בית פורומים בחדרי חרדים עולם הפרסום

תנובה שוקושוק / פרסום גל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/9/2005 00:40 לינק ישיר 
תנובה שוקושוק / פרסום גל
מצורף קובץ

.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2005 16:37 לינק ישיר 

ראיתם את הקיצוני משמאל בשורה התחתונה ששאל את החולצה מאחותו?(שימו לב ללגו ביה"ס..) אגב מדוע חלק זכו לחולצות חדשות ומגוהצות והאחרים הוצרו להסתפק בדהויות ולא מגוהצות בעליל?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2005 17:43 לינק ישיר 

כדי שהמראה יהיה טבעי ולא משהו מהוקצע כאילו צולם במיוחד בשביל הפרסום.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/9/2005 01:41 לינק ישיר 

שאלה אחת יש לי על המודעה המצ"ב: בני, מה המצב?!

אני לא מבין מה קרה כאן. מה התפקשש.
קיבלתם מוצר עם אמירה, מוצר חדש עם בריף מעולה.
עם סלוגן שיכול להוביל קמפיין מדהים. בוקר שוק!!!

קצת רקע? בבקשה.
המותג קרלו פשוט "לא תפס". לא נתפס בקרב הציבור הכללי ומעמדה של תנובה בתחום השוקו המצונן נשחק מול המתחרים.

לכן ישבו, וחשבו, והשקיעו כסף רב בזמן ובחקר.
נועצו במומחי שיווק ומכירות והגיעו למסקנה כי כדאי לוותר על קרלו ולפתח מוצר שיווקי חדש תחת שם חדש וקונספט שיווקי ופרסומי שונה בתכלית.
קראו לו "שוֹק". כשהאמירה מאחוריו אמרה: להתעורר לבוקר חדש, שונה.

הקהל היה אמור להיות צעיר, לא ילדים בכיתה ג'.
טון הפרסום היה צריך להיות אנרגטי וחדשני, לא ישוב על כסאות ביה"ס.

התרגום שמופיע בעיתונים וחתום ע"י פרסום גל, לא עונה על הבריף הזה כלל ועיקר.
לא רק שלא מדובר כאן על מוצר חדש וישנה התייחסות למוצר ש"השתדרג", כלומר "עלה כיתה", יש כאן חוסר הבנה בסיסי בהשקת מותגים.

הגיע הזמן שמשרדי הפרסום החרדי ילכו קצת לאקדמיה. ילמדו קצת.
לא יזיק להבין יותר את הכלים השיווקים החדשים.
את עקרונות הפרסום בעידן החדש. להפנים את תורת המיתוג, וכוחו של מותג.

חבל על הכסף שתנובה שפכה על המודעה הזאת (אני לא דבר על הביצוע הכושל ואיכותו הטכנית המזעזעת), משום שאין שום סיכוי לבנות כך מותג.
רק חבל שבתנובה ובפרסום גל לא למדו כלום מחובבניותם של המהלכים הפרסומיים שהרגו את יופלה בציבור החרדי.

תוקן על ידי - Zelig007 - 11/09/2005 1:42:31

תוקן על ידי - Zelig007 - 11/09/2005 1:42:57



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 08:28 לינק ישיר 

אאוטש.

אתה יודע יותר מידי ידידי..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 09:50 לינק ישיר 

מיד כשראיתי את המודעה המגניבה הזאת, חשבתי על הציניקנים הקטנים שיחפשו מה לומר...

המון מילים (לא קראתי) אבל מודעה כזאת עוד לא זכיתי לראות בעיתונים שלנו.

מה שאני לא מבין, למה המודעות היפהפיות מוציאות אותם מדעתם?

לא מבקשים לפרגן, זה אין סיכוי, אבל למה סתם לברבר?!

אני חוזר, הרבה זמן עוד ידברו מהקמפיין של ה"שוקו עם הכיתה"...

תרשמו את זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 10:39 לינק ישיר 

הערה קטנה לפירסומאים חרדים"

רוב הציבור החרדי אינו קורא אנגלית ,או ששליטתו בשפה היא נמוכה מאוד,וע"כ אי אפשר לשווק מותג באנגלית

זה פשוט לא קליט לראש.

וכן בפירסום זה לא קראתי את השם החדש עד שקראתי אותו בפורום. אף שהקריאה שלי באנגלית לא רעה בכלל.

.


תוקן על ידי - חיים67 - 11/09/2005 10:50:37



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 11:26 לינק ישיר 


אז ככה..

אמנם אני לא כל כך בעניינים כמו זליג מכובדי מלמעלה, אבל אני מסכים עם כל מילה שלו.

מצטער מאד, אבל כבר מזמן אני טוען באוזני כל מי שרוצה לשמוע, שפרסום גל לא מצליח להרשים אותי אף פעם, לעיתים רחוקות יש להם מודעות טובות.

כאן, לא רק שהמדובר במודעה מטופשת, אלא, שכמו שזליג הבהיר, מדובר בבריף אחד ומעשה אחר.

אני בטוח שכוונת תנובה לא היתה שידרוג, אלא, שינוי.
כל הרעיון של המודעה הזו, מטופש ורדוד.
אמנם שוקו בציבורנו הינו בדרך כלל לילדי ביה"ס, אבל מכאן ועד למודעה שבה רואים ילדים מחזיקים שוקו, ומבטיהם אומרים: " נו ..צלם כבר!", אני מרגיש רחמים על מי שעומד מאחורי מודעה כזו.

אם כבר שמת מודעה והסלוגן שלה הוא " השוקו שלנו עולה כיתה ", כתוב על הלוח " שלום כיתה ב'".

הדבר הכי צפוי שיהיה כתוב זה, " שלום כיתה א' ", אז נלך על הבלתי צפוי ונכתוב " שלום כיתה ב' ", כי זה מסמל "עליית" כיתה.

לצערי פרסום גל לא ממש עולה כיתה.

במילה אחת, ביזיון.

נ.ב.
תנובה, אתם מוזמנים לפנות אלי, נראה לי שאני אהיה מוכן לתקציב שלכם



פורום חסידיניוז:
http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=8329



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 11:30 לינק ישיר 

זליג, בונפיס.


אתם בטח "מבינים" גדולים
רק דבר אחד שכחתם...

תנובה אישרה את המודעה טרם ראתה אור.

יכול להיות שלא לזה התכוון המשורר אבל המשורר הנהן בראשו למשמע הניגון החדש...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/9/2005 11:33 לינק ישיר 

אתם נהנים לדרוך על אנשים כשהם נופלים, אחרי אחרי שגל התחיל לרדת קמעה נהייתם חכמים גדולים.
עד היום ידעתם "ללמוד" גם את הקשקושים שפלט קולמסו בסגידה...
לאט לכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/9/2005 22:23 לינק ישיר 

עם כל הכבוד, לא מדובר במוצר חדש אלא בשדרוג טהור.
השוקו הסטנדרטי שודרג לשוקו משוכלל יותר, בעל טעמים אחרים, זה *לא* מוצר חדש. כלומר, ייתכן שבאמת היה יכול להיות חעםיותר להחדיר את המוצר כ"חדש" ולא כ"שדרוג", אבל זו היתה סוג של מניפולציה...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-12/9/2005 02:18 לינק ישיר 



תוקן על ידי - ווזובסקי - 12/09/2005 2:18:15



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2005 02:21 לינק ישיר 


לא יודע מה אתם רוצים. המודעה לא רעה.

היא מאוד ייחודית ועשתה הרבה רעש בציבור מעצם השוני שלה, וגרמה לחשיפת שיא לשוקו האמור.

פרסום גל קצת יודעים מה הם עושים, בטח יותר מכמה מתלמדים כאן.

ולא שאי אפשר לבקר, אבל הפעם זה נראה קצת מאולץ ועם פרשנות מתחכמת למדיי על אופי קהל יעד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 20:31 לינק ישיר 

מודעה יפה ביותר.

נשאר לי רק לטעום את המוצר. אם הטעם טוב כמו שהמודעה נראית, אז באמת שיחקו אותה תנובה.

מאוד יפה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2005 22:41 לינק ישיר 

הגרפיקה מש גרוע, ללא פופורציה בין הילדים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/9/2005 21:55 לינק ישיר 

איך נראה הפרצוף העתידי של הפרסום החרדי אחרי כזו מודעה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > תרבות ואומנות > בחדרי חרדים עולם הפרסום > תנובה שוקושוק / פרסום גל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.