בית פורומים עצור כאן חושבים

ונתתי גשמיכם בעתם, (ליצני הדת וליצני הכופרים)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/7/2012 16:54 לינק ישיר 
ונתתי גשמיכם בעתם, (ליצני הדת וליצני הכופרים)

לכל הדעות את הלץ אי אפשר לסבול, ולא משנה עם הוא לץ דתי או לץ כופר,
ועל מה הדיון באשכול הזה ?
האם ונתתי גשמיכם בעתם פירושו שהאלוקים יבדוק מה מצבינו הרוחני ואז יחליט האם יתן גשם או לא,
אם נאמר שכך יהיה וכך מובן הפסוקים אז למה שקיבלנו בשנה השישי כפול ולא שמרנו שמיטה ?
כלומר אם נפרש את הפסוקים שכך דרכו והנהגות של האלוקים, אז זה לכאורה מאוד כדאי אז למה לא שמרו שמיטה,

ועוד האם רק חקלאי מקבל את הבטחת התורה, או נאמר שדברה תורה בהווה במילא כל פרנסה שהיא חל הברכה,
אם כן. איזה מצווה אמור היה הבלתי חקלאי לעשות ?
אם יש כאן מליצה דברה תורה בהווה. אז מהי העשיה שעל כך נקבל פרנסה ?

ברצוני לטעון ולהוכיח שכל פרשת שמיטה היא משל (דברה תורה בהווה) 
אייך אני מוכיח זאת ? 
1, לו האלוקים היה נותן בשנה השישית כפול או כפליים ביובל אז מי הטיפש שלא ישמור שמיטה, והיות שהסטורית אנו יודעים שלא שמרו שמיטה אז כנראה שזה לא עבד כך,   
2, מה עם הלא חקלאים כמו רועה צאן ? למה הם לא זוכים לאיזה שנת שבתון ? למשל כל שמיטה נפקיר את המרעה לשנה וכל אחד יגזוז צמר יחלוב חלב בחינם,
מה עם שאר סוגי הפרנסה שהיו כבר בזמן מתן תורה כמו חייטים בנאים ועוד,
לכאורה רק לגבי שמיטה יש את הברכה, אם נחשוב שהפשט היא שהאלוקים ממש מתערב לתת גשם,

אז יישאר קושיה גדולה, מילא הברכה האלוקים בחר לתת לחקלאים כי כך בא לו,
אבל הקללה למה מקבלים כל האומה ?
כידוע כל קללות התורה הגלות וכו' (בפרשת בחקתי) מגיע על אי קיום פרשת שמיטה ויובלות.
כאן כבר בלתי אפשרי לפרש את הפרשה כפשוטו ממש שרק שמיטה מקבלת את הברכה וכל האומה מקבלת את הקללה,

יוצא לנו שונתתי גשמכם בעתם היא לא התערבות האלוקים ממש,
יוצא לנו שפרשת שמיטה היא משל\דוגמא אייך כלכלה חברתית חייבת על פי תורה להתנהל,

אין התערבות האלוקים לא בברכה ולא בקללה, יש כאן חיוב לקיים כלכלה חברתית צודקת ואז נחיה בארצינו לעולמים,
ואם לא תהיה כלכלה חברתית צודקת אז נצה לגלות ויחול עלינו כל קללות התורה,
התורה בא ללמד אותנו תבונה, אין כאן שום דבר מיסטי או התערבות האלוקים,

באים אנשי הדת הליצנים ואומרים לא ולא, האלוקים מתערב ודווקא בשמיטה, ולמה לא רואים את זה הלכה למעשה ?! כי יש הסתר פנים וכו' וכו', 
במילא פטורים הם מכל חוב חברתי פטורים הם מכל צדק כלכלי,
ולכן אפשרי לעשות פרוזבול ולקחת כסף על ריבית עם היתר עיסקה, בקיצור לייצנות לשמה,

באים הכופרים ואומרים לא ולא התורה כיוון כפשוטו, ולמה רוצים הם בכך ?! כי אז יכלו להוכיח שהתורה לא אמת ח"ו
הנה לא יורד גשם, איפה האלוקים היה בשואה וכו' וכו'
בקיצור לייצנות לשמה,

אז מי זה הנותן גשם ופרנסה ? כלכלה תורנית צודקת !!!
כלומר אם נלך על פי התורה בכלכלה חברתית צודקת, אז מובטח לנו נצח בארצינו,
אם לא נלך על פי התורה מובטח לנו כל קללות התורה,
ולא כי האלוקים מתערב, רק כי כך ברא את העולם כך רואה זאת כל אדם תבוני,
שאר ההבנות בתורה היא ליצנות לשמה, מצד הדתי ומצד הכופר,
שניהם עובדים אלוהים אחרים, הדתי עובד את האליל האחד ואת הטקסט, הכופר עובד את אלילות ההפקרות,
היהודי המאמין בנצחותו של התורה יודע לעמיק ולהבין את פשוטו של תורה,
אין התפתחות בבינה יש התפתחות החכמה,
הבינה היא נצחית ולכן התורה היא נצחית,

לסיכום: ונתתי גשמכם בעתם היא משל ולא כפשוטו ודווקא לחקלאים,
ואין התערבות האלוקים לא בברכה ולא בקללה, הוא כבר התערב בבריאה מתחילה,
מה דעתכם ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2012 10:08 לינק ישיר 

מקס
כך מדבר עירוני שנכנס לסופר לקנות לחם וירקות. ושותה מיים מהברז- או מבקבוקי פלסטיק.


תוקן על ידי ירוחםשמ ב- 19/07/2012 10:09:15




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2012 15:27 לינק ישיר 

ירוחםשמ כתב:
מקס
כך מדבר עירוני שנכנס לסופר לקנות לחם וירקות. ושותה מיים מהברז- או מבקבוקי פלסטיק.



לא הבנתי מה הקשר בין הפשט של הברכות והקללות בתורה לעירוני שנכנס לסופר,

אגב מים: מי נתן רשות לחברה לגנוב את המים ולחייב לשלם על כך ? אותו דבר לגבי אדמה, מי נתן רשות לחברה לגנוב את האדמה ולחייב כל אזרח לשלם על דיור ?
אותו דבר לגבי הכסף: מי נתן רשות לחברה להמציא את הכסף ולחייב את החברה להיות עבדים לכסף,

אם כל חוקי והתנהגות החברה באים לשרת את כל הפרט בחברה ?! אוקיי !!, אבל אם כל השיטות הסוציולוגיות מביא בכל דור ודור מהפיכות חברתיות ומלחמות מיותרות, אז הגיע הזמן שבני אנוש יבינו שהתורה צדקה בעניין,
שהאדמה שייך לאזרח חינם, מקור פרנסה חינם,
ביטול הכסף כל שבע שנים (מצידי כל עשר או לא משנה העיקר לדאוג שהכסף לא תשעבד את האדם,)
ק"ו שאין ריבית, וק"ו בן בנו של ק"ו שאין ריבית קנסות, (האבסורד בקנסות היא שכל זמן שקנסות הם התרעה, אז יכולנו להבין את העונש, אבל אם הקנסות לא מרתיעות רק להפך החברה נהנה מאלה שלא עומדים בתשלומים, פירושו שהקנסות והעונשים מפרנסים עשרות אלפי עו"ד ומפרנסת את החברות יותר מה שהיא מרוויחה מהמוצרים עצמם ?! אז אין טעם וצדק לתת כאלה עונשים,)

אתה אומר לי "סופר" מי נתן לבעל הסופר את המקום\האדמה, מי נתן לבעל הסופר את האפשרות להתפרנס,
הרי בחברת לקטים לא היה מתפרנס,
דווקא החברה נותנת לו את האפשרות במילא הוא חב לחברה יותר משהחברה חב לו,

אני טוען כל הזמן שאין לי התנגות לכל שיטה חברתית כלכלית אבל בתנאי שהיא שומרת על חירות האדם בכל מחיר,
אי אפשר שיטה שמשעבדת את ההמון לחברה, עד כדי כך שהחברה מרגישה כבר שהילדים לא של ההורים רק של החברה,
אייך אומר יובל הררי, אין צורך במסגרת משפחה החברה תוליד לה ילדים, (הוא לא אומר זאת בדיוק במילים האלה אבל זה המובן היוצא מדבריו,)
פשוט עושה היפוך, כי כך חונך לראות את החברה המודרנית, החברה היא מעל הכל, בעיני ובעיני כל בר דעת וק"ו בעיני התורה זו אלילות לשמה,
הוא חונך לכך ולכן לא מבין בשביל מה צריך מסגרת משפחה וחוקיה,
הוא לא מבין שהחברה היא אמצעי למסגרת המשפחה וחוקיה, הוא לא מבין שבלי קיום המשפחה מי צריך חברה,
מסגרת המשפחה היא גם לא העיקר, העיקר היא נצחיות אישית של כל אדם,
מתי יכול האדם לזכות בנצחיותו ?! שיש חוקי המשפחה !! אחרת מי יהיה בטוח משהוא מגדל את ילדיו. אולי הם בעצם ילדי השכנים שאשתו זינתה אחריו,

התורה מתחיל מבראשית דווקא שנבין את היסודות, אין לתורה שום מטרה לספר לנו מדע. אחרת שהתורה תספר לנו מהי התרופה לסרטן,
התורה אומרת שהאישה עוזר כנגדו דווקא כי התורה יודעת שזה הפוך ממש, הגבר הוא עזר לנגדה, זה המציאות הטבעית,
הוכחתי זאת באשכול אחד מאשכולי כאן, אין טעם לאריך בזה שוב. אולי בקצרה,
תבונית רק האישה בטוחה בנצחותה, הגבר לעולם לא יכול להיות בטוח אפי' הדי אן אי לא יכול להבטיח לו במאה אחוז,
בכל אופן אפי' שכן הוא תלוי בהוכחות מה שאין כן האישה באופן טבעית תדע על נצחותה,
לשכנע את הגבר לקיים משפחה, ולעמל בעדם ולגדל אותם וכו' וכו' , יש רק דרך אחת, והיא שאשתו תתן לו את הביטחון שהוא מגדל את בניו באמת, שהוא מקבל נצחיות אישית = שרידות נצחית,
אז שוב שנפנים זאת עמוק עמוק בדעתינו ובתבונותינו,
האישה בטוחה לעולמים בשרידותה ונצחותה האישית,
הגבר תלוי בזולת לזכות בכך, והזולת היא אשתו,
הוא מוכן להקריב את חייב ולעמל לגדל לה את ילדיה ולפרנס אותה, אבל האישה חייבת לתת לו את הביטחון שהוא עמל באמת לצאצאיו ולנצחותו האישית,
כאן מגיע חוקי המשפחה,
התורה מספרת על אדם הראשון התבוני שנוצר לבד, ולמה האלוקים לא ברא מיליון חיית אדם בבת אחת ?
ומי אומר שהתורה מספרת לנו נתן אמיתי אולי באמת נוצרו מיליון חיית אדם בבת אחת ?
התשובה שהתורה באמת לא ידע את המציאות (האלוקים לא סיפר מדע כנ"ל)
היית עניין לתורה לתת לנו את היסוד הזה בדיוק, שכל בני אדם הם בני אדם ממש, כלומר נצחותו האישית של אדם הראשון,
המדע מחשבתית חושבת עוד יותר מיזה, שכל החיים\האורגניזום הם צאצאי תא אחת ראשון,

זה עומק פרשת בראשית בתורה, לומר לנו שעץ הדעת טוב ורע יכול להביא לנו שנמות כלומר שלא נזכה לנצחיות אישית = שרידות אישית, כל אדם שלא זוכה לשרידות בעצם עמל לריק, בעצם הוליד ילדים לריק הוא ואבותיו עד אדם הראשון,

המטרה של התורה היא לנצח את הכרובים כלומר לאכול מעץ החיים, (כך הבין האבן עזרא וחז"ל וכל מי שלומד את התורה בעיון רב) אם הדור שלי לא יזכה לנצח את המוות. לפחות הדור הבא, ולכן אני עמל להוליד,
ולכן כל בני אנוש עמלים לנצח את המות, אם לא בדור הזה (= עולם הזה,) אז בדור הבא (= עולם הבא,)

אחרי שעברנו את התבונה הפשוטה הזו נמשיך למסגרת החברתית,

והיות שאדם ומשפחתו הם לא יחידים בכדור הארץ, יש עוד בני אדם ומשפחתם, אז החברה וחוקיה הם התשובה,
להגן מאסונות טבע וחיות טרף, להגן אחד מהשני וכו' וכו'
כאן היסוד של הסוציולוגיה, כאן זה מתחיל,
הבורים ועם ארצים לא מבינים את הפשוט שבפשטות, ועושים היפוך ממש,
הם משעבדים את כל בני אנוש לכסף ולחברה,

התורה מספרת לנו על תחילת החברה,
קין והבל עושים הסכם חברתי ראשוני, קין יקח את האדמה והבל את המטלטלים כלומר מה שמעל האדמה,
למוחרת קין דרש מהבל שישלם לו על שימוש האדמה. הבל נזעק מה אתה מטורף אני צריך לשלם לך על זכותי לדרוך על האדמה ?
אותו דבר החברה המודרנית, הם גונבים את האדמה ומבקשים מכל אזרח לשלם על הזכות לדרוך על האדמה,
וזה הסיבה לכל המהפיכות החברתיות מאז ומתמיד,

התורה מספרת לנו שטכנולוגיה תציל אותנו מאסונות טבע,
לכן כל סיפור המבול, התיבה = ספינה הציל את נח ומשפחתו,
נח גם השכיל לחלק את האדמה בגורל בין בניו, כי רצה למנוע את השטות של קין והבל,

התורה מספרת לנו ששפה אחת ומדע אנושית אחד עם מטרה ללכת נגד הטבע, יביא לפירוד החברה ויביא הרבה שפות ומלחמות מיותרות,
כלומר כמו בעולם המודרני שמוכנה להמציא מכוניות פרטיות ולשלם מחיר של מיליון ושלש מאות אלף הרוגים בכל שנה,
ומעל שלושים מיליון פצועים בכל שנה,
הנשק הגרעיני יביא לחורבן האנושות כולה,

סיפור דור הפלגה מספרת בדיוק את סיפורו של שנת האלפיים היום,

הגאונות של אברהם להמציא את ברית המילה היא תשובה לחברה של אז, אז החברה השפה אחת היית המטרה, כלומר כל אחד עמל לחברה ולא צריך כבר את מסגרת המשפחה, כפי טענת יובל הררי בספרו הידוע,
הברית מילה היא תשובה נצחת לאלילות הזו,
אני שמל את בני אני עושה זאת לנצחותי ושל אשתי עד שננצח את המוות. הלוואי בימינו אנו,
כל זמן שבני אנוש משועבדים לחברה אז ברית המילה היא היא התשובה לכך, היא התשובה לאלילות הזאת,
לא לחינם בחר למול בעבר המוליד,
לתת נצחיות לצאצאיו לא חייב היה למול במקום הזה יכול היה לעשות כתובת כעקע, עשה דווקא את הסמל על העבר המוליד, שנבין מהי המטרה, דרש לעשות זאת מיד שנולד בשביל שהילד יבין בשביל מה הולידו אותו בכלל,
אף יהודי לא מוליד ילדים סתם, הוא מוליד ילדים לנצחותו האישית, והמטרה כאמור היא לנצח את הכרובים = לנצח את המוות, כמובן על ידי לימוד תורה ומדע שהם לימוד דרכי האלוקים, אין שום ספק שאם נלמד טוב נגיע לנצח את כל המחלות וכמובן את המוות,

התורה ממשיכה לספר לנו וללמד אותנו בינה,
יושבים כבר יעקב ובניו בארצם דיי בנחת, ומכאן אפשרי להגיע לשלמות היקום קרובה ממש,
אבל לא ולא הם צריכים לריב, ולמכור את אחיהם למצריים לעבד,
יצא שדווקא העבד (= יוסף) הצליח על ידי המצאת הכלכלה המודרנית לקנות את כל האומה המצרית לעבדים לפרעה,
הצליח על ידי המצאת הכסף (= שמירת החיטה, הרי גם כסף וגם שמירה על חיטה הם בלוף ושקר, הרי אין בטבע משהו שקיים לנצח כמו הכסף או חיטה נשמרת, ולכל החליפין היא לא צדקת מתחילה)
לקנות את כל האדמות ואת כל האומה המצרית, כמו היום שהחברה אמרקאית שייכת לחמש בנקים,

האחים מתפתים ללכת לאח המיליונר ולהנות מרכושו והצלחתו הערמומית, מוותרים על ארצם לטובת הנוכלות של יוסף,
לא עובר דור או שנים וקם לו מלך חדש במצריים ומשחרר את העבדים והופך את כלכלת יוסף לרלוונטי רק כלפי זרים,
כלומר התבונה נוקמת בצאצאי יוסף ואחיו, וכך בפה רך משתעבדים כל בני ישראל לעבדים לארבע מאות שנה,
מפסדים את ארצם ונהפכו לעבדים בארץ זרה,

אותו דבר כמו היום לגבי היהודים שלא עולים לארץ ישראל, הם מוותרים על הארץ לטובת הנוכלות בארצות זרות,
מה היהודים יודעים טוב לעשות בארץ זרה ?!
לנצל את הטיפשות של הגויים ולהמציא את כלכלת יוסף שוב ושוב, ואז זוכים לאדמה לא שלהם, ואז משעבדים את האומה הזרה להם על ידי הבנקים,
מי שחושב שהשואה הגיע משמים לא מבין מהי תורה ומהי אלוקים,
השואה הגיע בדיוק בגלל כלכלת יוסף,
פרעה היה צדיק מול היטלר, פרעה הפך את היוצרות ושיעבד את האומה היהודית לו כמו שהיהודים עשו להם,
היטלר פשוט רצח את היהודים וחסל כל הבעיות,

התורה אומרת במפורש. אסור לכבוש העמים ואדמתם לא עשיו ולא את מואב וכו' אני נותתי אומר האלוקים להם את אדמתם,
כך כל אומה באדמתם, כל חברה באדמתם, אומרים חז"ל שהמכות במצריים עשו דין בין מצרים לשכינהם, כלומר האלוקים חתם על גבולות מצריים ועל גבולות שכנותיה, וזה עומק דבריהם, כל אומה בטבעיות שייך לאדמתה והאדמה שייך לה,
זר שמצליח באומה אחרת בתור זר נדע שהוא נוכל או מנצל את טוב ליבם של האומה שהוא מתנחל בא,
יש דרך אחת ויחידה לעשות זאת ובצדק, להתבולל באומה ההיא, כל זמן שהוא שומר על זהותו היהודית עם הברית מילה, לעולם הוא זר ומיזה לעולם לא נאמן לאומה שהוא מתנחל שם, ולא פלא שכל עמי אירופה שתפו פעולה עם הנצאים, הם הרגישו שהיהודי הוא זר ולא נאמן וגם מצליח כלכלית על חשבונם, כלומר מנצל את חוקי החברה שלהם להתעשר עם כלכלת יוסף, וכך לזכות לאדמה שאבותיהם נלחמו אלפי שנים לזכות בה,

לא רחוק שהמוסלומים יעברו שואה באירופה ובכל מקום שהם מתנחלים שם. כי הם שומרים על זהותם המוסלומי,
זה עונש התבונה, מי שבורח מארצו ומשפחתו וחושב להתנחל באומה זרה (בלי להתבולל ולהידבק באומה ההיא) כי שם יהיה לו יותר טוב, במקום לתקן את חברתו ומשפחתו הוא באדמתם ?! פשוט יבין שיקבל את העונש התבוני של התורה, חלק באמת יתבוללו שם והחלק הנשאר והעקשני לשמור על הזהות פשוט יקבל שואה,

שמשה רבינו הגיע להוציא את בני ישראל מעבדות, דאג לתקן את כל טעויותיהם של אבותינו,
לא עוד שני אחות לאיש אחד ואז הבנים רבים בינהם ומוכרים אחים לעבדות,
לא עוד כלכלת יוסף, אין כסף אך ורק לשבע שנים,= שמיטת כספים
האדמה חינם בגורל,
אין למכור את האדמה לצמיתות,
אין ריבית,
אין מלך, ואם תרצו מלך יש חוקים ברורים אייך ומה, אבל עדיף בלי מלך רק כל אדם בחברה יהיה מלך בעצמו,
אנחנו חייבים להבין שהמלך האמיתי הוא זה שיש לו רכוש נצחי = צאצאיו, שאר סוגי המלכים היא דמיון ומתים יחד איתו,

הכי חשוב שנבין. וזה חשוב לכל לומד ומתעניין בתורה, התורה נכתבת עם הניסיון ההיסטורי, היא גם כל חוק מקדמת לפי המצב והעניין,
שקר היא (לצורך חינוך כמובן) שקיבלנו הכל מסיני. בכל שלב קיבלנו מצוות חדשות לפי העניין, ולא לחינם נכתבה התורה בצורה הזו,
מתי קיבלנו עגלת כלים וטבילת כלים ? מתי קיבלנו את המשכן למה אומרים חז"ל שקיבלנו את השבת במרה,
בנות צלפחד עם דיני הירושה, עונש מיתה למחלל שבת בפרסיה,
כל דיני המלחמה הגיע אחרי ולפני הכניסה לארץ וניסיון המלחמתי,
כלומר כל התורה וחוקיה היא ניסיון תבוני היסטורי, ולכן היא נצחית, כי היא נמשכת להיכתב בכל דור ודור לפי המצב,
כדי שזה באמת יכתב צריך סנהדרין ונביאים, מאז שלא שמשו\למדו כל צרכם, בוטל הכל, בוטל הנביאים ובהמשך בוטל הסנהדרין,
שבוטל שניהם הדרך לצאת לגלות כבר היית מוכרח תבוני וטבעית,
שאין חוקה אין אומה,
ואיך בכל זאת שרדנו בכל דור 10% מהאומה ?! כי היו צדיקים שידעו לשמור אותם כי הבינו את עומק התורה,
אבל בכל דור אותו צדיקים רצו לעלות לארץ ישראל בינתיים כתבו ספר הלכה יחיד,אם זה רבי עם המשנה ואחר כך התלמוד. ואם זה הרמב"ם הבית יוסף ועוד ועוד,
אפי' הספורנו תמך בראוביני להקים צבא יהודי ולעלות לארץ ישראל, תלמידי הבעל שם טוב תלמידי הגר"א,
כל אלה הבינו את פשטות התורה ועניינה,
אף אחד מהם לא חשב לרגע שונתתי גשמכם בעתם היא כפשוטו שהאלוקים הוא הבייביסיטר,
כל חכמינו הבינו טוב טוב את התורה ומהי האלוקים,
הם בשום אופן לא ראו את האלוקים של הנוצרים והאסלם, הם ראו את הבינה והשכל כמיצגים את האלוקים,
אין שום עליונות בטבע וביקום מול השכל והבינה של בני אדם, ולכן אנחנו כצלם האלוקים,

זה עומק העניין שהתורה נגד אלילות מכל סוג שהיא, כי האלילות שוללת את השכל והבינה,
האלילות אפי' האלילות החברתית היום שוללת את נצחותו האישית של כל אחד,

אוקיי יש לנו ניסיון של שש אלף שנות אנושות תבונית, (למשה רבינו ולאברהם אבינו זה לכך פחות)
והחוצפה היא שלא מלמדים את הנוער ואת ההמון חברה מהי,
מהי כסף (המצאה של נוכלות לשמה)
מהי מדינה, (ועד בית ותו לא)
מהי חוקה, (בלי חוקי יסוד אין קיום לשום חברה ואומה)
למי שייך האדמה (לכל נולד חינם)
אייך ניתן לרכוש רכוש ולמה,
מהי ירושה ולמה המציאו את המושג,
כל אלה הם יסודות התורה ויסוד קיום האנושות,
הגיע הזמן שכל בני אנוש יבינו את התנ"ך ולא רק ידעו שהיא קיימת והיא איזה טקסט מיסטי מטופש,

התורה דורשת את חירות האדם על אדמתו שקבל יחד עם לידתו,
התורה דורשת שננצח את המחלות ואת המוות,
אפשרי להשיג זאת מהר ועכשיו,
אפשרי שיבוא מלך אכזר כהמן,
וזה המושג משיח בן יוסף לבין משיח בן דוד,
אפשרי גם להמשיך את גלות בני אנוש לעוד אלפי שנים,

שבמחשבת ישראל מדברים על תיקון העולם שפספסנו במתן תורה או שפספס אדם הראשון וכו' וכו'
כל כוונתם היא בדיוק מה שאני טוען כאן,

יש שני אפשרויות, להמשיך עם אלילות והכפירה, ואז לעולם נהיה בגלות יחד עם כל בני אנוש,
או שיבוא משיח אכזרי כהמן ויכפה סדר תבוני בכוח,
או שנתאושש מהר ונזכה למשיח בן דוד, כלומר נקים סנהדרין נבחרת על ידי הציבור, ויכתוב חוקה, וחוקי יסוד,
ואז באמת נהיה אור לגויים,
עד עכשיו היינו אור לגויים בכלכלת יוסף ונוכלות,
מי היום נהיה אור לגויים בזה שניתן להם הבנה פשוטה של תורותינו הקדושה (קדושה = מובדלת מתורות החברה המודרנית המשעבדת את האדם לכסף ולחברה עד כדי כך שגם מולידים ילדים לחברה ולא מרגישים צורך במסגרת המשפחה וחוקיה,)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2012 16:01 לינק ישיר 

הפשט של ונתתי גשמכם בעתם- שיהו מים בבורות המים בכנרת ובנהרות שיהיה  מה לשתות- בברזים
ועץ השדה יתן את פריו- שיהיו פירות על העץ ובאדמה- שיהיה מה לשווק בסופר.

(יד) וְנָתַתִּי מְטַר אַרְצְכֶם בְּעִתּוֹ יוֹרֶה וּמַלְקוֹשׁ וְאָסַפְתָּ דְגָנֶךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ:
כאן התורה מפרשת יותר מדויק צריכים לאסוף את הדגן- שיהיה קמח למאפיות
צריכים לזמור את הענבים שיהיה יין לקידוש ולהבדלה
וצריכים למסוק את הזיתים- שיהיה שמן להדליק נר חנוכה.

אבל אתה צודק הכל זה משל נכנסים לסופר וקונים הכל בלי מאמץ מיותר. כמו כל עירוני מצוי.

איני יכול להגיב על הרעיונות הנשגבים שכתבת, רק נתפשי למשפט אחד.
שנהיה אור לגויים- אני לא רוצה להיות אור לגויים, לפני כ65 וחמש שנה 6000000 יהודים וביניהם משפחתי היו אור לגויים במשרפות אושוויץ וכד'
אני רוצה שעמי יחיה בארצו חיים שלוים ובטוחים, בלי אור לגויים- ובלי לנסות לתקן את העולם,
פשוט-וְנָתַתִּי מְטַר אַרְצְכֶם בְּעִתּוֹ יוֹרֶה וּמַלְקוֹשׁ וְאָסַפְתָּ דְגָנֶךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ:




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/7/2012 16:50 לינק ישיר 

ירוחםשמ כתב:

הפשט של ונתתי גשמכם בעתם- שיהו מים בבורות המים בכנרת ובנהרות שיהיה מה לשתות- בברזים
ועץ השדה יתן את פריו- שיהיו פירות על העץ ובאדמה- שיהיה מה לשווק בסופר.

(יד) וְנָתַתִּי מְטַר אַרְצְכֶם בְּעִתּוֹ יוֹרֶה וּמַלְקוֹשׁ וְאָסַפְתָּ דְגָנֶךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ:
כאן התורה מפרשת יותר מדויק צריכים לאסוף את הדגן- שיהיה קמח למאפיות
צריכים לזמור את הענבים שיהיה יין לקידוש ולהבדלה
וצריכים למסוק את הזיתים- שיהיה שמן להדליק נר חנוכה.

אבל אתה צודק הכל זה משל נכנסים לסופר וקונים הכל בלי מאמץ מיותר. כמו כל עירוני מצוי.


השאלה היא למה אין הבטחה לתת לחם ישר לבית כמו המן במדבר,
למה גשם ולהשיר עבודה, את הזריעה והקציר ועוד ועוד,
אל כורחינו שהיא משל ולא מתן שכר למצווה, כלומר לא מצווה מסטי ושכר מיסטי\ניסי, כי אם מצווה מיסטי ושכר מסטי למה לא מן לתוך הבית ?
התורה מבטיחה שאם נזרע יהיה בוודאי גשם ויהיה בוודאי מה לקצור,
אותו דבר בכל עיסוק שהיא, כל זמן שנעסוק במשהו אז נרויח את לחמינו בוודאי,
אבל כל זה אם יהיה כלכלה חברתית צודקת = שמיטה בשדות שמיטת כספים שחרור עבדים ואדמות,
אז כל אחד יעסוק בשמחה בלפרנס את משפחתו ונחיה לנצח בארצינו,
לא כן אם יהיה כלכלת יוסף אז אנשים שיש להם יכולת ירוצו לאחיהם לחוץ לארץ, והשאר יריבו אחד בשני כמו כל המהפיכות החברתיות,

וזה הסיבה של הברכות והקללות דווקא בעניין הכלכלה החברתית, לא כתוב שנצא לגלות בגלל כיבוד אב ואם, או כל מצווה אחרת, הגלות נגרמת אך ורק בגלל כלכלה חברתית לא צודקת,
ולכן ונתתי גשמכם היא לא נס או מה. היא לא הבטחה ניסית, היא פשוט עובדה, שזורעים אז צמח, שאין עניין לזרוע אז אין לחם, מתי אין עניין לזרוע ?! מתי שהחברה או אויב לוקח את הכל, כמו בזמן שלמה עם המיסים הגבוהים שלו שנקרע מלכותו ומאז הגלות התקרבה יותר ויותר, עד הגלות הסופית והשמדת עשר שבטים,


איני יכול להגיב על הרעיונות הנשגבים שכתבת, רק נתפשי למשפט אחד.
שנהיה אור לגויים- אני לא רוצה להיות אור לגויים, לפני כ65 וחמש שנה 6000000 יהודים וביניהם משפחתי היו אור לגויים במשרפות אושוויץ וכד'
אני רוצה שעמי יחיה בארצו חיים שלוים ובטוחים, בלי אור לגויים- ובלי לנסות לתקן את העולם,
פשוט-וְנָתַתִּי מְטַר אַרְצְכֶם בְּעִתּוֹ יוֹרֶה וּמַלְקוֹשׁ וְאָסַפְתָּ דְגָנֶךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ:

אור לגוים היא לא עניין של בחירה כן רוצה או לא רוצה,
אור לגויים היא גם לא עניין של כבוד לנו או מה,
אור לגויים היא. כמו חינוך חובה בחברה עצמה, כמו חוקי הזוגיות עצמה,
כלומר כדי שזוג יחיה בשלום צריך חוקים וכללים, וכמו כל הזוגות יחד בחברה צריכים חוקים לחיות יחד בשלום ולקיים חברה טובה וצודקת וחכמה,
כמו שאנו רוצים שכל הילדים יקבלו חינוך טוב, כל זה היא בכדי להשיג את החירות הטובה ביותר לכל אדם,
אז אייך נשיג זאת אם לא כל בני אנוש יתנהגו כך ?

ברצוני לומר, שכמו שהאדם לא יכול לחיות בלי חברה, כך חברה לא יכול להתקיים בלי חברות אחרות, במילא חייבים איזה חוקה בין לאומית ויש כזו לשליש ולרביע, אבל ברור שבלי החוקה הזו לא היית שום סדר עולמי,
כוונתי אור לגויים לאו דווקא שידעו שהאור מאיתנו או מהם עצמם, העיקר היא שכל בני אנוש יבינו את יסודות התבונה ויחוקקו חוקי יסוד עולמיים,
אז שיבוטל כל האלילות אז יש אפשרות שכל בני אנוש יחד ידברו שפה אחת, ויחד ננצח את כל המחלות ואת המוות,

שאל אותי אחד מהגולשים ואז מה שנחיה לנצח, כבר יתמלא כל כדור הארץ ואז מה ?
אמרתי לו זוהי חוק התבונה, ביום שהמדע מגיע רחוק, נמצאו כבר עוד עשרות כדורים כמו כדור הארץ ולך תדע אולי ביום מן הימים נוכל לכבוש עוד ועוד כדורי ארץ בגלקסיות, זה נשמע פנטזיה אולי אבל היא בכלל לא פנטזיה כלל וכלל,
כי אל נשכח שכל מה שהאנושות השיגה היום יכלו להשיג לפני אלפי שנים לו רק לא היו רבים ועוסקים בשטיות,
אם בני אנוש אז היו עוסקים בלימוד הבריאה כמו היום אז כבר מזמן היינו כבר פותרים את רוב המחלות,
זה היה חלום ליוצאי מצריים שמשה רבינו אמר להם שכיבוד הורים וזקנים ורחמים יביא אריכות ימים,
אבל היום זה מובן לכל ילד שכיבוד הורים ורחמים הביא לאנושות את מדעי הרפואה והבתי חולים,

לסיכום כמו שאדם אחד לא יכול לחיות בעולם בלי שגם חברו יחשוב כמוהו, כך אין אומה יכול להתקיים אם לא כל האומות יחשבו אותו דבר, וזה כוונתי אור לגויים, מצידי שאומה אחרת תביא את האור, זה לא כל כך משנה מי מביא מה, העיקר שכל בני אנוש יחשבו מוסר וצדק ומשפט וכמובן כלכלה צודקת, אחידה וטובה, ואז יש סיכוי לכבוש את הטבע לא בשביל כי ידע זה כוח, רק בשביל ידע זה אלוקים, זה חיי נצח חירות נצחית,

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > דת ואמונה > עצור כאן חושבים > ונתתי גשמיכם בעתם, (ליצני הדת וליצני הכופרים)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר