ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
להגביר את הלחץ

משלחת בטחונית לממשל האמריקני: אונר"א היא הבעיה, לא הפיתרון

משלחת מתאם פעולות הממשלה בשטחים, קיימה מספר פגישות בוושינגטון בימים האחרונים  במטרה להגביר את הלחץ להחליף את ארגון אונר"א שפועל בעזה כארגון הומניטרי, אך למעשה חלק מחמאס

משלחת בטחונית לממשל האמריקני: אונר"א היא הבעיה, לא הפיתרון
פלסטינים מקבלים חבילות מזון מאונר"א צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

משלחת מתאם פעולות הממשלה בשטחים בראשות האלוף רסאן עליאן, קיימה מספר פגישות בימים האחרונים מול בכירים בממשל ובצבא האמריקני, כדי להעביר את המסר על אונר"א. הארגון היא הבעיה, ולא הפיתרון. כך דווח היום (רביעי) בתוכנית "הבוקר הזה" ברשת ב. הנסיעה נערכה במטרה לכך שארצות הברית, יחד עם מדינות נוספות, ירתמו להגביר את הלחץ על הארגון, ולדחוף להחליף אותו.

על פי הדיווח, בתדרוך שנערך הלילה בקונגרס האמריקני בוושינגטון מול גורמים במשלחת הישראלית, עלה הצורך במציאת ארגונים בין-לאומיים אחרים שיבצעו את השירות שנותנת אונר"א לפליטים פלסטינים, מאחר ואונר"א מתפקד כזרוע של חמאס.

כזכור בוול סטריט ג'ורנל פורסם לפני יומיים, כי בדוח מודיעין שישראל הגישה לארצות הברית, נמצאו ראיות לכך שעשירית מעובדי אונר"א מקושרים לחמאס או לארגוני טרור אחרים, ולמחציתם יש קרובי משפחה הקשורים אליהם. בנוסף, נמצאו חומרים מפלילים שהוכיחו מעל לכל ספק כי לפחות 12 עובדי אונר"א לקחו חלק אקטיבי בטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר.

 

ארצות הברית אונר"א מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד