בית פורומים עצור כאן חושבים

שבר בת עמי 3 (יהודות ותורה מהי ?)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/7/2012 23:38 לינק ישיר 
שבר בת עמי 3 (יהודות ותורה מהי ?)

אחד הדברים הכי כואבים של דורינו היא, שכולם (הדתי החרדי והחילוני) בלי יוצא מהכלל לא רוצים או לא כדאי להם להבין את התורה והיהדות,

החילוני רוצה שהיהדות תהיה דת כמו כל הדתות והכתות ולכן כל הישר בעניו יעשה ויכלו להפריד דת ומדינה, ויכלו להמשיך עם התרבות והמוסר המערבי,
החרדי והדתי רוצים להשאיר את היהדות באותו מסגרת של דת וכת כמו כל הדתות בכדי לשמר את ההפקרות של הגלות לעולמים,

לחרדי יאמר, היהדות היא לא ההלכה ולא התפילה ולא התפילין בוודאי לא הלימוד תורה כמילמול מילים,
כל זה. זה לא היהדות ולא התורה,
גם כל המצוות בתורה הם לא היהדות, רוב המצוות הם לזיכרון ליצאת מצרים, שאר המצוות עשה ולא עשה לא אמורים היו להיכתב כלל, כמו עד המבול שיכולנו ללמוד מדעתינו את התורה,
אז גם התורה עצמה היא לא היהדות,
כל אלה (התורה והמצוות וההלכה והתפילה וכו' וכו') הם אמצעים לדבר אחד, "חירות האדם"
והיות שהעמים לא רצו להכיר בעניין זה רק אברהם ובני ישראל, במילא אמורים היינו להיות עם סגולה לעמים, (הדגש לעמים, כי אין שום משמעות למושג עם סגולה אם אין עמים אחרים, ולמי סגולה ? לעמים = אור לאומות)

מי שרק למד תורה יודע שלא דיברו הנביאים אך ורק על צדק ומוסר חברתי, וכמובן נגד ע"ז שכל עניינה היא אי צדק ואי מוסר, כלומר גם הנגד האלילות מגיע מאותו עניין מרכזי שהיא חירות האדם,

אם כל האמצעים הנ"ל (התורה המצוות התפילה תפילין וכו' וכו') לא מביאים לנו את החירות והצדק האלוקי חברתי ?! אז האלוקים מוותר על האמצעיים האלה,
בזה מסתכם כל דברי הנביאים,

מיותר לצטט כאן את דברי הנביאים, כולנו חכמים כולנו למדנו בחידר את התורה ואת הנביאים,
מספיק לדעתי הנביא שלמדנו השבת שבת חזון,

ישעיהו פרק א

(י) שִׁמְעוּ דְבַר יְקֹוָק קְצִינֵי סְדֹם הַאֲזִינוּ תּוֹרַת אֱלֹהֵינוּ עַם עֲמֹרָה:
(יא) לָמָּה לִּי רֹב זִבְחֵיכֶם יֹאמַר יְקֹוָק שָׂבַעְתִּי עֹלוֹת אֵילִים וְחֵלֶב מְרִיאִים וְדַם פָּרִים וּכְבָשִׂים וְעַתּוּדִים לֹא חָפָצְתִּי:
(יב) כִּי תָבֹאוּ לֵרָאוֹת פָּנָי מִי בִקֵּשׁ זֹאת מִיֶּדְכֶם רְמֹס חֲצֵרָי:
(יג) לֹא תוֹסִיפוּ הָבִיא מִנְחַת שָׁוְא קְטֹרֶת תּוֹעֵבָה הִיא לִי חֹדֶשׁ וְשַׁבָּת קְרֹא מִקְרָא לֹא אוּכַל אָוֶן וַעֲצָרָה:
(יד) חָדְשֵׁיכֶם וּמוֹעֲדֵיכֶם שָׂנְאָה נַפְשִׁי הָיוּ עָלַי לָטֹרַח נִלְאֵיתִי נְשֹׂא:
(טו) וּבְפָרִשְׂכֶם כַּפֵּיכֶם אַעְלִים עֵינַי מִכֶּם גַּם כִּי תַרְבּוּ תְפִלָּה אֵינֶנִּי שֹׁמֵעַ יְדֵיכֶם דָּמִים מָלֵאוּ:
(טז) רַחֲצוּ הִזַּכּוּ הָסִירוּ רֹעַ מַעַלְלֵיכֶם מִנֶּגֶד עֵינָי חִדְלוּ הָרֵעַ:
(יז) לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט אַשְּׁרוּ חָמוֹץ שִׁפְטוּ יָתוֹם רִיבוּ אַלְמָנָה: ס
(יח) לְכוּ נָא וְנִוָּכְחָה יֹאמַר יְקֹוָק אִם יִהְיוּ חֲטָאֵיכֶם כַּשָּׁנִים כַּשֶּׁלֶג יַלְבִּינוּ אִם יַאְדִּימוּ כַתּוֹלָע כַּצֶּמֶר יִהְיוּ:
(יט) אִם תֹּאבוּ וּשְׁמַעְתֶּם טוּב הָאָרֶץ תֹּאכֵלוּ:
(כ) וְאִם תְּמָאֲנוּ וּמְרִיתֶם חֶרֶב תְּאֻכְּלוּ כִּי פִּי יְקֹוָק דִּבֵּר: ס


במילא כואב מאוד החוסר הבנה שיש בקירבינו בעניין הפשוט הזה,
באשכול שבר בת עמי 1 טענו לי שהיא לא מעניין הפורום זה שייך לאיזה פורום אחר,
וכאן הטעות הגדול, כל עניין חברתי, חברתי חרדי או דתי או חילוני. שייך ליהדות ולתורה,
יצאנו לגלות אך ורק בגלל העניין החברתי = שמיטה ויובלות = אי צדק ומשפט,
כלכלת החברה היא עיקר התורה והיהדות, כל כלכלה בכל אומה בנויה על ערכים של אותו אומה, ק"ו שכלכלת האומה היהודית בוודאי שהיא חייבת להיות בנויה על הערכים היהודיים, יותר מיזה, עיקר התורה ועיקר היהדות היא הכלכלה והצדק והמשפט,

כואב פי אלף שהטעות נמצאת גם בפורום היקר שלנו,
שאני נזעק על עוול חברתי חרדי, אז זה לא שייך לפורום כי הפורום רק שייך לדת ואמונה של מי של הנוצרים או שלנו ?
הרי מי שלומד את התורה והנביאים יודע שרק בגלל עוולות שכאלה יצאנו לגלות, רק בגלל עוולות שכאלה דרשו העם מלך בזמן שמואל, ורק בגלל עוולות שכאלה אנו ממשיכים להיות בגלות זה אלפיים שנה,

לחילוני יאמר,
מה אתם חושבים שיש אלוקים בשמים שמשגיח עלינו ואז תוכלו לכפור בו ואז הוא לא משגיח ?
מה אתם חושבים שהגלות והחרבן הם תוצאה של המקרה או של האלוקים ?
מה אתם חושבים שהתורה שלנו היא משהו מיסטי דתי ולכן יש לנו בכלל בחירה כן לקיים אותה או לא לקיים אותה ?

התורה היא ניסיון היסטורי מאז אדם (התבוני) הראשון עד משה רבינו, כלומר ניסיון חברתי של מעל אלפיים שנות האדם התבוני החקלאי והחברתי,
היא מדעי חברה הכי נסיוני שקיים באנושות כולה עד ימינו אנו,
אין מה לעשות נגד ניסיון היסטורי מציאותי ועובדתי ומדעית,
באומה שאנשים נשרפים לדעת היא אומה לפני חורבן, כל ילדונת של נביא יודעת זאת,
באומה שנכה צה"ל שורף את עצמו לדעת היא אומה שעומדת בעיצומו של חורבן,
כך זה מתחיל
קודם החלשים מאבדים עצמם לדעת, למוחרת הקצת לא חלשים לוקחים את החוק לידים
ולמוחרת יש מלחמת אחים, ואחריו גלות בית שלישי,

ולחרדי יאמר
לא לחינם אנו מפסידים בכל דור את צאצאינו להתבוללות ובתקופה האחרונה לחילוניות ואחרי דור להתבוללות,
העול החברתי המיותר של ועדות איכלוס וועדות קבלה וועדות הורים כל מעשה הסדום האלה במיוחד הקושי לפרנס את המשפחות, והעוול החברתי מחוסר צדק ומשפט כלומר אין סנהדרין ואין מנהיגות חברתית, כל אלה תקע אותנו בגלות הארוך הזה,
אף אחד לא ינצל מהעונש התבוני של התורה שהיא עונש כרת = כריתת זרעו מהאומה,
היום אתה רודף את בן השכן ומוציא אותו מהקהל, מחר מנוול אחר יוציא את הבן\הנכד שלך מהקהל,
מיהו היהודי מהקדמונים שיכול לומר שהוא לא נענש בעונש הכרת של התורה ?
מיהו היהודי שיכול לומר מטתי שלימה ?
אף חכם מהדור הקודם לא יכול לומר זאת, ק"ו אף מחכם מדורותיים לא יכול לומר זאת, והנה לנו כרת כפשוטו,

וכל זה בגלל שהפכנו את האמצעים (התורה המצוות וכו' וכו') לעיקר,
ועל זה זעק כבר ר' חייא "אל תוסף על דבריו פן יוכיח בך ונכזבת, תני ר' חייא שלא תעשה את הגדר יותר מן העיקר שלא יפול ויקצץ הנטיעות" מהם הנטיעות ?! זרעינו !!! ומי לא קיצץ בנטיעות שלו ? מי מהדורות העברו זכו שנטיעתם שלימה ? כלומר הפירות חיים ופוריים לדורי דורות ?!

כל זה כי הפכנו את האמצעי לעיקר תורה,

בעשרים שנים האחרונות לא רק שאנו סובלים מהאלהים אחרים הזה,
רק התחלנו להיות אנשי סדום ממש,
זרעינו נהפכו לכלי משחק בידי רשעים מנהלי מוסדות וראשי קהילות וראשי ישיבות וועדי איכלוס, עם הנשק הזה הם משעבדים כל בתי אב בחברה החרדית,
הלחץ הזה יביא ומביא את צאצאינו לראות בשדות זרים,
הלחץ מביא לעוני, ומביא משום כך לחיפוש חיים יותר קלים אצל אחינו החילוניים או בחברה המערבית,
מה שהם לא יודעים ששם לא יגאלו רק להפך, שם יראו את המציתים את עצמם מרוב שיעבוד שהחברה המערבית משעבדת אותם,

נבואה שיצטרכו לדורות נכתבו לדורות,
אין נבואה שרלוונטי כמו נבואות שנבואתם היא על עניין החברתי, ולכן כל הנביאים דיברו אך ורק על עניין זה,
וכמובן נבואה נגד אלהים אחרים, שזה עיקר חטאינו באלפי שנים האחרונות,
עצם שאין סנהדרין בכל דור דור מביא בהכרח את האלהים אחרים, כי אין ברירה אחרת רק לאמץ ולקדש את הקדמונים כאלהים אחרים כפי זעקת הספורנו הידוע כבר לחברי הפורום היקר הזה,
ראו אשכול זה מכתב אישי לרועי ישראל-גדוילים\רבנים\מנהלים\עסקנים

ראו גם אשכול זה
האם בחורים\ילדים בני 12 שנה הם זבל? על ההקבצה בישיבות

שבר בת עמי. שבר שלא ניבאו הנביאים (לתשעה באב)

הפשע החרדי המטריף ביותר,
נ
נ
לא יעזור לנו כלום, עונש הכרת שנמשך זה כבר אלפי שנים ימשיך כך עוד אלפי שנים, כל קללות התורה יתקיימו בנו, כי אין הקללות משהו מיסטי כפי תורת הגננת, הקללות הם תבונה פשוטה של תבונה אלוקית, אין לגביהם מחילה וסליחה ותשובה, יש דרך אחת והיא לחזור למוטב, לקיים את התורה כפשוטו, שהיא צדק חברתי חירות האדם,
שאר התורה הם אמצעים לזה, ומי שמקיים את האמצעים כעיקר ומשעבד את זולתו ?! הופך הוא את התורה לאלהים אחרים ואת האלוקים לאליל האחד, וקויים בו כל קללות התורה כפשוטו,

הנביאים טעו בדבר אחת, הם חשבו שנלמד, הם לא חלמו שנהיה כל כך עקשנים ועוד אלפיים שנה, ולכן נתנו גם נבואות נחמה, לו הנביאים היו חיים עד היום אז לא היו נותנים נבואת נחמה, כי אין לנו נחמה, התברר שמה שלא עשינו כמה שהוספנו לתורה כמה גזירות ותקנות וספרי מוסר מכל חכמי הדורות שבכל דור שום דבר לא מנע מאנשי סדום לעשות את מעשיהם, אנו החרדים לדבר השם היינו מכל הספרות שלנו המורים להיות הכי מוסרים הכי צדיקים, ומה יש לנו ? אנשי סדום שמכאיבים כל ראש משפחה בימים אלה, כל משפחה יש לו בן או בת שצריך בית ספר או סימינר או ישיבה קטה\גדולה או בית להקים משפחה, ומה עומד מולו ? האנשי סדום החרדיים ??!!! זה מה שהשיגו כל חכמינו עם עמלם בכל הדורות ? זה מה שיוצא מכל הספרות שלנו ?

רק לפני מאתיים שנה עזבו אותנו 90% מהאומה לטובת ההתבוללות, ואחרי דורותיים עזבו אותנו שוב 90% לטובת החילוניות,

האלוקים ראה שאם עוזבים להתבוללות לא כל כך מתרגשים, אז אמר לעצמו לא ניתן להם להתבולל הם ישארו יהודים בכדי שהם יגנבו לכם בכל דור ודור את צאצאיכם לעיניכם, כלומר צאצאיכם לא יברחו רחוק ויכרתו מהאומה, לא ולא אומר האלוקים, הם ישארו כאן לידכם וילחמו בכם בשינאה מטורפת שהם בעצמם לא מבינים מנין להם השנאה המטורפת הזו,

אין לנו נחמה. ריבונו של עולם עד מתי ????




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2012 15:05 לינק ישיר 

מקס,

יישר כח על דבריך הנכוחים. כדאי לשים לב לדברי הרב יהודה אשלג זצ"ל שאמר שהתיקון הכלכלי קודם לתיקון הדתי, דהיינו שהחברה הישראלית והכלל עולמית צריכה להיות מתוקנת מבחינה כלכלית לפני שתיקונה הדתי יהיה אפשרי.
עיקר התיקון:

א. בניית חברה צודקת בה כל אדם יוכל להתפרנס בכבוד ממלאכה כשרה בהתאם לכישוריו מבלי להזדקק ולהיות תלוי באחרים.
ב. מתן חומש לנזקקים באופן מסודר.
ג. איסור הלוואה בריבית.
ד. קיום מלא של מצוות שביעית כולל שמיטת כספים.
ה. מינוי ת"ח המתפרנסים ביושר ממלאכתם לעסוק בדיני ממונות.
  
  



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2012 13:12 לינק ישיר 

לדייר היקר
הזכרת את ירמיהו ואייך אפשר בלי דבריו הענקיים אלה,

ירמיהו פרק ז

(ג) כֹּה אָמַר יְקֹוָק צְבָאוֹת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל הֵיטִיבוּ דַרְכֵיכֶם וּמַעַלְלֵיכֶם וַאֲשַׁכְּנָה אֶתְכֶם בַּמָּקוֹם הַזֶּה:
(ד) אַל תִּבְטְחוּ לָכֶם אֶל דִּבְרֵי הַשֶּׁקֶר לֵאמֹר הֵיכַל יְקֹוָק הֵיכַל יְקֹוָק הֵיכַל יְקֹוָק הֵמָּה: (מהם דברי שקר בעיניו ?! הביטחון בבית המקדש הביטחון בשלש רגלים, כהיום זה הביטחון בתפילה בתפילין בשבת וכן הביטחון בקיום כל המצוות שבין אדם למקום, max)
(ה) כִּי אִם הֵיטֵיב תֵּיטִיבוּ אֶת דַּרְכֵיכֶם וְאֶת מַעַלְלֵיכֶם אִם עָשׂוֹ תַעֲשׂוּ מִשְׁפָּט בֵּין אִישׁ וּבֵין רֵעֵהוּ:
(ו) גֵּר יָתוֹם וְאַלְמָנָה לֹא תַעֲשֹׁקוּ וְדָם נָקִי אַל תִּשְׁפְּכוּ בַּמָּקוֹם הַזֶּה וְאַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים לֹא תֵלְכוּ לְרַע לָכֶם:
(ז) וְשִׁכַּנְתִּי אֶתְכֶם בַּמָּקוֹם הַזֶּה בָּאָרֶץ אֲשֶׁר נָתַתִּי לַאֲבוֹתֵיכֶם לְמִן עוֹלָם וְעַד עוֹלָם:
(ח) הִנֵּה אַתֶּם בֹּטְחִים לָכֶם עַל דִּבְרֵי הַשָּׁקֶר לְבִלְתִּי הוֹעִיל:

כמה נכון וכמה צדק, מה הועיל לנו אלפיים שנות עבדות השם אם לא השכלנו להקים סנהדרין בכל דור ודור לקיים חוק ומשפט בין אדם לחברו, לא השכלנו להבין מהי כלכלה יהודית, למה שמיטה למה יובלות למה שמיטת כספים ולמה אסור ריבית,
גם היום אנו לא מבינים את התורה החברתית שלנו,
האם ראש עיר חרדי לא לוקח ריבית על ארנונה ועל שאר חובות נתיניו ?
האם הבוררים (הבתי דין) החרדיים לא שולחים לאכיפת החוק ושם דורשים מהם ריבית על ריבית,
כמה תלמידי חכמים מבינים את עקרונות התורה לגבי כלכלת חברה, כמה מהם בכלל יודעים מהי חברה על פי תורה,
למה יש עריבות חברתית ?
הסיבה היחידה היא כי הפכנו את התורה ואת חז"ל ואת ספרי ההלכה לאלהים אחרים,
שיש אלהים אחרים הסמכות היא האלהים אחרים ולא התבונה ולא המבין דבר מתוך דבר ולא המבין מדעתו,
כל אלה לא רלוונטי לעובדי אלהים אחרים שרק לו (לאלהים אחרים) הסמכות העליונה,
ולכן נזעק הספורנו כל כך, שאין לך אלהים אחרים יותר גודל מזה לקדש את הקדמונים,

ספורנו דברים פרק כח

(יד) ולא תסור מכל הדברים אשר אנכי מצוה אתכם היום ימין ושמאל. שלא ישנו את מצות האל יתברך בפרט ענין המשפט. ולא ימירו את שאר המצות במנהגי הדיוט ומצות אנשים מלומדה כ"ש כשיעשו זה לכבוד קדמונים שהנהיגו אותם המנהגים לא לכבוד קונם ולא לשמור מצותיו כי בזה האפן אין לך ללכת אחרי אלהים אחרים גדול מזה בחדוש דת לכבוד קדמונים אשר נחשבו אלהים שופטים בארץ. אמנם התוכחות עד יולך ה' אותך ואת מלכך היו בבית שני בימי אנטיוכס וזולתו עד שצרו מלכי בית חשמונאי זה על זה וגלה אחד מהם במצות פומפיא"ו לרומ"ה ומשם והלאה עד ונסחתם היו עד חרבן הבית על יד רומיים ומשם והלאה הם תוכחות בגלות נמשכות אליו. והתחיל בתוכחות באמרו
(טו) אם לא תשמע בקול ה' אלהיך לשמור לעשות את כל מצותיו וחוקותיו אשר אנכי מצוך היום וזה בלי ספק כאשר הומרה שמירת מצות התורה במנהגים שונים וזולתם והוסג אחור משפט. וכן אחר שאמר יולך ה' אותך ואת מלכך שהוא החלק השני חזר ואמר כי לא שמעת בקול ה' אלהיך לשמור מצותיו וחוקותיו אשר צוך כלומר אבל שמרת מה שצוו או הנהיגו אחרים זולתו אשר לא כתורתו כמו שספרו ז"ל (גטין) שלא היו תורמין ולא מעשרין והוצרכו לתקון יוחנן כ"ג ולגזור על הדמאי והיו נועלים דלת בפני לוין מפני השמטה והוצרך הלל לתקן פרוזבול ובטלו מי סוטה ועגלה ערופה וסנהדרין מרוב הפושעים בסוף בית שני באופן שבטל כל משפט כמו שספרו ז"ל שגברו בעלי זרוע כמו שהוא הענין היום עם כל גלותנו ושפלתנו, שרב הממון בפרט החיב בדין מואס את תורת האל יתברך ומשפטי פיהו. (ע"פ דברי הימים - א טז, יב), ומתאמץ על ידי גוים וערכאותיהם לעות אדם בריבו (ע"פ איכה ג, לו), ובכן ירדו לטמיון הם ונכסיהם ובאלה התבאר' סבת חורבן בית שני והתמדת חורבנו בהתמדת סבתו:




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2012 12:49 לינק ישיר 

עובר_ושב כתב:
אני הקטן חשבתי כמוך, חשבתי שלא נכון לנעול את האשכול שלך. מעבר לזה שניכרים דברי אמת, וניכר שכתבת את הדברים מדם ליבך, ככה״נ לאחר חוויה אישית בענין, ואפילו רק בשל כך אמורים היו לאפשר לך במה זו.



לא אישי ממש, אבל בעסקנותי הרבים טיפלתי ורבתי הרבה עם אנשי הסדום האלה,
בכל אופן תודה על התמיכה,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2012 12:42 לינק ישיר 

אני הקטן חשבתי כמוך, חשבתי שלא נכון לנעול את האשכול שלך. מעבר לזה שניכרים דברי אמת, וניכר שכתבת את הדברים מדם ליבך, ככה״נ לאחר חוויה אישית בענין, ואפילו רק בשל כך אמורים היו לאפשר לך במה זו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/7/2012 12:05 לינק ישיר 

דייר תודה
אבל לא צריך נביאים בעולם המודרני כי כולם נביאים מעצם חוק חינוך חובה,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2012 11:12 לינק ישיר 

פששששששששששששששששששששששש
איזהנאום אתה נביא מודרני.
מקסמן בשבילי אתה הנביא ירמיהו מודרני ,זועק וצועק ואף אחד לא מקשיב.
זאת לא דת מקסמן זאת היהדות ועוד אומרים שהמצאת דת חדשה,
זה רק מראה באיזה גלות דעת אנחנו נמצאים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > דת ואמונה > עצור כאן חושבים > שבר בת עמי 3 (יהודות ותורה מהי ?)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר