ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
זועק מדם לבו

הביטחוניסט: "ללכת עכשיו לבחירות - זה להפסיד את המלחמה"

"אם סינוואר יצליח להפיל ממשלה בישראל ולגרום לבחירות מה שיוביל לעצירת המלחמה מיד, יאפשרו לו לצאת ולסמן וי גדול וזה אומר שמדינת ישראל נמצאת במצב שהיא חסרת הגנה". תא"ל במיל' אפי איתם זועק מדם לבו נגד אנשי השמאל שמבקשים להוביל את ישראל לבחירות כאן ועכשיו

הביטחוניסט: "ללכת עכשיו לבחירות - זה להפסיד את המלחמה"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

תת אלוף במיל' אפי איתם זועק מדם ליבו נגד אלה שמנסים להוביל את ישראל לבחירות מוקדמות תוך כדי שהמלחמה נמשכת ורבבות מפונים מבתיהם. "אני שומע עכשיו שבאים אנשים עם רקע ביטחוני ומציעים באמצע מלחמה לקיים בחירות ואני שואל את עצמי, אדון אורי שגיא, אדון תמיר פרדו, ראש השב"כ לשעבר ורמטכ"לים לשעבר, אתם הייתם ממליצים בזמן שהייתם בתפקיד לקיים בחירות באמצע מלחמה?".

את הדברים אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל' והוסיף, "אני לא אכנס לדיון שעוד נידרש לו באיזו מידה כל השסע הזה בתוכנו הביא או עודד את המלחמה הזאת, אבל עכשיו מלחמה. רבאק! הילדים שלכם, הילדים שלי, נלחמים עכשיו בעזה ויצטרכו עוד להילחם ביו"ש ובצפון. אתם מבינים מה אתם אומרים? אתם אומרים: עדיף שצה"ל יובס בקרב ומדינת ישראל תיכנס לאיום ביטחוני מתמשך, העיקר שנחזור לריטואל בחירות שיביא מה? יביא איזה ראש ממשלה גאוני או קבינט אחר? מה עובר עליכם?".

"אני לא בוכה כי אני לא בכיין אבל זה עצוב לי ברמות שקשה לתאר. אם סינוואר יצליח להפיל ממשלה בישראל ולגרום לבחירות מה שיוביל לעצירת המלחמה מיד, יאפשרו לו לצאת ולסמן וי גדול וזה אומר שמדינת ישראל נמצאת במצב שהיא חסרת הגנה".

"הרי עד שתקום ממשלה חדשה הלחימה נעצרת לחלוטין והמשמעות היא שכל הדם שנשפך בעזה וכל נושא החזרת החטופים נדחית לאיזה עתיד מעורפל ומבולבל. זאת ההצעה שלכם עם כל אלפי שנות הביטחון שאתם מייצגים??", סיכם בכאב.

בחירות לכנסת רדיו גלי ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד