ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
עד 15%

גל ההתייקרויות לא עוצר - זו ענקית המזון שמצטרפת

גל ההתייקרויות במשק נמשך בחסות המלחמה: חברת וויליפוד מודיעה כי תעלה על חלק ממוצריה בשיעור של עד 15% | החברה: "עקב העליות התלולות במחירי ההובלה הימית"

גל ההתייקרויות לא עוצר - זו ענקית המזון שמצטרפת
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גל עליות המחירים במשק נמשך כל העת, בחסות המלחמה. גם חברת וויליפוד מודיעה כי בכוונתה להעלות מחירים החל מה-1.2.24, על חלק ממוצריה בשיעור של עד 15%. בין המוצרים שיתייקרו: רטבים, סדרת "מנת השף", אטריות להקפצה, גרעיני תירס מתוק, סרדינים, אורז ולבבות דקל

מהחברה נמסר כי "ככלל המדיניות של 'וילי פוד' היא לא להעלות מחירים. עקב העליות התלולות במחירי ההובלה הימית, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' והמשבר הבינלאומי שיצרו החות'ים בתימן, מחיר ההובלה עלה מ-1,500 דולר ל-7,200 דולר ומשך ההובלה הוכפל מ-35-40 יום ל-65-80 יום.

כתוצאה מכך, ובלית ברירה, הוחלט על העלאות מחירים סולידיות אך ורק על מוצרים המיובאים מהמזרח - וזאת במטרה לספק לכל לקוחותינו את כל המוצרים המוכרים והאהובים. גם עם עלייה סולידית זו - נמשיך להיות האלטרנטיבה הזולה והאיכותית על המדף".

ברקע הדברים, נוסף על גל העלאות המחירים, ישנו חשש של בנק ישראל מפני התפרצות של רכישות שהיו בהמתנה עד כה שיבואו עם סיום השלב הנוכחי במלחמה, כפי שאירע בסוף מגפת הקורונה ובכך גורמים לעליית מחירים.

התייקרות העלאת מחירים בנק ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד