י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חיים לוין

כל הכתבות של חיים לוין

הלכה שבועית: הכשרת המטבח לפסח

הלכה שבועית בדין הכשרת המטבח לפסח | מהגאון הגדול הרב שבתי לוי, ראש מוסדות הליכות משה ורב שכונת רמת אהרן ב"ב | השיעור נמסר מידי שבת ברחוב רבינוב 7 ב"ב - שעתיים לפני השקיעה

18.04.24

הלכה שבועית: כשרות סיגריות תרופות ומשחות לפסח

הלכה שבועית בדין כשרות סיגריות, תרופות ומשחות לפסח | מהגאון הגדול הרב שבתי לוי, ראש מוסדות הליכות משה ורב שכונת רמת אהרן ב"ב | השיעור נמסר מידי שבת ברחוב רבינוב 7 ב"ב - שעתיים לפני השקיעה

10.04.24

הרב יגאל כהן: בלי תורה מה אנחנו שווים?

בקטע מחזק מתוך שיעורו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן הוא אמר: "תחשבו 60 מיליון יש באיראן 80 מיליון במצרים איך הם לא קמים עלינו? אלוקים מכבה אותם, שומר ומגן על האומה שלנו – בזכות תלמידי חכמים שלומדים תורה"

06.04.24

הרב יגאל כהן זועק: "אל תפלו בפח של התקשורת"

בקטע עוצמתי מתוך שיעורו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן הוא זעק ואמר: "אל תפגעו בתלמידי חכמים בחיים שלכם... מי שחושב על לומדי התורה – מה הם כבר עושים בשבילי – אין לו חלק לעולם הבא... בלי לומדי התורה אין זכות קיום לעם ישראל"

04.04.24

הרב יגאל כהן: "איזה תחושה רעה זה להיות אדם ששונא"

בקטע מחזק מתוך שיעורו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן הוא מסביר על התחושה הטובה של אדם שאוהב אחרים, איזה כיף להיות אדם שמח, ואיך התחושה של אדם שכל חייו שונא אחרים ותשובותיו הכוללות הן בדר"כ המילה "לא" | איך משנים את המחשבה? ומה יקרה כשתרכוש את מידת הענווה?

02.04.24

הרב שניר גואטה בקטע מחזק: "מה שיש לך הכי טוב בשבילך"

בקטע משיעורו של הרב שניר גואטה הוא מסביר על הניסיונות, העוני והעינוי שאדם חווה בעולם הקב"ה עושה זאת למטרה אחת בלבד, מהי אותה מטרה? וכיצד יצליח האדם לצאת מהקשיים? | עם סיפורים שממחישים את "מה שהשם עושה הכי טוב לך בעולם"

26.03.24

הלכה שבועית: פרשת זכור - מצוה או חובה?

הלכה שבועית בדין פרשת זכור - מצוה או חובה | מהגאון הגדול הרב שבתי לוי, ראש מוסדות הליכות משה ורב שכונת רמת אהרן ב"ב | השיעור נמסר מידי שבת ברחוב רבינוב 7 ב"ב - שעתיים לפני השקיעה

21.03.24

הרב יגאל כהן: "מה שהכסף יעשה לגאוותן"

בקטע משיעורו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן הוא מסביר על הגאווה של האדם, מה קורה למי שיש לו אגו, למי שיש גאווה, מה הכסף עלול לגרום לו? ומדוע הקב"ה לא נותן לו את בקשתו?

20.03.24

הרב זמיר כהן: כל הסיבות למה חרדים לא מתגייסים לצבא • צפו

ברקע סערת גיוס בני הישיבות יוצא הרב זמיר כהן בסרטון הסברה חד וברור מדוע בני הישיבות אינם מתגייסים לצבא, כמה אחוז של לומדי תורה יש? מה גורם הצבא לכל אלו שמתגייסים? את מי הם מקדמים? ומי אלו המובילים את מחאת גיוס בני התורה?

10.03.24

26
   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 אחרון