כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
פעם נוספת

מפגינים חוסמים מעבר משאיות סיוע בכרם שלום

משפחות החטופים ותנועת צו 9 הגיעו פעם נוספת למעבר כרם שלום ומנעו את מעברן של המשאיות שמכניסות לעזה סיוע הומניטרי. אח של חטוף: "באנו לפה כדי להראות לראש הממשלה שהוא צריך לגדל אומץ"

מפגינים חוסמים מעבר משאיות סיוע בכרם שלום
מעבר כרם שלום צילום: באדיבות המצלם

ביום השני ברצף: אנשי מחאת "צו 9", בני משפחות חטופים ומשפחות חללי צה"ל הגיעו למעבר כרם שלום כדי למנוע את כניסתן של משאיות הסיוע ההומניטרי לעזה.

דני אלגרט שאחיו איציק חטוף, אמר ל"ישראל היום": "אנחנו פה היום להראות לראש הממשלה שהוא יכול לעצור את המשאיות כמו שאנחנו עוצרים את המשאיות עכשיו. אף משאית לא תיכנס עם סיוע הומניטרי לרצועת עזה. באנו לפה כדי להראות לראש הממשלה שהוא צריך לגדל אומץ, לעמוד מול האמריקנים ולהגיד להם, כמו שגולדה מאיר אמרה במלחמת יום כיפור: 'אף טיפת מים עד שאני לא רואה את השבויים שלנו חוזרים הביתה'".

צופית ליבמן שגיסה אליקים חטוף אמרה: "חברים, אנחנו היינו פה אתמול ועשינו את הבלתי אפשרי - עצרנו את המשאיות האלה. אנחנו מזמינים את כל עם ישראל להגיע. אם יהיו פה אלפי אנשים שיעמדו וימחו המשאיות לא יעברו. המשפחות צריכות אתכם. הסיוע ההומניטרי הזה הוא מחדל מוסרי. כשאנחנו לא יודעים איפה המשפחות שלנו ואם הם בחיים בכלל, הם מקבלים סיוע הומניטרי".

אתמול המפגינים מתנועת "צו 9" עזבו את מעבר כרם שלום אחרי שבע שעות בהן חסמו את מעבר משאיות הסיוע ההומניטרי לעזה רצועת עזה. בין המפגינים היו נציגי משפחות חטופים ואנשי מילואים ששוחררו.

מעבר כרם שלום חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד