ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הרב יצחק פנגר

כל הכתבות של הרב יצחק פנגר

הרב פנגר: מה לקחנו מהשואה?

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם על יום השואה, מה עשו היהודים לאחר השואה? מה אנחנו צריכים לקחת מהיום הזה? ומה חשוב שנזכור תמיד? • צפו

06.05.24

הרב פנגר עם משפט קסם שיהפוך לכם את הזוגיות

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק נוסף והפעם בטיפ חשוב לזוגיות מוצלחת, איזה משפט תגידו בכדי להפוך את הזוגיות שלכם לטובה יותר? ואם אתם לא אומרים את זה אל תתפלאו - בן / בת הזוג שלכם לא קורא מחשבות!

05.05.24

סיפור לשבת: החייל שנענש ונתבקש להצדיע 1000 פעמים

הרב יצחק פנגר בסיפור לשבת על חייל שלא הצדיע לקצין צעיר וזה נתן לו עונש בכך שנאלץ להצדיע לו 1000 פעמים, מה אמר המפקד העליון לקצין כשראה את הנעשה? איך זה קשור לימי ספירת העומר ולחיי היום יום שלנו?

03.05.24

הרב פנגר: למה סופרים ספירת העומר קדימה?

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק על ימי ספירת העומר, מדוע סופרים את הימים קדימה ולא אחורה? הרי כשרוצים לציין ספירה עבור משהוא טוב סופרים אחורנית, מה זה אומר לנו? ואיזה שיעור ניתן ללמוד מכך לחיים?

02.05.24

הרב פנגר: "תהיו נעולים על המטרה"

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם עם סיפור אמיתי ומוסר השכל, מאחד הספרים והסופרים הפופולאריים בעולם, מה עשה אותו סופר שנרשם בדפי ההיסטוריה? ומה אפשר ללמוד ממנו?

01.05.24

הרב פנגר: "תזכרו את הכלל הזה"

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק על המתנות שהקב"ה נותן לכל אחד ואחד, במה הקב"ה עוטף את המתנות הללו? מה חשוב שנזכור? ומה יש בתוך כל קושי?

30.04.24

הרב פנגר: מה נשתנה הלילה הזה?

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק עם מסר חשוב מליל הסדר והגדת הפסח, מדוע מטבילים פעמיים בליל הסדר, איך זה קשור למצבים מסוימים בחיים? ומה חשוב שנזכור תמיד?

18.04.24

"כנגד ארבעה בנים": מה יש בכל אחד מהילדים שלנו?

"כנגד ארבעה בנים דיברה התורה", הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם על הילדים, מדוע נכתב בהגדה של פסח אחד רשע, אחד חכם וכו'...? מה מגלים לנו חז"ל במילים הללו? ומה יש בכל אחד מהילדים שלנו?

15.04.24

1

הרב פנגר: "כשאין לך ברירה אתה מקבל כוחות"

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם עם סיפור על קיסר שיצא לטייל עם נכדו על גדות נהר, מה קרה כשהצעיר נפל פנימה והחל להיסחף? מה עשה הסב שלא יכל להצילו? ואיך זה קשור לחיים?

11.04.24

מי יגיע הראשון? כדור טניס קליל או אבן כבדה

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם עם ניסוי מעניין, מי יגיע הראשון לקרקע - כדור טניס קליל או אבן כבדה? איזה שיעור ניתן ללמוד מניסוי זה לחיים? ומדוע כדאי לנו להיות סקרנים?

09.04.24

2

הרב פנגר: "תעשו את המקסימום שלכם"

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם "תעשו את המקסימום שאתם יכולים", מה שחשוב זה המאמץ, לא התוצאות!, מה אמר מאמן הכדורסל לקבוצה שלו? ואיך זה קשור לחיים שלנו?

07.04.24

בגלל שמיכה: האיש שהפך למיליונר תוך כמה דקות

הרב יצחק פנגר בסיפור לשבת על אדם בשם לורן קריצר שהפך למיליונר לאחר שהצליח למכור שמיכה שירש מסבתו במחיר של מיליון וחצי דולר, איך זה קשור לפרשת השבוע? ואיך זה קשור לחיים שלנו?

05.04.24

הרב פנגר מרחובות צרפת: "תפסיקו להסתובב"

הרב יצחק פנגר בסרטון חיזוק והפעם מצרפת: "אומרים שבצרפת יש את מספר הכיכרות ברחוב הגדול ביותר בעולם" איך זה קשור אלינו? מה אפשר ללמוד מכך לחיים? ואיזה טיפ קיבל הרב פנגר לפני מספר שנים?

04.04.24

1
   1 2 3 4 אחרון