כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
סחיטה באיומים

"אני אחסל את המנהל ואשרוף לכם את כלי העבודה"

פעילות סמויה של המשטרה, הובילה למעצר חשוד תושב סעוה, בחשד לסחיטה באיומים של מנהל עבודה ועובדי קבלן שאחראים על הרחבת הכביש ביישוב מולדה | בסיומה של החקירה הוגש נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים

 "אני אחסל את המנהל ואשרוף לכם את כלי העבודה"
עבודות בכביש. אילוסטרציה צילום: קובי עוזיאלי

חוקרי היחידה המרכזית של מרחב הנגב פתחו במהלך חודש דצמבר האחרון בחקירה בחשד לסחיטה באיומים של מנהל עבודה ועובדי קבלן שאחראים על הרחבת כביש ביישוב מולדה והסדרת תחבורה ציבורית במקום.

על פי החשד, תושב היישוב סעוה, הגיע לאתר העבודה במקום ואיים על העובדים כי אם ימשיכו בעבודות בניית התשתיות הוא יהרוס אותם וישב עליהם מאסר עולם.

עם קבלת הדיווח על האירוע, פעלו חוקרי ובלשי הימ"ר באופן סמוי תוך שימוש במגוון אמצעים על מנת לאסוף ראיות מפלילות נגד חשודים מעורבים.

במהלך הפעילות הגיע למקום אדם חשוד, שפנה לעובדים, והחל לאיים עליהם בטענה כי השטח שייך לו, כשבין היתר אמר להם כי אם ימשיכו בעבודתם הם יהיו בבעיה, איים כי יחסל את מנהל העבודה, ישרוף את כלי העבודה במקום והמשיך באיומים בפגיעה בחייהם. 

החשוד, בשנות 50 לחייו, נעצר במקום על ידי השוטרים והובא לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי שבמסגרתה הוארך מעצרו מעת לעת על ידי בית המשפט.

עם סיום החקירה ועל בסיס חומר הראיות שנאסף, הוגשה על ידי פרקליטות מחוז דרום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרו שצפוי להיות מוגש היום.

 

איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד