ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
קוראים להפסקת אש

מפגינים התיזו דם מזויף על השיירה של בלינקן

מפגינים אנטי ישראלים הפגינו מחוץ לביתו של שר החוץ האמריקני ואף התיזו דם מזויף על שיירת הרכבים שלו. חלק מהשכנים לא מרוצים מההמולה ברחוב השליו בדרך כלל שלהם, באזור נמצא גם ביתם של שני שגרירים ממדינות המפרץ הפרסי

מפגינים התיזו דם מזויף על השיירה של בלינקן
השר בלינקן והממשלה צילום: לע"מ

המלחמה בעזה הגיעה מחוץ לביתו של מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן. מפגינים הזועמים על המתקפה של ישראל בעזה מפגינים מזה כמה ימים מחוץ לביתו של בלינקן בצפון וירג'יניה, כאשר חלקם הקימו אוהלים בצד הדרך. דגלי פלסטין ושלטים רבים נגד המלחמה נתלו במקום.

"בלינקן הדמים גר כאן", נכתב על אחד מהשלטים. "זהירות: פושע מלחמה בפנים", נכתב על אחר. המפגינים קראו הפסקת אש מיידית בעזה.

בארה"ב דווח, כי כאשר שיירת הרכב הרשמית של בלינקן יצאה משביל הבית שלו החודש, המפגינים התיזו דם מזויף על הרכב המשוריין שבו נסע.

מארגני ההפגנות אף העניקו להפגנה שלהם שם, "כבוש את בלינקן", ואמרו בהצהרה כי במאהל שלהם יש יותר מ-100 אנשים. אך ביום חמישי האחרון נראו אולי 24 איש שכללו שוטרים רבים, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

חלק מהשכנים לא מרוצים מההמולה ברחוב השליו בדרך כלל שלהם, באזור נמצא גם ביתם של שני שגרירים ממדינות המפרץ הפרסי.

בלינקן הוא לא היחיד: מפגינים התאספו מחוץ לבתיהם של היועץ לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, ושר ההגנה, לויד אוסטין. הם גם הגיעו להופעותיו הפומביות האחרונות של הנשיא ביידן, כשבמקרים מסוימים קטעו את דבריו באירועים.

בתחילת כהונתו כמזכיר המדינה, בלינקן יכול היה להיכנס לבית קפה אירופאי עם אבטחה קלה ולא היו מזהים אותו, נראה שהימים האלה חלפו מזמן.

 

 

 

 

 

אנתוני בלינקן מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד