כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"צריך לשנות המשוואה"

"גלנט הבטיח שנחזיר את לבנון לתקופת האבן"

איתן דוידי, יו"ר מושב מרגליות, סיפר כי חיזבאללה ירה נ"ט לאזור ופגע ישירות בלול שלו: "המשוואה לא משתנה, המדינה צריכה לתת לנו את הביטחון שמגיע לנו, הממשלה צריכה להכות שוק על ירך את חיזבאללה"

"גלנט הבטיח שנחזיר את לבנון לתקופת האבן"
התקיפות בלבנון צילום: דובר צה"ל

איתן דוידי, יו"ר מושב מרגליות, שוחח עם ליאת רון ברדיו צפון (104.5fm) וסיפר בכאב על טיל הנ"ט ששיגר חיזבאללה היישר על הלול שלו.

לדבריו, "המשוואה לא משתנה, המדינה צריכה לתת לנו את הביטחון שמגיע לנו. אנחנו כבר תקופה מתלוננים, ומותר לנו להתלונן, שאנחנו לא מקבלים הגנה מספיקה - אנחנו ממשיכים לחטוף את הטילים שלנו. צר לי לומר זאת, אבל אם מרגליות חוטף טיל אז זה מתקבל, אבל אם היו יורים לכיוון חיפה או תל אביב האדמה הייתה רועדת. לפי דעתי המשוואה הזאת כבר מזמן הייתה צריכה להשתנות - פגיעה במרגליות זו פגיעה בריבונות ישראל ופגיעה בלולים זו פגיעה בביטחון התזונתי של ישראל".

כשנשאל מדוע הוא נשאר במרגליות ולא מתפנה, השיב בנחרצות: "קודם כל אני מייצר מזון לגופים חשובים גדולים מאוד למדינה - אני לא רוצה להוריד מסך, ללכת מפה ולתת להם את הניצחון על מגש של כסף. אני חושב שעלינו להמשיך לעשות הכול כדי לייצר מזון ישראלי ולאסוף ביצים - זה מה שאנחנו יודעים לעשות. זאת העבודה שלנו. ומצד שני, יש לי את הבקשה לתת לנו את הביטחון הנדרש על מנת לעשות זאת".

הוא הוסיף בזעם: "הממשלה צריכה להכות שוק על ירך של חיזבאללה. גלנט הבטיח שנחזיר את לבנון לתקופת האבן, אבל בינתיים הם החזירו אותנו לתקופת האבן, כי לנו במרגליות אין הרבה זמן חשמל. אי אפשר להוריד שלושה מחבלים על כל טיל, צריך לשנות את המשוואה. ירו על מרגליות? דין מרגליות כדין תל אביב. דובר צה"ל נתן הסבר לנסראללה ואמר לו שאין לנו עניין עם חיזבאללה אלא עם אנשי חמאס - זה סוג של התנצלות. איך אנחנו מצפים אחרי זה שחיזבאללה ייקחו אותנו ברצינות ויבינו שאסור להם להתעסק איתנו".

לסיום, ביקש דוידי לציין כי "חיזבאללה יושב לנו על הגדר, הוא הגיע עד אלינו למרות שהיה אסור לו, הוא יורה עלינו 24 שעות ביממה, פינה את כל תושבי הצפון והקים רצועת ביטחון בתוך מדינת ישראל. כלומר, הוא עשה מספיק כדי שמדינת ישראל תגיב בחומרה בלבנון. השלטון שלנו הוא לא בריא וחזק מספיק כדי שיוכל לקבל החלטות חזקות. רק איש חזק יכול לקבל החלטות חזקות והממשלה שלנו חלשה".

חיזבאללה לבנון גבול לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד