כדי לשפר ולייעל את השירות לתושב במוקד העירוני של אלעד - הודיע מנהל המוקד ר' אפי שטרן, כי כל תושב שפנה למוקד העירוני וחש כי פנייתו לא טופלה מוזמן להגיע למנהל המוקד ולשטוח את טענותיו. הלשכה החדשה לפניות הציבור?...
חידוש מרענן במוקד העירוני של אלעד. כדי לשפר ולייעל את השירות לתושב, הודיע מנהל המוקד ר' אפי שטרן, כי כל תושב שפנה למוקד העירוני וחש כי פנייתו לא טופלה מוזמן להגיע למנהל המוקד ולשטוח את טענותיו. סוג של לשכה לפניות הציבור אלטרנטיבית...
אפי שטרן, הנחשב לסוג של איש ציבור אלטרנטיבי הנאמן לציבור, החליט על היוזמה החדשה, לאחר שהרגיש את הצורך "להקשיב לשטח", ולעקוב מקרוב אחר סוג הפניות למוקד, מהירותן ואופן הטיפול בהן.
קבלת הקהל תתקיים מידי ביום ד', בין השעות 9:00 – 13:00, בתיאום בטלפון 108/ 9078150 - 03.
|