בית פורומים בחדרי חרדים

פייגלין בעד ביטול התח"צ - כהוכחה לפיגור וניתוק מוחלט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/4/2019 20:58 לינק ישיר 
פייגלין בעד ביטול התח"צ - כהוכחה לפיגור וניתוק מוחלט

ננסה לחשוב מעט. אם לא יהיה תח"צ, וכל אחד יהיה רשאי להסיע את מי שהוא רוצה.

לא יהיה מחסור בנסיעות מב"ב לירושלים למשל. וכן בנסיעות עמוסות בזמני עומס.

אבל, כל הפריפריה, תנותק לגמרי. האנשים שם יהיו אומללים.

כל מי שירצה ליסוע למקום שאין עומס לשם, יהיה חייב לקחת מונית, או לקנות רכב.

כל מי שיש לו צורך בנסיעה בזמנים שאין בהם עומס, גם יהיה תקוע.

התוצאה תהיה שילוב של אומללות ודפיקת ציבור ענק. יחד עם הוספת מאות אלפי רכבים לכבישי הארץ. וכמובן, הארץ כולה תהיה פקוקה לחלוטין.

והנה לנו דוגמא לאדם שהוגה דעות מפגרות. מנותק מהחיים ומהעולם. לא חושב מאומה על ההשלכות של הפיגור שלו.

(האמת, כל יתר התכניות שלו לא פחות מזעזעות).




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 21:37 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 21:37 לינק ישיר 

איך הם יגיעו לבית המקדש?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/4/2019 21:38 לינק ישיר 

לבית המקדש?

רק ברגל!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 21:38 לינק ישיר 

או על חמורים, בשולי הכביש...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 22:44 לינק ישיר 

על אפליקציית אובר שמעת?


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/4/2019 22:53 לינק ישיר 

פייגלין אמר שהוא לא יבטל תחבורה ציבורית במקומות שיפגעו מכך.
חוץ מזה, הרעיון הוא לא לביטול התחבורה אלא שזה יעבור לידי חברות פרטיות בכל עיר ועיר שיתחרו ביניהם ויוזילו מחירים, כמו בתחרות בשוק הסלולר.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 22:55 לינק ישיר 

אתה ממשיך באותה טעות. שהרי באחוז גדול מהמדינה אם התח"צ לא תסובסד. היא לא תהיה בכלל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 23:06 לינק ישיר 

השיטה הזאת הצליחה בעולם, אבל אם זה לא יצליח הוא יבטל. לכן הוא לא מתכוון לעשות את זה בין לילה אלא בהדרגה במקומות מסוימים ולראות מה התוצאות.
הוא בהחלט מתכנן להיות מחובר למציאות ולוודא שזה עובד.




נשלח מהאנדרואיד שלי

תוקן על ידי איןחקר ב- 02/04/2019 21:05:55




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2019 23:48 לינק ישיר 

תחבורה כדאית וכלכלית כמו ירושלים בני ברק, לא צריכה סבסוד, היא תהיה רווחית בכל מקרה, ובמידה ותהיה תחרות גם לא תהיה יקרה יותר.

תחבורה לאזורי ביקוש נמוך או בשעות שפל, לא אמורה להיות מסובסדת, 3-4 נוסעים ואפילו עשרה לא אמורים לקבל במתנה תשורה לנסיעה מסובסדת.

מה כן? במקום תחבורה מסובסדת ומפוקחת, תחרות בה כל אחד כולל נהגים פרטיים יכולים להפוך לאמצעי תחבורה.

התוצאה בפועל, תחבורה זמינה לא פחות, עם אוטובוסים מהירים ומפוארים במחירים סבירים, אוטובוסים רגילים במחירים ממש זולים ו-uber במחיר טוב למקרים בהם לא משתלם לאף אחד להוציא אוטובוס.

מכיר היטב מדינה בה זה פועל נהדר, פולין. התחבורה הציבורית שם מעולה, כאשר בין הערים היא אינה מסובסדת כלל.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/4/2019 23:51 לינק ישיר 

ולגבי הפריפריה - מקומות גדולים כמו נתיבות שדרות קרית שמונה וכרמיאל, מצדיקים בהחלט תחבורה ציבורית שתהיה כלכלית, יש שם מספיק ביקוש לנסיעות.

מקומות קטנים כישובים וקיבוצים, לא זכאים ולא ראוי לסבסד להם תחבורה.

זכותם לחיות באזור דליל באוכלוסין עם בית צמוד קרקע, אבל יש לכך מחיר.


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/4/2019 00:09 לינק ישיר 

תארו לכם שאתם צריכים עכשיו נסיעה לבני ברק או לירושלים, נו? איך מתחילים? לאן זזים?
תודה לקל שלא כל מטורף יכול ליישם את דעותיו המטורפות, צריך לשים אותו באברבנאל דחוף.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/4/2019 01:09 לינק ישיר 

א. שיטת השוברים לתחבורה, זה בטח יעבוד. אם לא, כל קהילה תחליט לעצמה מהי תחבורה ומהי ציבורית.
ב. בכלכלה חופשית כל אחד אחראי לעצמו, ואם בפריפריה לא תהיה תחבורה, שיעברו לגור במקום אחר. לא המדינה צריכה להתערב בזה.
ג. אחרי הלגליזציה הרבה יותר פשוט להגיע ממקום למקום. לוקחים שחטה עמוק לריאות ומדמיינים שכבר הגיעו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2019 01:34 לינק ישיר 

איש_חשוב כתב:

תארו לכם שאתם צריכים עכשיו נסיעה לבני ברק או לירושלים, נו? איך מתחילים? לאן זזים?
תודה לקל שלא כל מטורף יכול ליישם את דעותיו המטורפות, צריך לשים אותו באברבנאל דחוף.


מפחיד ממש שהמדינה לא תנהל את זה אלא חברות פרטיות.

בא נעשה ניסוי קטן להוכיח לך שהשוק הפרטי עובד נהדר גם בתחבורה ציבורית.

קח שתי ערים אפילו בינוניות בגודלן בפולין, כנס לאתר הזה ובדוק את הזמינות ומחירי התחבורה ביניהן, שים לב שכל החברות פרטיות, מחליטות בעצמן על לוח הזמנים ולא מקבלות שום סבסוד.

תבדוק מקרקוב (cracow) לעיירת הנופש זקופנה (zakopane), או אפילו מעיר בינונית כריישא (Rzeszףw) לעיירה הקטנה ליז'ענסק (lezajsk).

תראה בעצמך את שפע ההיצע והמחירים הזולים.
אז כן, למרות שזה נשמע מוזר ואולי מפחיד, פתיחת השוק לתחרות, גם בתחום התחבורה הציבורית, תועיל מאד. אין שום תועלת בניהול ממשלתי של שום דבר.




נשלח מהאנדרואיד שלי

תוקן על ידי עדייןבגלות ב- 02/04/2019 23:34:13




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/4/2019 02:18 לינק ישיר 
דבר_תורה

עדייןבגלות כתב:
ולגבי הפריפריה - מקומות גדולים כמו נתיבות שדרות קרית שמונה וכרמיאל, מצדיקים בהחלט תחבורה ציבורית שתהיה כלכלית, יש שם מספיק ביקוש לנסיעות.

מקומות קטנים כישובים וקיבוצים, לא זכאים ולא ראוי לסבסד להם תחבורה.

זכותם לחיות באזור דליל באוכלוסין עם בית צמוד קרקע, אבל יש לכך מחיר.


נשלח מהאנדרואיד שלי






קישקוש

הרבה אנשים עניים גרים במקומות קטנים ובקוים שהם לא רוחיים בעליל.

כנראה מזמן לא יצאת מהמרכז או שלא נסעת באוטובוס





תוקן על ידי דבר_תורה ב- 03/04/2019 00:18:16




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2019 02:47 לינק ישיר 

דוגמא לישוב קטן ועני?


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > פייגלין בעד ביטול התח"צ - כהוכחה לפיגור וניתוק מוחלט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.