בית פורומים בחדרי חרדים

כלכליסט: גולן טלקום מאכזב את החרדים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/1/2014 23:36 לינק ישיר 
כלכליסט: גולן טלקום מאכזב את החרדים

לקוחות חרדים מתלוננים על הסים הכשר של גולן טלקום

הסים הכשר שהשיקה גולן בשבוע שעבר תומך בינתיים רק בשלושה מכשירים, וחרדים שמנסים להשתמש בו במכשירים אחרים לא מצליחים להוציא שיחות. גולן טלקום: "הצוות ההנדסי שלנו פועל כדי להוסיף מכשירים"

אופיר דור"מאות לקוחות שבצעו ניוד לגולן טלקום הכשר טוענים כי ישנה אפשרות רק לקבל שיחות. בשירות הלקוחות אומרים שישנה תקלה בכל הקומה הכשרה". זהו הדיווח שנשמע "בקווי הנייעס" החרדיים בימים האחרונים.  

קווי הנייעס היא מערכת של דיווחי חדשות בזמן אמת להם מאזין הציבור החרדי באמצעות חיוג למספר גישה סלולרי, מעין תחנת רדיו טלפונים.



בשבוע שעבר הודיעה גולן טלקום על כניסתה לשוק הסלולר החרדי באמצעות השקת סים כשר המאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת. הסים הכשר חסום לשירותים כמו אינטרנט, הודעות ושירותי תוכן, ויכול לעבוד רק במכשיר כשר שעבר התאמות ברמת החומרה.

 

אולם הסים הכשר של גולן תומך כרגע רק בשלושה מכשירים מבין כלל דגמי המכשירים הכשרים. כתוצאה מכך לקוחות חרדים שמנסים להשתמש בסים החדש באחד המכשירים הכשרים שאינו נתמך על ידי גולן טלקום, לא יכולים להוציא אלא רק לקבל שיחות.

 

גולן הצליחה לקבל אישור לשווק סים כשר לאחר יותר משנה וחצי של מגעים עם ועדת הרבנים. בגולן טלקום טוענים כי בתוך שבוע צירפו אלפי לקוחות חרדים למוצר החדש. האוכלוסיה החרדית ידועה כרגישה לענייני מחיר ולכן בגולן מקווים לכבוש נתח שוק גדול במגזר זה.

 

מגולן טלקום נמסר כי "מאז השקת הסים הכשר בשבוע שעבר הספיקו להצטרף לגולן טלקום אלפי לקוחות חדשים מהמגזר החרדי שהחליטו להפסיק להיות פראיירים. הסים הכשר פועל במספר מכשירים מאושרים. נכון לעכשיו, ישנם מכשירים מאושרים שהסים אינו פועל בהם. עובדה זו מודגשת על ידי המשווקים המורשים ובאתר החברה. בימים האחרונים פועל הצוות ההנדסי של גולן טלקום בכדי להוסיף מכשירים אלה"



תוקן על ידי אורהאמת ב- 05/01/2014 23:37:46




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2014 23:38 לינק ישיר 

יצא לכם גם להיתקל בבעיה הזו?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2014 23:40 לינק ישיר 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3621062,00.html

המקור..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2014 23:42 לינק ישיר 

בסדר יש לנו סבלנות, מה לא נעשה כדי לרושש את חברות האפ"ס, שעשקו אותנו במשך שנים.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 12:00 לינק ישיר 

אתה ממש אידיאליסט...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2014 13:43 לינק ישיר 

שיעשו מחיר אטרקטיבי ולא מחיר כמו כולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 16:40 לינק ישיר 

לא עדיף לשלם עוד כמה שקלים בחודש, ולדעת שיש לך לאן לפנות במקרה של תקלה או בעיה כלשהי, כמו בחברות הגדולות והמרושתות ברחבי הארץ עם מרכזי שירות ותמיכה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2014 16:57 לינק ישיר 

עד שהם עונים לך אתה מסתדר לבד...


נשלח מהאנדרואיד שלי

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 17:21 לינק ישיר 

שוסטער כתב:

לא עדיף לשלם עוד כמה שקלים בחודש, ולדעת שיש לך לאן לפנות במקרה של תקלה או בעיה כלשהי, כמו בחברות הגדולות והמרושתות ברחבי הארץ עם מרכזי שירות ותמיכה?


אתה רציני?
היית לאחרונה במוקד שירות של אחת החברות האלה בגאולה?


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 17:45 לינק ישיר 

מיםאחרונים כתב:
עד שהם עונים לך אתה מסתדר לבד...


היום יש שירות 'שיחה חוזרת' ולא צריך להמתין על הקו, גם ההמתנה במרכז שירות בגאולה, נוחה יותר מחיפוש פתרונות בפורומים, באתרים מסוננים ובטלפונים שבורים.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2014 19:20 לינק ישיר 

נראה לי שכדאי "לשבת על הגדר"ולראות האם הם משתלטים על כרטיסים "כשרים" שאנשים רכשו,וטרם פועלים זה כמה ימים...(הם לא מתקשרים לעדכן,צריך להתקשר שוב ושוב)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 19:37 לינק ישיר 

טובאב כתב:
נראה לי שכדאי "לשבת על הגדר"ולראות האם הם משתלטים על כרטיסים "כשרים" שאנשים רכשו,וטרם פועלים זה כמה ימים...(הם לא מתקשרים לעדכן,צריך להתקשר שוב ושוב)


למה לשבת על הגדר ולהתקשר שוב ושוב,אם אפשר לשבת בבית ולקבל שיחה חוזרת אוטמטית ממרכז השירות והתמיכה?

אני באופן אישי בחרתי שלא להתנתק מהחברות הגדולות והמוכרות, גם אם זה עולה לי עוד כמה שקלים כל חודש, עדיף לי להתעסק עם אנשים ולא לשוטט חסר עונים באתרים כאלה ואחרים.
שימו לב! רק לפני כמה ימים זעקו הכותרות על הבשורה הנהדרת של הצטרפות 'גולן טלקום' למספקי שירות לציבור החרדי, עדיין לא חלפו יומיים וכבר מאות מתניידים מנותקים ולא מצליחים לחייג, נו, באמת, איפה הבשורה האם זה שוה את ההוזלה???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2014 19:40 לינק ישיר 

חסר אונים....
מאנשים שלא עונים


נשלח מהאנדרואיד שלי

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2014 20:44 לינק ישיר 

עדייןבגלות כתב:
בסדר יש לנו סבלנות, מה לא נעשה כדי לרושש את חברות האפ"ס, שעשקו אותנו במשך שנים.


נשלח מהאנדרואיד שלי



בס"ד




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2014 21:17 לינק ישיר 

אורהאמת כתב:
יצא לכם גם להיתקל בבעיה הזו?

מה השאלה הזאת?
זה כתוב שחור ע"ג אפור באתר של גולן טלקום!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2014 00:20 לינק ישיר 

מדי יום מפרסמים פה (ובפורומים נוספים) אנשים, תלונות על תקלות ובעיות שנתקלים בהם לקוחות שעברו או רכשו קו חדש בחברות הזולות, משהו שלא קורה בחברות הגדולות, כמו פלאפון, סלקום ופרטנר. אף אחד עדיין לא התלונן על ניתוקים, קשיים בהוצאה וקבלת שיחות, העתקת אנשי קשר וכדו'.

גם אם המחירים היו גבוהים בעבר, היום כולם הוזילו מחירים וניתן להשיג מסלולים זולים ומשתלמים גם בחברות הגדולות והמוכרות. הרפורמה ופתיחת שוק התקשורת לתחרות, גרמה להורדת מחירים גם בחברות הותיקיות. ואם יש משהו טוב בכל המתחרים החדשים זה ההוזלה אצל הותיקים, אבל מכאן ועד לעבור לחברה שאתה אפילו לא מצליח להתקשר למרכז שירות - כי אין שירות, לגשת לבנק הדואר ולשלם את החשבון - כמו בימי הביניים, הדרך רחוקה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > כלכליסט: גולן טלקום מאכזב את החרדים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.