י"ג סיון התשפ"ד
19.06.2024
מעל 70 התרעות ברחבי הארץ

משפחות הנופלים לרה"מ: "אין לכם שום מנדט לעצור עד להשלמת היעדים"

משפחות חללי צה"ל מפורום הגבורה שלחו הבוקר מכתב לראש הממשלה ולשרי הקבינט ובו הם דורשים מהממשלה לעמוד בייעדי המלחמה ולהשלים את המשימה שילדיהם החלו "אל תחמיצו את השעה להכרית את הרשע עד תומו"

משפחות הנופלים לרה"מ: "אין לכם שום מנדט לעצור עד להשלמת היעדים"
פעילות הכוחות בעזה צילום: דובר צה"ל

משפחות פורום הגבורה, אשר מאגד בתוכו את משפחות חללי צה"ל שנפלו במלחמה, פנה הבוקר (שלישי) במכתב לראש הממשלה ולשרי הקבינט בדרישה להמשיך את הלחימה בעוצמה. המכתב נשלח על רקע הדיווחים על צמצום הלחימה בעזה, וכן בעקבות האירועים אתמול בעזה ושיגור הטילים לעבר המרכז והשפלה. במכתבם דורשים המשפחות השכולות מנתניהו וחברי הקבינט לעמוד בייעדי המלחמה ולהשלים את המשימה שבה החלו הבנים שנפלו.

במכתבם, כותבים ההורים השכולים כי "בואכה היום ה-95 למלחמה, מעל 70 התרעות ברחבי הארץ, שוב מטח כבד למרכז, שוב שמות של ילדים אהובים ש"הותרו לפרסום", שוב עשרות לבבות מרוסקים של משפחות, ובתוך כל זאת לשמוע כי "עוברים משלב התמרון האינטנסיבי בעזה לפעולות מיוחדות". אנו, כמאה נציגי משפחות שכולות של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שנפלו במערכה הנוכחית, פונים אליכם בשנית".

"בנינו ובנותינו הגיבורים יצאו לקרב כאיש אחד בלב אחד, כדי לנצח, להחזיר את הביטחון וההרתעה ולהשיב את החטופים הביתה. העם כולו התלכד סביב החיילים וחיבק אותם בחיבוק אוהב, יודע שמערכה קשה לפנינו ומפלצת הטרור שנבנתה במשך עשרות שנים לא תוכרע ביום אחד. למרות כל הקושי, כולם מלוכדים ונחושים בעורף ובחזית, העם חזק והרוח איתנה. אנו, הורי החיילים, מחזקים את ידיכם ונותנים לכם את הגיבוי המלא להמשיך בעוצמה, לעמוד ביעדי המלחמה שהגדרתם, ולהשלים את משימתם של בנינו שנפלו", מוספים ההורים השכולים במכתבם.

עוד נכתב במכתב לרוה"מ וחברי הקבינט, "ביום כזה של אבידות נוספות, ההודעה בתקשורת על צמצום הלחימה משדרת רפיסות וחולשה, מגבירה את תעוזת אויבינו, ומרחיקה את מדינת ישראל מהחזרת השבויים הביתה. היעלה על הדעת לסיים את התמרון מבלי שצה"ל ניקה את רפיח? האם ייתכן שציר פילדלפי יישאר בידי החמאס? היעמדו עוד מנהרות שדרכם מוזרמים נשק ואמצעי לחימה? אין לכם שום מנדט לעצור עד להשלמת היעדים. כמאמר מרדכי לאסתר : "אם החרש תחרישי בעת הזאת - רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר". אל תחמיצו את השעה להכרית את הרשע עד תומו".

"אנו מבקשים ודורשים מכם לחזור מההצהרות שנשמעו היום, ולהמשיך את הקו בו נקטתם עד כה, כפי שהבטיח ראש הממשלה: "אני אומר לכל המשפחות של יקירינו שנפלו במלחמה: אנו עושים הכל להיות ראויים לקורבנם וגבורתם. לא נעצור עד השלמת המשימה! אין שום תחליף לניצחון! עד אחרון המחבלים – כל חמאס בני מוות. צה"ל ימשיך לשלוט ביטחונית בעזה כדי למנוע טרור ממנו". בשם בנינו הנופלים, אנו פונים אליכם, מנהיגי העם, ומחזקים את ידיכם לקיים את ההבטחה, ולהמשיך במלחמה עד לניצחון. העם כולו מאוחד מאחוריכם", כותבים ההורים בסיום מכתבם.

נציין כי אתמול הגיעו נציגי משפחות הפורום לכנסת, נפגשו עם חברי כנסת ושרים שונים וכן השתתפו בוועדות השונות של הכנסת. במהלך דיון בוועדת החוקה חוק ומשפט אמרה ורד, אחותו של רס"ן יהודה כהן הי"ד, כי יש היחלשות בלחימה. "אנחנו רואים את הכמויות של החיילים שמשתחררים, אנחנו מרגישים באוויר את ההיחלשות ואנחנו רוצים לבוא ולהגיד: אין לזה מקום, אין אפשרות שאנחנו נחזור אחורנית", אמרה ורד. צורית פינגשטיין, אימו של מעוז הי"ד שנפל בקרב דיברה בוועדת הכספים והוסיפה "לא תהיה לי בחיים נחמה כי אני מתגעגעת כ"כ לילד שלי, אבל תהיה לי נחמה לאומית שאני אדע לא היה לשווא"

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד