת כעת במילואים הוא חלק מצוות השבויים והנעדרים. יוסי יהושוע מדווח כי פולי היה בתוך עזה כשרועי נפל. כשיצא ניגש אליו מפקד 504 ובישר לו את הבשורה המרה שרועי נפל. השניים היו קרובים כמו אבא ובן. רועי אמור היה להיכנס לתפקידו כמפקד גדוד 50 ובתפקידו הנוכחי לא היה אמור להיות בעזה. פולי שאל אותו "למה אתה נכנס?" הוא ענה לו "אתה היית עושה בדיוק כמוני". לפולי יש 3 בנות, ורועי הוסיף למשפחתו את השם מרדכי כדי לבטא את הקרבה בינהם.

השר אלי כהן הספיד: "אשרי העם שאלו מפקדיו. סא״ל רועי מרדכי, מפקד בחטיבת הנח״ל, נפל בקרבות ברצועה למען הגנת המדינה. שולח תנחומים למשפחתו שאיבדה את היקר מכל. יהי זכרו של רועי ברוך".

ח"כ מיכל וולדיגר כתבה: "‏שבת יוצאת ומגיעה בשורה מרה על נפילתו של לוחם צה"ל נוסף, סא"ל רועי יוחאי מרדכי, בן 31 מתל אביב. אסור לנו להתרגל, חיילינו לוחמים בגבורה עבור ביטחון העם והגנת הארץ. אנחנו מצווים להמשיך ולהשיג את המטרה לשמה הם חירפו נפשם. יהי זכרו ברוך, תנחומים למשפחתו וחבריו".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד