כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
הודעות בימים הקרובים

החברה הפופולרית במגזר החרדי מבטלת טיסות | אלו היעדים

אלפי ישראלים שהזמינו טיסות לחופשות פסח והאביב צפויים לקבל הודעות ביטול בימים הקרובים | הסיבה: החברה, שהודיעה כי תפעיל טיסות לשישה יעדים - מצמצמת את פעילותה

החברה הפופולרית במגזר החרדי מבטלת טיסות | אלו היעדים
מטוס וויז אייר צילום: Pixabay

חברת 'וויזאייר' שהודיעה לפני שבועיים וחצי על חזרתה ללוח הטיסות בנתב"ג מפרסמת היום (ראשון) כ בכוונתה לבטל מאות טיסות לאירופה ולצמצם את הטיסות ליעדים אחרים. בין היעדים אליהם החברה לא תטוס ניתן למצוא את המדינות איטליה, בולגריה, יוון, פולין ועוד מספר מדינות שהטיסות של החברה לא ימריאו אליהם מנתב"ג. אלפי ישראלים שהזמינו טיסות ליעדים שהתבטלו, בין היתר לחופשות פסח והאביב וצפויים לקבל בימים הקרובים הודעות על ביטול טיסתם. 

לפני כשבועיים החברה, שמפעילה בשגרה למעלה מ-100 טיסות שבועיות מנתב"ג, הודיעה על כך שכללל טיסותיה מישראל ואליה - חוזרות ללוח ההמראות. חברת התעופה הודיעה כי היא תטוס לשישה יעדים ותפעיל לכל יעד שלוש טיסות שבועיות.

בין היעדים אליהם החברה מתכוונת לטוס ניתן למצוא את היעדים הפופולריים על הציבור החרדי: בודפשט, לונדון, רומא ובוקרשט. בנוסף, עשרות אלפי ישראלים שהזמינו כרטיסים מוזלים ליעדים באירופה, כולל לבודפשט בדרכם לר' ישעיל'ה מקרעסטיר וקברי צדיקים בפולין, נושמים לרווחה לאחר שעלה חשש כי החברה לא תפעיל את הטיסה אליה הם רכשו כרטיסים.

טיסה שיבוש טיסות ביטול טיסה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד