ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
כתבה פוסטים אנטישמיים

28 אקדחים נתפסו אצל אישה שאיימה על יהודים

משטרת אורגון מצאה 28 אקדחים אצל אישה שאיימה על יהודים ועל אנשים נוספים. האשה בת 56, מואשמת באיומים אלימים נגד יהודים, אפרו אמריקנים ומהגרים. היא פרסמה פוסטים עם תמונות של כלי ירייה, אקדחים, רובה ציד ורובה סער

28 אקדחים נתפסו אצל אישה שאיימה על יהודים
פלאש 90

חבר מושבעים פדרלי הפליל את אליזבת באלסטרוס ווסט, בת 56 מאורגון ארה"ב בגין איומים באלימות נגד יהודים, אפרו אמריקנים ומהגרים.

על פי התביעה, ה-FBI קיבל מידע אנונימי בספטמבר האחרון לפיו ווסט איימה על עמיתים לעבודה בפייסבוק.

בנובמבר ה-FBI גילה כי ווסט השתמשה בחשבון ה-X שלה כדי לפרסם ולשתף סרטונים והצהרות המכילות מסרים אלימים המכוונים נגד אפרו אמריקאים יהודים ומהגרים. כמה מהפוסטים של ווסט כללו תמונות של כלי ירייה, אקדחים, רובה ציד ורובה סער.

לפי התצהיר, ווסט גם פרסמה ברשתות החברתיות תמיכה בהיטלר, וכתבה "יש לי רגשות מעורבים לגבי רגשות הנאצים". ווסט כתבה גם "חוששת שיהודים מתייחסים לפלסטינים באותה צורה שבה התייחסו הנאצים ליהודים". ווסט הביעה כעס על כך שמהגרים מגיעים לארצות הברית ומקבלים תלושי רווחה ומזון מכספי המסים שלה, ובכל זאת היא לא מצליחה לקבל את אותן הטבות.

כשה-FBI ביצע צו חיפוש ב-9 בינואר, סוכנים מצאו 12 אקדחים, 16 רובים, אלפי כדורים של תחמושת ואמל"ח ויומן שנראה כי מכיל איומים שכללו הצהרות שנאה ואלימות, סוכני FBI עצרו את ווסט ב-12 בינואר.

ארצות הברית אנטישמיות גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד