הנה המשך הסיפור שלי .....
לכבוד : המועצה הישראלית לצרכנות פניות הציבור – לידי הגב' חן אבו doc@consumers.org.il טלפקס: 073-7373820 הנדון : תלונה לחברת סופרגז – מספר פניה 649329 שלום רב, קודם כל ברצוני להודות לכם עבור טיפולכם בעניני ! הנני להשיב בזה ל"טענות" חברת הגז כפי ששלחתם לי היום בדואר אלקטרוני וכפי ששמעתי מאשתי בשיחה שקבלה היום מחברת הגז: 1. עובד חברת הגז בשם אביגדור טען בפני אשתי כי התקשר אלי לטלפון הנייד מספר פעמים ולא עניתי לו ! הנכון הוא ! ביום ראשון ה- 1 בדצמבר בשעה 11:34 בהיותי באמצע ישיבה , צלצל הטלפון שלי . הרמתי כדי לבקש מהפונה להתקשר אלי שנית בתום הישיבה , אך בטרם הספקתי לומר דבר הנחית עלי הדובר הוראה : "תישאר על הקו !" וברקע אני שומע אותו מדבר עם אנשים אחרים . ניתקתי את הטלפון כדי שלא יפריעו לי בהמשך הישיבה . בדיעבד – בדקתי את מספר הטלפון והוא אכן שייך לחברת סופרגז אשר כנראה רצו להגיב על מכתב התלונה שלי. 2. בהעתק ממכתב חברת סופרגז ששלחתם לי הם כותבים בסעיף 1 : " ללקוח נשלחו לא מעט התראות בחשבוניות הגז כי עליו לתאם את בדיקה תקנית תקופתית אך הלקוח לא תיאם. בדקתי אחורה את חשבוניות הגז שלי ואכן בחשבונית האחרונה מספר 646848838 שהגיעה אלי ביום 22 לנובמבר 2019 אכן מופיע באותיות קטנות בקשה לפנות אל חברת הגז ולקבוע פגישה לתיאום בדיקה . הודעה זו מצורפת למספר הודעות אחרות ובמקום שבדרך כלל יש כל מיני פרסומים שאינם מעניינים אותי. ואני אכן מודה ב"אשמה" שלא שמתי לב לשורה הזאת !!! בדקתי גם חשבונית הקודמת לחשבונית הנ"ל , מספר 646568731 שהגיעה אלי ביום 18 ביולי 2019 , אך שם לא מופיעה שום התראה !! כך שהנטען על "לא מעט התראות שנשלחו" חוטא לאמת אם זה לא "שקר" ! 3. בהקשר לעובדות ולוח הזמנים של התקשרויות לחברה וחוסר העמידה שלה בהבטחות לשלוח טכנאי אני עומד על גרסתי שהעברתי לכם במכתב התלונה ! יתירה מכך , יש לי הוכחה כי נציג החברה במכתב הנ"ל , בסעיף 4 כותב כי "למחרת" ( דהיינו ביום רביעי ה-27 לנובמבר) " נשלח טכנאי שחיבר את הגז " - משקר ביודעין !!!! בידי מסמך חתום על ידי הטכנאי עם סיום עבודתו . מסמך זה נושא את התאריך 28 בנובמבר 2019 דהיינו יום חמישי – היום השלישי לקריאה שלנו לחברת הגז !!! 4. בסעיף 5 כותב נציג החברה " בשיחה היום עם גברת XXXX, הוסבר לה התהליך, ולפנים משורת הדין אושר זיכוי בסך 300 ש"ח. " דבר ראשון התשלום בסך 300 ₪ אינו לפנים משורת הדין , אלא הוא 50% מהסכום שחברת הגז חייבת לשלם לי , על פי "חוק הטכנאים" בו נאמר : " פיצוי בגין איחור נותן השירות " אם תואם מועד ביקור, וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 300 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור. אם חלפו 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה - הצרכן יהיה זכאי לפיצוי בסכום של 600 ש"ח, מבלי שיצטרך להוכיח שנגרם לו נזק בשל האיחור. נראה לי כי צריך "להסביר לחברת סופרגז את התהליך ...." בברכה ובכבוד רב , |