בית פורומים בחדרי חרדים

תקלה כללית בדואר ישראל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/1/2019 13:40 לינק ישיר 
תקלה כללית בדואר ישראל

האתר שלהם מושבת כבר יותר משעה, חלק מהסניפים נסגרו פתאומית, ובמוקד 171 מושמע התקליט הבא

"לקוחות יקרים, עקב תקלה זמנית לא ניתן לספק שירותי מידע אודות שירותי הדואר, אנא התקשרו במועד מאוחר יותר, תודה"



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/1/2019 13:52 לינק ישיר 



תוקן על ידי אדם_ה1 ב- 28/01/2019 11:53:09




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2019 14:07 לינק ישיר 

האגדה טוענת ששר הביטחון רצה להכריז על רשות הדואר כארגון טרור, אבל היועץ המשפטי לממשלה הבהיר לו כי אין שום ראיה לכך שמדובר בארגון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2019 14:11 לינק ישיר 

מיכה1 כתב:
האגדה טוענת ששר הביטחון רצה להכריז על רשות הדואר כארגון טרור, אבל היועץ המשפטי לממשלה הבהיר לו כי אין שום ראיה לכך שמדובר בארגון.




תוקן על ידי כהן_הדיוט ב- 28/01/2019 12:11:22




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/1/2019 14:26 לינק ישיר 



זה מהאתר של דואר ישראל




תוקן על ידי כהן_הדיוט ב- 28/01/2019 12:25:33




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/1/2019 14:34 לינק ישיר 
.





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/1/2019 21:24 לינק ישיר 

חזל"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2019 23:52 לינק ישיר 

כאחד שמזמין הרבה חבילות מחו"ל, כל הדואר ישראל הזה הוא תקלה אחת גדולה. השבוע קיבלתי 2 צמדים של הודעות כפולות בבת אחת, כלומר, מאז שכתבו את הראשונות הן שכבו אצלם פרק זמן כזה שכבר היה צריך להוציא הודעות שניות. לא מזמן קיבלתי הודעה שלפי התאריך היא נכתבה כחודש קודם לכן, כשהגעתי לסניף באותו יום, מתברר שהחבילה כבר הוחזרה לשולח. כעת אני צריך לטפל בחבילה אחרת שמשום מה הגיעה לעיר במרחק שעתים נסיעה ממני...

מניסיוני, התקליט הטלפוני הזה נשמע כבר חודשיים ברציפות, לפחות בכל הפעמים שאני התקשרתי

תוקן על ידי אפיקטוזין ב- 28/01/2019 22:05:14




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/1/2019 01:08 לינק ישיר 

לא צריך לשלוח או לקבל חביולות או מכתבים מחו"ל.
שירותי החברה פשוט זוועתיים.
איני מצפה שמכתב רגיל בארץ יגיע ליעדו תוך 24 שעות.
אבל להמתין לפעמים למעלה משבועיים לקבלת מכתב רגיל,
זו כבר שערוריה.
הלשונות הרעות אומרות שדואר ישראל מעכב בכוונה תחילה
מכתבים רגילים, כדי לעודד את השימוש ב'דואר 24' שמחירו כפול.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/1/2019 01:56 לינק ישיר 

ומכאן אני מזהיר את אלו הקונים כרטיסים נטענים ,העמלות גבוהות וללקוח קשה להבחין ולחשב אותם. כאשר אסיים את הבדיקה המלאה ואת הנתונים אחשוף אותם כאן לשיפוטתכם.  



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2019 13:54 לינק ישיר 

התקלה נמשכת כבר כמה שנים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2019 18:36 לינק ישיר 

גלאגוזים כתב:

לא צריך לשלוח או לקבל חביולות או מכתבים מחו"ל.
שירותי החברה פשוט זוועתיים.
איני מצפה שמכתב רגיל בארץ יגיע ליעדו תוך 24 שעות.
אבל להמתין לפעמים למעלה משבועיים לקבלת מכתב רגיל,
זו כבר שערוריה.
הלשונות הרעות אומרות שדואר ישראל מעכב בכוונה תחילה
מכתבים רגילים, כדי לעודד את השימוש ב'דואר 24' שמחירו כפול.


דואר 24, הכוונה ל24 יום.
ובדרך כלל הם עומדים בזה...


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2019 18:57 לינק ישיר 

HOORIKAN כתב:

התקלה נמשכת כבר כמה שנים...


אמור מעתה: כללית יש תקלה בדואר ישראל.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2019 20:56 לינק ישיר 

מסר לא יותר טוב!


נשלח מהאנדרואיד שלי

_________________

כשאדם גדול טועה טעות קטנה. אצלו היא טעות קטנה!
אך אצל האחרים היא
טעות גדולה!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/2/2019 22:26 לינק ישיר 

דו"ח חמור של המבקר נגד הדואר: "מזלזלים בלקוחות"

64.3% מהציבור לא מרוצים משירות החבילות מחו"ל של הדואר • דברי דואר אובדים בחזקת החברה • דואר 24 מתעכב • דואר ישראל בתגובה: הביקורת מתייחסת לשנים עברו, מרבית הליקווים תוקנו

פורסם ב:  עודכן ב: 
30
type="button" aria-controls="mep_0" title="Play/Pause" aria-label="Play/Pause" style="font-weight: bold; font-size: 12px; line-height: 1.3; font-family: "Helvetica Neue", Arial, "Liberation Sans", FreeSans, sans-serif; color: #333333; margin: 0px; vertical-align: top; cursor: pointer; -webkit-appearance: none; border-radius: 4px; background-image: url("/sites/all/themes/ihtheme/images/kolfix-play-new.png"); background-position: 11px center; background-size: initial; background-repeat: no-repeat; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; border-width: initial; border-style: none; border-color: initial; outline: 0px; overflow: visible; padding: 0px; text-shadow: white 0px 1px 1px; width: 115px; height: 30px; position: absolute; z-index: 11; transition: none 0s ease 0s; box-shadow: none; left: 1px;">
  • מרכז המיון של הדואר במודיעין // צילום: יהונתן שאול
    מרכז המיון של הדואר במודיעין // צילום: יהונתן שאול
84.2% מהציבור לא מרוצה מאגף פניות הציבור של דואר ישראל; 64.3% לא מרוצים משירות החבילות מחו"ל של הדואר; 55.8% לא מרוצים משירות 'דואר עוקב'; 50.7% לא מרוצים מהשירות בסניפי הדואר ו-44.3% לא מרוצים מהשירות הבסיסי של הדואר - שירותי הדיוור בארץ.
הממצאים החמורים האלה עולים מדו"ח מבקר המדינה על "השירות לציבור בחברת דואר ישראל בע"מ". מבקר המדינה ציין כי באופן חריג ובשל ריבוי התלונות שנערמו במשרדו, הוא החליט לפתוח את הביקורת לשיתוף הציבור. המבקר פרסם שאלון שביעות רצון מהדואר ברשת, כולל בפייסבוק - שאלון שזכה לחשיפה של כ-300 אלף איש, וכ-9,600 מתוכם השיבו לשאלונים בשלמות.
מחוות דעת של הציבור ומסיכומי המבקר עולה תמונה עגומה ולפיה בעשור האחרון, מאז נפתחשוק הדואר הכמותי לתחרות, הייתה איכות שירותי הדואר ירודה והחברה התקשתה לספק שירותי דואר בכל רחבי המדינה ובהתאם לתנאי הרישיון שניתן לה. מדובר בליקויים משמעותיים, חלקם אף חמורים, בשירותי הדואר העיקריים: דואר רגיל, דואר רשום, דואר 24, דואר נע ודואר כמותי", כותב המבקר.
על השירות הבסיסי של הדואר קובע המבקר: "דברי דואר רגיל, דואר רשום ו'דואר 24' התעכבו בעת העברתם בין יחידות החברה; חל עיכוב במיון דברי הדואר ובמסירתם לנמענים; דברי דואר אובדים לעיתים כשהם בחזקת החברה, ואין לה כל יכולת לאתר אותם או את המקום שבו אבדו. הדבר חמור במיוחד כשמדובר בשירות דואר רשום, שהלקוחות משלמים תשלום נוסף עבור המעקב אחריו".
שירות "דואר 24" אינו ממלא את ייעודו ובפועל אינו משמש שירות העברת דואר מהיר. יש חשש ממשי כי תיאור השירות באתר החברה והשם שניתן לו - "דואר 24" - מטעים את הציבור". 
שיעורי המשיבים כ"מרוצים" משירותי הדואר נמוכים: רק 6.4% ציינו שהם מרוצים משירות "אגף פניות הציבור בדואר" ורק 9% ציינו שהם מרוצים משירות החבילות מחו"ל; 17.4% בלבד מרוצים משירות "דואר עוקב" למשנים כתובת ו-20.3% בלבד מרוצים מהשירות בסניפים. 28.8% מרוצים משירותי הדיוור הבסיסיים של הדואר. 
על השירות ביחידות הדואר כותב המבקר כי "החברה לא עמדה ביעד זמני ההמתנה בתור שנקבע ברישיון. בסניפים רבים זמני ההמתנה ארוכים וחלק מלקוחות החברה עוזבים את התור לפני קבלת השירות. בשנים 2014 עד 2016 תועדו במערכות ניהול תורים של החברה יותר מ-8 מיליון מקרים שבהם הלקוח המתין בתור יותר מ-30 דקות, וכ-12.5 מיליון מקרים שבהם הלקוחות נטשו את הסניף לפני קבלת השירות. בחלק מהיישובים במגזר הלא-יהודי נמצאו ממצאים חמורים במיוחד בתחום זה: התנאים ביחידות השירות אינם נאותים ואף אינם מכבדים את מקבלי שירותי הדואר ואת נותני השירותים, ובחלקן זמני ההמתנה לשירות מתארכים עד כדי שעה ויותר".
בעניין השירות בפריפריה המבקר קובע כי "במשך שנים הזניחה החברה את שירותי הדואר שסיפקה באמצעות קווי 'דואר נע' לתושבי הפריפריה והמגזר הכפרי, המונים כ-1.2 מיליון תושבים בכ-1,100 יישובים. השירות הניתן להם חסר ורמתו ירודה לעומת שאר תושבי המדינה". מדברי המבקר עולה כי באופן דומה החברה הזניחה במשך שנים את נגישות הדואר לבעלי מוגבלויות. "נכון לסיום הביקורת, מרבית יחידות החברה אינן נגישות באופן מלא לאנשים עם מוגבלות, והם אינם יכולים לקבל ביחידות אלה שירות ככל האזרחים", נקבע בדו"ח המבקר.
שיבושים רבים צוינו גם בעבודת הדואר בהעברת כתבי דין של הנהלת בתי המשפט. "אישורי מסירה מועברים לאחר תקופות ארוכות, וכך נפגע ההליך המשפטי", נקבע בדו"ח. במקרה של שירות המיסים קובע המבקר כי שיעור הדואר החוזר עומד על כ-5% (מעל 700 אלף פריטים). הדבר גורם לנקיטת הליכים שלא לצורך כנגד נישומים שלא קיבלו את דרישות התשלום, שלא באשמתם".
המבקר לא חוסך שבטו ממשרד התקשורת וקובע כי "הוא כשל בתפקידו כגורם מאסדר של שוק הדואר ולא פעל כנדרש ממנו כדי להבטיח שהחברה תעמוד ביעדי השירות שנקבעו לה".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "עיקר הדוח עוסק בשנים 2016-2015 ומחזיר אותנו אחורה לתקופה בה הדואר היה במשבר עמוק. החברה שינתה מאז את פניה וביצעה קפיצת מדרגה עצומה בשיפור השירות ללקוחות. מבקר המדינה עצמו היטיב לציין זאת בדוח: 'נבקש לציין לחיוב כי מאז תחילת הביקורת נקטה החברה פעולות לתיקון הליקויים, ובהן הקמה ותפעול של בית מיון ארצי, מרכזי חלוקת חבילות ומרכזי דוורים אזוריים'. עוד ציין המבקר כי "בחברה עובדים רבים העושים כמיטב יכולתם לספק שירותי דואר איכותיים, והנהלת החברה בראשות המנכ"ל פועלת מסוף שנת 2015 לשיפור וייעול חלוקת דברי הדואר וזמני ההמתנה בתור ביחידות הדואר". 
מהאתר של ישראל היום:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > תקלה כללית בדואר ישראל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר