ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בסגנון המוסד

המודיעין האוקראיני התנקש בקצין רוסי בלב רוסיה

המודיעין האוקראיני פרסם כי בעיר אנגלס ברוסיה נורה קצין רוסי בשם אולג סטוג'צוב - מפקד צוות של מפציץ אסטרטגי מסוג טו - 95. המודיעין האוקראיני הזהיר קצינים רוסים נוספים: "יודעים את השמות והכתובות שלכם"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

אוקראינה מציגה נשק חדש במלחמה נגד רוסיה, חיסול בסגנון המוסד: המודיעין האוקראיני פרסם לפיה בעיר אנגלס ברוסיה נורה קצין רוסי בשם אולג סטוג'צוב - מפקד צוות של מפציץ אסטרטגי מסוג טו - 95.

בהודעה מצוין כי סטוג'צוב פיקד על תקיפות נגד יעדים אזרחיים אוקראיניים והוא אחראי לרצח אזרחים. על פי ההודעה המודיעין האוקראיני מנסה לברר כעת אם הקצין הרוסי מת או פצוע. הודעת המודיעין האוקראיני מסתיימת במילים: "נזכיר, כל פושע מלחמה יקבל את מה שהוא ראוי לו. אנחנו מכירים את השמות, הכתובות, מספרי הרישוי של המכוניות שלכם ואת ההרגלים שלכם", כך דיווח אלכס נירנבורג בכאן חדשות.

ההודעה של המודיעין האוקראיני מתפרסמת בתקופה קשה עבור זרועות הביטחון של המדינה. בימים האחרונים נפוצו שמועות כי הנשיא וולודימיר זלנסקי מתכוון להדיח בקרוב מתפקידו את המפקד העליון של הצבא הגנרל ולרי זלוז'יני. נירנבורג מציין, כי ייתכן שהחיסולים ממוקדים הם הדרך של מנגנוני הביטחון באוקראינה להחזיר את אמון הציבור האוקראיני בהם.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה ולודימיר זלנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד