ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הביעה הזדהות

ראשת העיר פריז לניצולים: "7 באוקטובר זאת השואה השנייה"

ארבעה ניצולים מהטבח במסיבה ברעים נפגשו עם ראשת העיר פריז אן אידלגו וקראו לה לפעול למען שחרור החטופים. אידלגו גינתה באופן נחרץ את טבח ה-7 באוקטובר וקראה לו "השואה השנייה"

ראשת העיר פריז לניצולים: "7 באוקטובר זאת השואה השנייה"
שטח המסיבה לאחר הטבח צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

משלחת ההסברה ביוזמת משרד התפוצות ובשיתוף משרד החוץ עם ניצולי מסיבת 'נובה' נפגשה עם ראשת העיר פריז אן אידלגו. בפגישה נכחה גם שגרירת ישראל הממונה בצרפת אלונה פישר קם.

ראשת העיר אידלגו פגשה את הקבוצות הצעירים באווירה חמה והקשיבה להם בקשב רב. הצעירים, מיכל אוחנה, איתי רזומנקו, יובל וקנין ואופיר תמיר חלקו את חווייתם מהטבח במסיבה ברעים, סיפרו על התמודדותם עם החיים שלאחר ה-7 באוקטובר וקראו לראשות העיר לפעול באופן פומבי למען החזרת החטופים.

ראשת העיר אידלגו הביעה הזדהות עם סיפוריהם וחיזקה את הצעירים. אידלגו גינתה באופן נחרץ את טבח ה-7 באוקטובר וקראה לו "השואה השנייה". עוד הוסיפה אידלגו כי מתקפת חמאס הינה מתקפה נגד הדמוקרטיה וכי יש צורך להילחם נגד אלה ששואפים לשלול את החופש מאחרים, כמו ארגון חמאס.

אידלגו הציעה לחבר בין הצעירים לראשי ערים נוספים באירופה וארגוני נפגעי פעולות טרור.

סא"ל איתן, נכח גם הוא בפגישה, ושיתף את ראשת העיר אידלגו בחוויות כמפקד שנלחם בעיר שדרות מהשעות הראשונות של הטבח וציין כי ראש העיר שדרות, אלון דווידי, היה לצד הלוחמים בכל השבועיים הראשונים של הלחימה. הדברים נגעו מאוד לליבה של ראשת העיר והיא שיבחה את איתן ואת פקודיו על גבורתם.

 

ניצולי שואה צרפת מלחמת חרבות ברזל שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד