בית פורומים תמיכה טכנית

איך תבקשו עזרה, ופתרונות לתקלות נפוצות ותחזוקה שוטפת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/12/2013 06:24 לינק ישיר 
איך תבקשו עזרה, ופתרונות לתקלות נפוצות ותחזוקה שוטפת

מטרת הפורום היא לעזור לכם. אנחנו רוצים לעזור לכם, ואנחנו רוצים שהעזרה תהיה מהירה ויעילה ככל האפשר. מטבע הדברים הפונים לעזרה בפורום אינם מומחי תמיכה טכנית, ולכן אינם יודעים בדרך כלל מה חשוב לכתוב בפנייה לעזרה. לכן ניתן לכם כמה כללים איך לבקש את העזרה כדי לקבל אותה במהירות וביעילות. ולכן חשוב שתקראו בבקשה את הכללים ותנהגו ע"פ כללים אלו.
בגדול בתקלות מחשב ישנם שתי סוגי תקלות, תקלות חומרה ותקלות תוכנה. תקלת חומרה היא מצב בו חלק מחומרת המחשב תקולה, היינו חלק פיזי במחשב. למשל תקלה בדיסק קשיח היא לרוב תקלת חומרה.
תקלת תוכנה היא תקלה במערכת התוכנה, החל ממערכת ההפעלה שאינה עובדת כראוי, וכלה בבאג בכל תוכנה.
באם נתקלתם בבעיית חומרה, חשוב מאוד שבפנייה לעזרה תכתבו את כל הפרטים הידועים לכם על החומרה. היינו לפחות ייצרן ודגם.
אם נתקלתם בבעיית תוכנה, תכתבו את כל הפרטים על התוכנה המבוקשת.
באם תרצו עזרה כללית או חיפוש תוכנה או פונקצייה של מערכת ההפעלה, תרחיבו ככל האפשר על מאפייני המחשב ומערכת ההפעלה, למשל איך לפרמט מחשב נייד של יצרן פלוני דגם אלמוני עם מערכת הפעלה ווינדוס 7 הום פרימיום. ולא איך לפרמט מחשב.
זכרו שוב, אנו רוצים לעזור לכם במהירות האפשרית, וככל שתחסכו בפרטים ייקח הדבר יותר זמן.
לאחרונה היו כמה מקרים של המלצות על פרמוט מחשב. נדגיש כאן, מעתה והלאה כל משתמש שאינו מנהל או מומחה בתחום (שהנהלת הפורום מכירה בכך) שימליץ על פירמוט, החל ממערכת הפעלה וכלה בכל אתחול של רכיב זיכרון. יחסם לאלתר ללא התראה ואזהרה מוקדמת.
באשכול זה נרצה גם להביא פתרונות לתקלות פשוטות ותחזוקה שוטפת של המחשב. נשמח אם תעזרו לנו ותתנו לנו מהידע שלכם ומהניסיון שלכם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אינטרנט ומחשבים > תמיכה טכנית > איך תבקשו עזרה, ופתרונות לתקלות נפוצות ותחזוקה שוטפת
מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר