בית פורומים בחדרי חרדים

טירוף! שא"א לשלם באוטובוס מחיר רגיל לנסיעה בודדת.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/12/2018 20:36 לינק ישיר 
טירוף! שא"א לשלם באוטובוס מחיר רגיל לנסיעה בודדת.

מה פשר הכפייה הזו.
אם אני צריך לעשות רק 2 נסיעות.
הלוך וחזור. (בדן)
אני צריך לבזבז 13 וחצי שקל על חופשי יומי!?!
מדוע אין אפשרות לשלם לנהג מחיר רגיל
על נסיעה 1 בודדת!?!


נשלח מהאנדרואיד שלי




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/12/2018 21:03 לינק ישיר 

תתכבד ותעשה לך רב קו. ותמלא אותו..
ותוכל לנוע בחופשיות


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 00:56 לינק ישיר 

תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.




נשלח מהאנדרואיד שלי

תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 03:08 לינק ישיר 

ניוטרל כתב:
טירוף! שא"א לשלם באוטובוס מחיר רגיל לנסיעה בודדת.

מה פשר הכפייה הזו.
אם אני צריך לעשות רק 2 נסיעות.
הלוך וחזור. (בדן)
אני צריך לבזבז 13 וחצי שקל על חופשי יומי!?!
מדוע אין אפשרות לשלם לנהג מחיר רגיל
על נסיעה 1 בודדת!?!


נשלח מהאנדרואיד שלי



אתה אולי לא מעודכן, אבל גם חופשי יומי לא תוכל לקנות אצל הנהג.
תוכל לרכוש אצלו (אם יהיה לנהג ואם הוא נגיש) כרטיס רב קו אנונימי עליו תוטען נסיעה בודדת במחיר 5+5.90 ש"ח.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 03:17 לינק ישיר 

עדייןבגלות כתב:


תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.



תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52



נהג לא קופאי זה נכון.

עם זאת, אפשרות לנסיעה מזדמנת בתחבורה ציבורית בצורה קלה זה משהו שחייב להיות קיים, וזה פשוט הזוי שזה לא יהיה אפשרי.

טעינת הכרטיסים מעכבת את הנסיעה אך במעט (כמה אנשים טוענים כרטיס בנסיעה? הרוב עם חופשי חודשי) העיכוב הגדול הוא מחוסר במכשירי תיקוף מאחורה ועלייה מכל הדלתות שחייבת להיות, וכמובן שבשיטת הבלוף דילגו על כך למחצה לשליש ולרביע.

בכל מקרה, רפורמה צריך לעשות בצורה מסודרת ולא כפי שזה נעשה בצורה מבולבלת ובחוסר התחשבות בכלל נוסעי התחבורה הציבורית.



נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 09:34 לינק ישיר 

אתה נשמע כמו העגלונים שצעקו על הרכבת.... הגיע הזמן להתקדם... נהג צריך לנהוג ולא להחזיר עודף... הנסיעה הרבה יותר מהירה ובטוחה בצורה הזאת - האוטובוס עוצר בתחנה ותוך דקה כולם בפנים וממשיכים הלאה 

למרות שיש לי רכב דאגתי לשים 50 שקל ברב קו למקרה הצורך.... אומנם בשנה האחרונה השתמשתי בזה פעם אחת אבל אם אני יצטרך אוטובוס יש לי כרטיס בכיס

א"א שבשביל אחד שלא נוח לו להטעין 50 נוסעים יתעכבו  



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 10:19 לינק ישיר 

פלדלפי כתב:

אתה נשמע כמו העגלונים שצעקו על הרכבת.... הגיע הזמן להתקדם... נהג צריך לנהוג ולא להחזיר עודף... הנסיעה הרבה יותר מהירה ובטוחה בצורה הזאת - האוטובוס עוצר בתחנה ותוך דקה כולם בפנים וממשיכים הלאה 

למרות שיש לי רכב דאגתי לשים 50 שקל ברב קו למקרה הצורך.... אומנם בשנה האחרונה השתמשתי בזה פעם אחת אבל אם אני יצטרך אוטובוס יש לי כרטיס בכיס

א"א שבשביל אחד שלא נוח לו להטעין 50 נוסעים יתעכבו  


אני עשיתי ביום ראשון נסיעה שכוללת נסיעה בין עירונית ועירונית עם חבילות הלוך וחזור ושכחתי את הרב קו בחליפה השבתית וזה היה סיפור מההפטרה (במרכז הקו העירוני היחיד שמקבל מזומן זה קו 1,
אז היה טירחה רצינית ומגוון קומבינות ועם זאת אני בהחלט מבין את הנהגים והצורך החיוני שלהם בזה.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/12/2018 10:23 לינק ישיר 
מצדרביעי

גינגישראלי כתב:
עדייןבגלות כתב:


תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.



תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52



נהג לא קופאי זה נכון.

עם זאת, אפשרות לנסיעה מזדמנת בתחבורה ציבורית בצורה קלה זה משהו שחייב להיות קיים, וזה פשוט הזוי שזה לא יהיה אפשרי.

טעינת הכרטיסים מעכבת את הנסיעה אך במעט (כמה אנשים טוענים כרטיס בנסיעה? הרוב עם חופשי חודשי)



נשלח מהאנדרואיד שלי



יש לי תחושה שאתה לא נוסע הרבה בתח"צ- תקן אותי אם אני טועה...

מספיק בן אדם אחד שטוען ושואל 50 שאלות את הנהג- לפני הטעינה- באמצע הטעינה ואחרי הטעינה,

כדי לעכב אוטובוס בכמה דקות, מה שמטבע הדברים ברחובות עם נתיב 1 לאוטובוסים-כמו הרבה רחובות בירושלים-

מעכב גם את כל התנועה מאחוריו....

מה שכן, אתה צודק- שטוב יהיה אם יוכלו בכל האוטובוסים לעלות מכל הדלתות- וגם להטעין את הרב קו בתוך האוטובוס-

כמו שאפשר במקומות אחרים בארץ



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 11:05 לינק ישיר 

בגוש דן רק בקו (מספר) 1 יש אפשרות להטעין את הרב קו.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/12/2018 11:09 לינק ישיר 

מצדרביעי כתב:
מצדרביעי

גינגישראלי כתב:
עדייןבגלות כתב:


תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.



תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52



נהג לא קופאי זה נכון.

עם זאת, אפשרות לנסיעה מזדמנת בתחבורה ציבורית בצורה קלה זה משהו שחייב להיות קיים, וזה פשוט הזוי שזה לא יהיה אפשרי.

טעינת הכרטיסים מעכבת את הנסיעה אך במעט (כמה אנשים טוענים כרטיס בנסיעה? הרוב עם חופשי חודשי)



נשלח מהאנדרואיד שלי



יש לי תחושה שאתה לא נוסע הרבה בתח"צ- תקן אותי אם אני טועה...

מספיק בן אדם אחד שטוען ושואל 50 שאלות את הנהג- לפני הטעינה- באמצע הטעינה ואחרי הטעינה,

כדי לעכב אוטובוס בכמה דקות, מה שמטבע הדברים ברחובות עם נתיב 1 לאוטובוסים-כמו הרבה רחובות בירושלים-

מעכב גם את כל התנועה מאחוריו....

מה שכן, אתה צודק- שטוב יהיה אם יוכלו בכל האוטובוסים לעלות מכל הדלתות- וגם להטעין את הרב קו בתוך האוטובוס-

כמו שאפשר במקומות אחרים בארץ


חחח...
דווקא לי היתה צריכה להיות תחושה כזו כלפיך, אבל אני יודע שאתה טועה מחוסר שימת לב.

כנוסע יומיומי בתחבורה הציבורית וכבקר תח"צ מטעם משרד התחבורה במשך שנה וחצי, אני יכול לומר לך שהחסכון בזמן לאחר כניסת הרפורמה לתוקפה בירושלים הוא קטן יחסית וזה מוכח בשטח.
באוטובוסים בהם הותקנו מכשירי תיקוף גם מאחור נרשם חסכון זמן ניכר בהתעכבות בתחנות. חלק מהזמן הזה מתבזבז על המתנה בכביש בגלל עומסי תנועה ברחובות עמוסים או במת"צים צרים.

מה שאני בא לומר הוא שהרעש שמשרד התחבורה עושה ומפרסם סביב החסכון בזמן, הוא שקרי ודמגוגי והם יודעים זאת היטב כי חלק מהמידע הוצג בכנסים מקצועיים שהשתתפתי בהם.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 12:33 לינק ישיר 

איזה מידע הוצג ?  
וכשלא היה רב קו התשלומים היו יותר מהירים, היום זה לוקח זמן כמו בכספומט להכניס לאשר לתקף .
שיעבירו קודם את כל סוגי התשלומים במדינה לתשלומים בכל הכרטיסים, אחר כך את האוטובוס .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 13:53 לינק ישיר 

גינגישראלי כתב:
מצדרביעי כתב:
מצדרביעי

גינגישראלי כתב:
עדייןבגלות כתב:


תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.



תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52



נהג לא קופאי זה נכון.

עם זאת, אפשרות לנסיעה מזדמנת בתחבורה ציבורית בצורה קלה זה משהו שחייב להיות קיים, וזה פשוט הזוי שזה לא יהיה אפשרי.

טעינת הכרטיסים מעכבת את הנסיעה אך במעט (כמה אנשים טוענים כרטיס בנסיעה? הרוב עם חופשי חודשי)



נשלח מהאנדרואיד שלי



יש לי תחושה שאתה לא נוסע הרבה בתח"צ- תקן אותי אם אני טועה...

מספיק בן אדם אחד שטוען ושואל 50 שאלות את הנהג- לפני הטעינה- באמצע הטעינה ואחרי הטעינה,

כדי לעכב אוטובוס בכמה דקות, מה שמטבע הדברים ברחובות עם נתיב 1 לאוטובוסים-כמו הרבה רחובות בירושלים-

מעכב גם את כל התנועה מאחוריו....

מה שכן, אתה צודק- שטוב יהיה אם יוכלו בכל האוטובוסים לעלות מכל הדלתות- וגם להטעין את הרב קו בתוך האוטובוס-

כמו שאפשר במקומות אחרים בארץ


חחח...
דווקא לי היתה צריכה להיות תחושה כזו כלפיך, אבל אני יודע שאתה טועה מחוסר שימת לב.

כנוסע יומיומי בתחבורה הציבורית וכבקר תח"צ מטעם משרד התחבורה במשך שנה וחצי, אני יכול לומר לך שהחסכון בזמן לאחר כניסת הרפורמה לתוקפה בירושלים הוא קטן יחסית וזה מוכח בשטח.
באוטובוסים בהם הותקנו מכשירי תיקוף גם מאחור נרשם חסכון זמן ניכר בהתעכבות בתחנות. חלק מהזמן הזה מתבזבז על המתנה בכביש בגלל עומסי תנועה ברחובות עמוסים או במת"צים צרים.

מה שאני בא לומר הוא שהרעש שמשרד התחבורה עושה ומפרסם סביב החסכון בזמן, הוא שקרי ודמגוגי והם יודעים זאת היטב כי חלק מהמידע הוצג בכנסים מקצועיים שהשתתפתי בהם.


נשלח מהאנדרואיד שלי




אני לא יודע באיזה קווים אתה נוסע אבל כל ירושלמי מרגיש את ההבדל
אולי קו 1 שתקוע במאה שערים בפקק ללא קשר לכמות הנוסעים אין הבדל
אבל היו קווים שהיו עומדים 7\6 דקות בתחנה אחת עד שכולם היו עולים ומשלמים והיום זה לוקח דקה
לדוג' קו 32 בצומת רמות - קו 74 \ 73

הנהג פותח 4 דלתות ותוך דקה כולם בתוך האוטובוס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 14:12 לינק ישיר 

שוקולד_תות כתבה:

איזה מידע הוצג ?  
וכשלא היה רב קו התשלומים היו יותר מהירים, היום זה לוקח זמן כמו בכספומט להכניס לאשר לתקף .
שיעבירו קודם את כל סוגי התשלומים במדינה לתשלומים בכל הכרטיסים, אחר כך את האוטובוס .



הוצג מידע על זמני התעכבות בתחנות וממוצעי זמן של מקטעי נסיעה לפי תקופות וזמנים שונים.

לטכנולוגיה של כרטיסי הרב קו שבשימוש בארץ ישנם חסרונות שונים, והאופן בו משרד התחבורה הטמיע את המערכת יצר בעיות נוספות.
כמו שכתבתי מקודם, ההתעכבות ליד הנהג של נוסעים העולים בתחנות עמוסות בקווים בהם אין תיקוף מאחור, זה הגורם העיקרי לעיכוב בתחנות, הרבה יותר מנוסע מזדמן שרוכש כרטיס נסיעה.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 14:16 לינק ישיר 
לידיעה כללית !!

באירופה בפריז לדוגמא
אי לעלות לרכבת ללא כרטיס מוטען על שם הנוסע !!
וגם ברוב קווי האוטובוסים אין אפשרות לשלם לנהג !!


נשלח מהאנדרואיד שלי

_________________





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/12/2018 16:58 לינק ישיר 

פלדלפי כתב:

גינגישראלי כתב:
מצדרביעי כתב:
מצדרביעי

גינגישראלי כתב:
עדייןבגלות כתב:


תטעין ערך צבור ברב קו ותשלם על כל נסיעה, זה פשוט מאד.

נהג צריך לנהוג ולא להיות קופאי, זה לא בטיחותי ומאט מאד את קצב הנסיעה.



תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 26/12/2018 22:55:52



נהג לא קופאי זה נכון.

עם זאת, אפשרות לנסיעה מזדמנת בתחבורה ציבורית בצורה קלה זה משהו שחייב להיות קיים, וזה פשוט הזוי שזה לא יהיה אפשרי.

טעינת הכרטיסים מעכבת את הנסיעה אך במעט (כמה אנשים טוענים כרטיס בנסיעה? הרוב עם חופשי חודשי)



נשלח מהאנדרואיד שלי



יש לי תחושה שאתה לא נוסע הרבה בתח"צ- תקן אותי אם אני טועה...

מספיק בן אדם אחד שטוען ושואל 50 שאלות את הנהג- לפני הטעינה- באמצע הטעינה ואחרי הטעינה,

כדי לעכב אוטובוס בכמה דקות, מה שמטבע הדברים ברחובות עם נתיב 1 לאוטובוסים-כמו הרבה רחובות בירושלים-

מעכב גם את כל התנועה מאחוריו....

מה שכן, אתה צודק- שטוב יהיה אם יוכלו בכל האוטובוסים לעלות מכל הדלתות- וגם להטעין את הרב קו בתוך האוטובוס-

כמו שאפשר במקומות אחרים בארץ


חחח...
דווקא לי היתה צריכה להיות תחושה כזו כלפיך, אבל אני יודע שאתה טועה מחוסר שימת לב.

כנוסע יומיומי בתחבורה הציבורית וכבקר תח"צ מטעם משרד התחבורה במשך שנה וחצי, אני יכול לומר לך שהחסכון בזמן לאחר כניסת הרפורמה לתוקפה בירושלים הוא קטן יחסית וזה מוכח בשטח.
באוטובוסים בהם הותקנו מכשירי תיקוף גם מאחור נרשם חסכון זמן ניכר בהתעכבות בתחנות. חלק מהזמן הזה מתבזבז על המתנה בכביש בגלל עומסי תנועה ברחובות עמוסים או במת"צים צרים.

מה שאני בא לומר הוא שהרעש שמשרד התחבורה עושה ומפרסם סביב החסכון בזמן, הוא שקרי ודמגוגי והם יודעים זאת היטב כי חלק מהמידע הוצג בכנסים מקצועיים שהשתתפתי בהם.


נשלח מהאנדרואיד שלי




אני לא יודע באיזה קווים אתה נוסע אבל כל ירושלמי מרגיש את ההבדל
אולי קו 1 שתקוע במאה שערים בפקק ללא קשר לכמות הנוסעים אין הבדל
אבל היו קווים שהיו עומדים 7\6 דקות בתחנה אחת עד שכולם היו עולים ומשלמים והיום זה לוקח דקה
לדוג' קו 32 בצומת רמות - קו 74 \ 73

הנהג פותח 4 דלתות ותוך דקה כולם בתוך האוטובוס


קראת מה כתבתי?
כי מה שכתבת פה משלים את דברי יופי!

הנושא היה רכישה והטענת חוזה חד פעמי אצל הנהג, ולא העברת הכרטיס במכשיר התיקוף, כי על זה שאין תיקוף גם מאחור, על כך בדיוק אמרתי שזה מה שבעיקר מעכב כיום את הנסיעה.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2018 19:16 לינק ישיר 

שרית560 כתבה:
לידיעה כללית !!

באירופה בפריז לדוגמא
אי לעלות לרכבת ללא כרטיס מוטען על שם הנוסע !!
וגם ברוב קווי האוטובוסים אין אפשרות לשלם לנהג !!

_________________




באוקראינה,
אפשר לקנות דרך האינטרנט.
או בתחנה המרכזית.
או אצל הגובה...
(לעיתים, זה הנהג הנוסף!)
בפולין,
שנסענו באוטובוס עירוני.
יש קופה לתשלום עצמי באוטובוס!


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > טירוף! שא"א לשלם באוטובוס מחיר רגיל לנסיעה בודדת.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.