י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
שבוע אחרי

ישראל טרם קיבלה הוכחות להעברת התרופות לחטופים

גם שבוע אחרי שהתרופות שיועדו לחטופים נכנסו לעזה, ישראל טרם קיבלה הוכחות לכך שהדבר אכן קרה, זאת כאשר קטאר הבטיחה לספק הוכחות ויזואליות לישראל שאכן החטופים מקבלים את התרופות

ישראל טרם קיבלה הוכחות להעברת התרופות לחטופים
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

שבוע אחרי שהתרופות שיועדו לחטופים נכנסו לעזה, בישראל טרם קיבלו הוכחות לכך שהחמאס אכן דאג שהתרופות יגיעו לחטופים, כך דווח ב"ווינט". יתכן שהתרופות אכן הועברו, אך טרם התקבלה הוכחה לכך.

לפני מספר ימים אמר ראש הממשלה נתניהו כי ישראל ממתינה להוכחה שהתרופות הגיעו לחטופים ברצועה. עוד הדגיש בפגישה עם שר ההגנה הצרפתי כי יש לעקוב אחר יישום ההבנות בין הצדדים.

אתמול מחה איתן גונן, אביה של החטופה רומי, על כך שהנושא ירד מהפרק. "שבוע אנחנו כבר לא יודעים איפה התרופות. איך פתאום כל הנושא הזה של התרופות נעלם? כאילו לא היה, כאילו לא הגיעו בכלל תרופות. איך אני יכול לקבל הוכחה שהבת שלי קיבלה את התרופות שהיא אכן זקוקה להן? כל נושא שעולה פה מתפוגג. כל מתווה מתפוגג, כל איזה סיכום מתפוגג והימים ממשיכים להצטבר", אמר.

נציין כי לפני כשבוע דווח כי קטאר הבטיחה לספק הוכחות ויזואליות לישראל שאכן החטופים מקבלים את התרופות בין אם באמצעות סרטונים או תמונות.

מלחמת חרבות ברזל תרופות קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד