י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
שטיפת מוח

תלמידים ברוסיה ילמדו כיצד לבנות מל"טים צבאיים

בבתי ספר ברוסיה ילמדו כיצד לבנות מל"טים צבאיים במהלך שיעורי מלאכה, בניסיון נוסף לשטיפת מוח של בני נוער בכיתות בבתי ספר. משרד ההגנה של בריטניה הזהיר ביולי אשתקד כי תלמידי בית ספר רוסים לומדים את היסודות של מל"טים קרביים

תלמידים ברוסיה ילמדו כיצד לבנות מל"טים צבאיים
מל"ט צילום: Pixabay

תלמידי בית ספר ברוסיה ילמדו על טכנולוגיית מל"טים למטרות צבאיות ותעשייתיות בשיעורי מלאכה. סגנית שר החינוך, טטיאנה וסילייבה, אמרה בפרלמנט כי התלמידים יקדישו זמן רב יותר בלימוד טכני.

ההתפתחות האחרונה מגיעה לאחר שמשרד ההגנה של בריטניה הזהיר ביולי אשתקד כי תלמידי בית ספר רוסים לומדים את היסודות של מל"טים קרביים, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

הסנאטור הרוסי ארטם שייקין חבר הוועדה החוקתית של מועצת הפדרציה של רוסיה, הודיע ​​כי השיעורים יכללו סיור שטח ודרכים להתמודד עם כלי טיס של האויב.

מל"טים, החל מכאלו שהם בגודל כף יד ועד לגודל מטוסים אמיתיים, הפכו לאחד מכלי הנשק המרכזיים בסכסוך הרוסי אוקראיני שפרץ בתוקפנות רוסית בפברואר 2022.

הכוחות האוקראינים זכו להצלחות גדולות לאחרונה, טור של 11 טנקים ורכבים משוריינים רוסיים הושמד על ידי מל"טים אוקראניים. משרד ההגנה האוקראיני גם דיווח על טביעת ספינת מלחמה רוסית מול האי קרים. על פי הדיווחים, ההצלחות האחרונות של צבא אוקראינה הותירו את פוטין זועם, והוא איים כי הוא יפגע ברחובות בקייב או בכל עיר אחרת כדי לנקום.

מל"טים רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד