בית פורומים בחדרי חרדים

התנהלות "בריונית" של חברת סופרגז בבני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2019 22:38 לינק ישיר 
מדובר על כיריים קבועות לא ניידות בעלות עוצמת הספק גבוהה

ניוטרל כתב:
שידור כתב:

ניוטרל: מדובר על כיריים חשמליות עם 4 להבות המותאמת לשיש . (לא על כירה בודדת ) ,שבוע טוב 


אינני יודע למה כוונתך!
אך יש לנו כירה ניידת, בעלת 2 להבות(?)
בה אנו מבשלים כשאנו באומן.
והבישול?
סיוט!
עקב הימצאות הטרמוסטט...


נשלח מהאנדרואיד שלי

_________________

כשאדם גדול טועה טעות קטנה. אצלו היא טעות קטנה!
אך אצל האחרים היא
טעות גדולה!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/12/2019 19:44 לינק ישיר 

הנה המשך הסיפור שלי .....

לכבוד : המועצה הישראלית לצרכנות

פניות הציבור – לידי הגב' חן אבו

doc@consumers.org.il

 

 טלפקס: 073-7373820 

 

הנדון : תלונה לחברת סופרגז – מספר פניה 649329

 

שלום רב,

 

קודם כל ברצוני להודות לכם עבור טיפולכם בעניני !

 

הנני להשיב בזה ל"טענות" חברת הגז כפי ששלחתם לי היום בדואר אלקטרוני וכפי ששמעתי מאשתי בשיחה שקבלה היום מחברת הגז:

 

1.         עובד חברת הגז בשם אביגדור טען בפני אשתי כי התקשר אלי לטלפון הנייד מספר פעמים ולא עניתי לו !

הנכון הוא !

ביום ראשון ה- 1 בדצמבר בשעה   11:34 בהיותי באמצע ישיבה , צלצל הטלפון שלי . הרמתי כדי לבקש מהפונה להתקשר אלי שנית בתום הישיבה , אך בטרם הספקתי לומר דבר הנחית עלי הדובר הוראה :

"תישאר על הקו !"   וברקע אני שומע אותו מדבר עם אנשים אחרים .

ניתקתי את הטלפון כדי שלא יפריעו לי בהמשך הישיבה .

בדיעבד – בדקתי את מספר הטלפון והוא אכן שייך לחברת סופרגז אשר כנראה רצו להגיב על מכתב התלונה שלי.

2.        בהעתק ממכתב חברת סופרגז ששלחתם לי הם כותבים בסעיף 1 :

" ללקוח נשלחו לא מעט התראות בחשבוניות הגז כי עליו לתאם את בדיקה תקנית תקופתית אך הלקוח לא תיאם.

בדקתי אחורה את חשבוניות הגז שלי ואכן בחשבונית האחרונה מספר   646848838 שהגיעה אלי ביום 22 לנובמבר 2019 אכן מופיע באותיות קטנות בקשה לפנות אל חברת הגז ולקבוע פגישה לתיאום בדיקה .

הודעה זו מצורפת למספר הודעות אחרות ובמקום שבדרך כלל יש כל מיני פרסומים שאינם מעניינים אותי.

ואני אכן מודה ב"אשמה" שלא שמתי לב לשורה הזאת !!!

בדקתי גם חשבונית הקודמת לחשבונית הנ"ל , מספר    646568731 שהגיעה אלי ביום 18 ביולי 2019 , אך שם לא מופיעה שום התראה !! כך שהנטען על "לא מעט התראות שנשלחו" חוטא לאמת אם זה לא "שקר" !

3.        בהקשר לעובדות ולוח הזמנים של התקשרויות לחברה וחוסר העמידה שלה בהבטחות לשלוח טכנאי אני עומד על גרסתי שהעברתי לכם במכתב התלונה !

יתירה מכך , יש לי הוכחה כי נציג החברה במכתב הנ"ל , בסעיף 4 כותב כי "למחרת" ( דהיינו ביום רביעי ה-27 לנובמבר) " נשלח טכנאי שחיבר את הגז " - משקר ביודעין !!!!

בידי מסמך חתום על ידי הטכנאי עם סיום עבודתו . מסמך זה נושא את התאריך 28 בנובמבר 2019 דהיינו יום חמישי – היום השלישי לקריאה שלנו לחברת הגז !!!

4.        בסעיף 5 כותב נציג החברה " בשיחה היום עם גברת XXXX, הוסבר לה התהליך, ולפנים משורת הדין אושר זיכוי בסך 300 ש"ח. "

דבר ראשון התשלום בסך 300 ₪ אינו לפנים משורת הדין , אלא הוא 50% מהסכום שחברת הגז חייבת לשלם לי , על פי "חוק הטכנאים" בו נאמר :

 

" פיצוי בגין איחור נותן השירות "

אם תואם מועד ביקור, וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 300 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.

אם חלפו 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 600 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.

נראה לי כי צריך "להסביר לחברת סופרגז את התהליך ...."

 

בברכה ובכבוד רב ,




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2019 00:05 לינק ישיר 

טוב עשית!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/12/2019 23:04 לינק ישיר 
אביגדור המנכ"ל ...

בויבריקער כתב:
הנה המשך הסיפור שלי .....

לכבוד : המועצה הישראלית לצרכנות

פניות הציבור – לידי הגב' חן אבו

doc@consumers.org.il

 

 טלפקס: 073-7373820 

 

הנדון : תלונה לחברת סופרגז – מספר פניה 649329

 

שלום רב,

 

קודם כל ברצוני להודות לכם עבור טיפולכם בעניני !

 

הנני להשיב בזה ל"טענות" חברת הגז כפי ששלחתם לי היום בדואר אלקטרוני וכפי ששמעתי מאשתי בשיחה שקבלה היום מחברת הגז:

 

1.         עובד חברת הגז בשם אביגדור טען בפני אשתי כי התקשר אלי לטלפון הנייד מספר פעמים ולא עניתי לו !

הנכון הוא !

ביום ראשון ה- 1 בדצמבר בשעה   11:34 בהיותי באמצע ישיבה , צלצל הטלפון שלי . הרמתי כדי לבקש מהפונה להתקשר אלי שנית בתום הישיבה , אך בטרם הספקתי לומר דבר הנחית עלי הדובר הוראה :

"תישאר על הקו !"   וברקע אני שומע אותו מדבר עם אנשים אחרים .

ניתקתי את הטלפון כדי שלא יפריעו לי בהמשך הישיבה .

בדיעבד – בדקתי את מספר הטלפון והוא אכן שייך לחברת סופרגז אשר כנראה רצו להגיב על מכתב התלונה שלי.

2.        בהעתק ממכתב חברת סופרגז ששלחתם לי הם כותבים בסעיף 1 :

" ללקוח נשלחו לא מעט התראות בחשבוניות הגז כי עליו לתאם את בדיקה תקנית תקופתית אך הלקוח לא תיאם.

בדקתי אחורה את חשבוניות הגז שלי ואכן בחשבונית האחרונה מספר   646848838 שהגיעה אלי ביום 22 לנובמבר 2019 אכן מופיע באותיות קטנות בקשה לפנות אל חברת הגז ולקבוע פגישה לתיאום בדיקה .

הודעה זו מצורפת למספר הודעות אחרות ובמקום שבדרך כלל יש כל מיני פרסומים שאינם מעניינים אותי.

ואני אכן מודה ב"אשמה" שלא שמתי לב לשורה הזאת !!!

בדקתי גם חשבונית הקודמת לחשבונית הנ"ל , מספר    646568731 שהגיעה אלי ביום 18 ביולי 2019 , אך שם לא מופיעה שום התראה !! כך שהנטען על "לא מעט התראות שנשלחו" חוטא לאמת אם זה לא "שקר" !

3.        בהקשר לעובדות ולוח הזמנים של התקשרויות לחברה וחוסר העמידה שלה בהבטחות לשלוח טכנאי אני עומד על גרסתי שהעברתי לכם במכתב התלונה !

יתירה מכך , יש לי הוכחה כי נציג החברה במכתב הנ"ל , בסעיף 4 כותב כי "למחרת" ( דהיינו ביום רביעי ה-27 לנובמבר) " נשלח טכנאי שחיבר את הגז " - משקר ביודעין !!!!

בידי מסמך חתום על ידי הטכנאי עם סיום עבודתו . מסמך זה נושא את התאריך 28 בנובמבר 2019 דהיינו יום חמישי – היום השלישי לקריאה שלנו לחברת הגז !!!

4.        בסעיף 5 כותב נציג החברה " בשיחה היום עם גברת XXXX, הוסבר לה התהליך, ולפנים משורת הדין אושר זיכוי בסך 300 ש"ח. "

דבר ראשון התשלום בסך 300 ₪ אינו לפנים משורת הדין , אלא הוא 50% מהסכום שחברת הגז חייבת לשלם לי , על פי "חוק הטכנאים" בו נאמר :

 

" פיצוי בגין איחור נותן השירות "

אם תואם מועד ביקור, וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 300 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.

אם חלפו 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 600 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור.

נראה לי כי צריך "להסביר לחברת סופרגז את התהליך ...."

 

בברכה ובכבוד רב ,



כאשר אביגדור המנכ"ל נבחר לתפקיד אז הוא טרח והגיע אלינו לבניין. הוא נתן לי את הנייד שלו . הייתי מעדכן אותו על העובדים שלו המובילים את הגז על רצפת הבניין  ללא עגלה והורסים את הריצוף . ככה זה חזר על עצמו , לא הייתה לו שליטה עליהם . בקיצור דיבורים כמו חול . אני בחרתי להתנתק . מברך על כל רגע .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > התנהלות "בריונית" של חברת סופרגז בבני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.