בית פורומים בחדרי חרדים

עולם המזרנים - עזרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/5/2019 21:36 לינק ישיר 
עולם המזרנים - עזרה

קיבלתי הודעה דלהלן, מאחד מחבירי, הידוע לי כאדם ירא שמים ואמין, שינתי כמה שינויי סגנון קלים, אם יש מי שיכול לעזור, אפשר לפנות לתיבה הפרטית שלי, אשתדל להיכנס בימים הקרובים.
תודה


לכבוד הרב וכו'.

שלום וברכה

כמה שנים שלא יצא לי לדבר איתך, אבל יש לי בעיה, ונזכרתי שפעם הבנתי שיש לך גישה לפורום בחדרי חרדים, אולי תוכל לעזור לי.

לפני פחות מ4 שנים, קניתי 2 מזרונים בחנות עולם המזרנים ברח' הנביאים בירושלים, תמורת כמה אלפי שקלים, עם אחריות לעשר שנים.

לפני כמה חודשים, אחד מהמזרנים שקע בחלקו הגדול, ואינו ראוי לשימוש. פניתי לחנות, והם ביקשו הוכחת קניה, ולקח לי זמן עד שהצלחתי לאתר את הוכחת הקניה, ולבסוף כשאיתרתי אותה, הם אמרו לי שיצרו קשר, ויקחו את המזרן לתיקון.

אחרי כמה ימים, יצרו קשר, ואמרו לי שעל הובלת המזרן לתיקון ובחזרה, אצטרך לשלם 150 ₪ לכל צד, דהיינו סה"כ 300 ₪. כמובן שלמרות שאם אין ברירה, שוה לי לשלם סכום זה בשביל לקבל חזרה את המזרן ששוויו כמה אלפי שקלים, אבל ניסיתי להבין, האם אחריות לפגם מהותי, מחייבת אותי לשלם כמה מאות שקלים, ובפרט, שזה פגם שלדעתי אינו ניתן לתיקון, ובכל מקרה יצטרכו לתת לי מזרן חדש, ולמה להוביל אותו לחינם, הצעתי שאשלח להם תמונה, למרות שאיני בטוח שבתמונה יוכלו לראות כמה הוא שוקע, אבל אני מניח שיוכלו להבין קצת, ובנוסף ניסיתי להציע שאני אוביל את המזרן חזרה לחנות שבה קניתי אותו. בחנות ענו לי, שזה הכללים, ואי אפשר שאני יחזיר את המזרן למקום שקניתי אותו, רק למקום אחר.

מכיון שאין לי ברירה, אמרתי להם שאאלץ לשלם את הסכום שהם דורשים, אבל שיידעו שאם האמת שע"פ דין איני חייב להם, הכסף יהיה בגזילה בידם, ואיני מוחל עליו. כשהם שמעו את הדברים כעסו מאוד, והודיעו שהם לא מעוניינים לטפל בזה, למרות שניסיתי להבהיר להם שאיני מבין מה הבעיה, אם אני מודיע שאשלם את הכסף, ואם האמת שמגיע להם, אין בזה בעיה, ואם האמת שלא מגיע להם, הרי באמת לא מגיע להם, ולמה שאמחל להם. וכששאלתי אותם שבזה ודאי שהם לא מתנהגים על פי דין, כיון שקניתי את המזרן שם, על סמך התחייבות שהם דואגים לאחריות, הם לא הגיבו, ולבסוף ניתקו את הטלפון.

אם תוכל לפרסם הודעתי זו, אולי אחד מהרואים מכיר את בעל החנות, או מישהו מהעובדים ויוכל לדבר איתם, או לחלופין הם יחליטו ששוה להם לתת לי את השירות שהם חייבים לי ע"פ דין, ולסייע לי לקבל מזרן תקין, בלי להכריח אותי להודיע שאני נותן להם את הכסף גם אם הוא לא מגיע להם.

מס' הטלפון שלי ידוע לך, הוא לא השתנה בשנים האחרונות, ואם תראה צורך לתת אותו למי שיכול לעזור, תעשה לפי שיקול דעתך.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2019 22:03 לינק ישיר 

למועצה הישראלית לצרכנות, הוא פנה?


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2019 22:43 לינק ישיר 

אני יכול לשאול, אבל אני מניח שזה לא יעזור הרבה, צריך לדעת מבינה חוקית, מה החיוב של החנות, והאם הוא יכול לשלוח את הקונה ליצרן.
מלבד זה אני מניח, שבלא רצון טוב של החנות, פשוט דברים לא יזוזו, גם עם המזרן ישלח, הוא לא יחזור תקופה ארוכה, והיצרן יסביר שבעצם זה לא נכלל באחריות.
מה שצריך, זה רצון טוב של בעלי החנות, לעזור לאברך שהוציא מכספו לקנות מזרנים, גם אם הוא חושב שאין להם זכות לגבות ממנו כסף.
בכל מקרה, אמליץ לי לפנות, אם הוא לא פנה עדיין.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2019 23:03 לינק ישיר 

יהודי_ליטא כתב:

אני יכול לשאול, אבל אני מניח שזה לא יעזור הרבה, צריך לדעת מבינה חוקית, מה החיוב של החנות, והאם הוא יכול לשלוח את הקונה ליצרן.
מלבד זה אני מניח, שבלא רצון טוב של החנות, פשוט דברים לא יזוזו, גם עם המזרן ישלח, הוא לא יחזור תקופה ארוכה, והיצרן יסביר שבעצם זה לא נכלל באחריות.
מה שצריך, זה רצון טוב של בעלי החנות, לעזור לאברך שהוציא מכספו לקנות מזרנים, גם אם הוא חושב שאין להם זכות לגבות ממנו כסף.
בכל מקרה, אמליץ לי לפנות, אם הוא לא פנה עדיין.


האחריות של החנות או של היצרן?
אם של היצרן שיפנה ישירות אליו


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2019 23:05 לינק ישיר 

זה אכן מקומם ומתסכל שצריך להשקיע מאות שקלים בכדי "להנות" מהאחריות.
אך כנראה אין אופציה אחרת חוץ מאשר לשלם על הובלה או להוביל בעצמך.
בין השאר מאחר וברוב המקרים המפעל מתקן את המזרן ולא מחליף.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2019 23:28 לינק ישיר 

גם בביתר השירות שלהם על הפנים


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2019 23:40 לינק ישיר 

אשמח לסייע לו,  באופן כללי זה שוק מאוד בעייתי , רוב היצרנים אינם בני ברית , לאחרונה מותג גדול שפעל עשרות שנים בארץ ומוכר סגר .תואיל לשאול אותו מי היצרן של המזרן ? 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/5/2019 23:50 לינק ישיר 

שאלתי אותו, והוא אומר שהמזרן נקרא מנהטן, ושהוא הבין בחנות שזה בערך שם החברה.
לנוירולוג, הבעיה שעכשיו הם לא מוכנים לעזור, גם עם תשלום על ההובלה.
אין לי מושג אם האחריות של החברה או של החנות, אני מניח ששל החברה, אבל בדרך כלל אין דרך להגיע לחברה, רק דרך החנות, והמקובל הוא שהחנות מתווכת בזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/5/2019 23:52 לינק ישיר 

אם יש אחריות והם לא מעוניינים לשתף פעולה אז תביעה בבית משפט לתביעות קטנות (בדרך כלל האיום מספיק) עם היתר של רב


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2019 00:37 לינק ישיר 

מנהטן לא מוכרים דרך משווקים כי אם בשיווק ישיר. ראית את ההודעה באישי אתה מוזמן להמשיך משם ,בהצלחה . 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2019 01:27 לינק ישיר 

יהודי תבקש מחברך שיחפש כתב האחריות אולי יש התניות לגבי  עלות הובלת המזרנים בעת מימוש האחריות.

האם תוכל להעלות תמונות של המזרן?

תוקן על ידי לךתדע1 ב- 20/05/2019 23:45:05




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2019 03:14 לינק ישיר 

בד"כ האחריות של היצרן, לא של המשווק.

בכל מקום מקובל לשלם את עלות ההובלה ליצרן לתיקון, אא"כ סוכם במפורש אחרת.
לרוב המשווק, מטעמי שירות לקוחות, דואג לתיאום מול היצרן, אך זה לא אומר שהוא חייב לעשות זאת.

רשת עולם המזרונים שייכת למשפחה שותו"מ מוכרת, ישרה ויר"ש, ויש להניח שהם נוהגים כדין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2019 08:22 לינק ישיר 

אני רכשתי חדר שינה וארונות שירות דרך חנות בשם זה ברחוב הנביאים בירושלים, ואין לי רק מילים טובות על בעל החנות, -בחור דתי עדין נפש- והשירות שנתן מכל הלב, בשיחה סיפרנו שמדובר בזוג צעיר בחור ישיבה הוא עשה הנחה נוספת על ההנחה שכבר עשה

חדר השינה הגיע בזמן חוץ מהמזרונים, התקשרנו אליו ובלי אומר ובלי דברים הוא הביא לבינתיים 2 מזרונים חדשים על חשבונו. וכשהמזרונים שהוזמנו הגיעו הוא שוב הגיע בלילה ולקח את המזרונים הזמניים, ולא חייב אותנו בשקל, עשה לי ממש הרגשה טובה הקנייה והבן אדם יודע לעבוד, לכן משהו לא מסתדר לי עם הסיפור פותח האשכול. או שזה אולי חנות אחרת. 



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/5/2019 09:08 לינק ישיר 

אני מכיר מקרה כזה שאני עוזר בו לחבר
גם שם מדובר על עולם המזרנים וגם שם מדובר על מזרני מנהטן וגם שם המזרן שקע אחרי שלוש ארבע שנים
הוא פנה לחנות ולמפעל והם באו לבדוק והם החליטו שאת זה הם לא מוכנים לתקן מכל מיני תירוצים

עזרתי לו לפנות לחנות מכיוון שאני קניתי אצלם הרבה מאוד בהרבה מאוד כסף אבל גם בעל החנות לא הצליח לעזור לי
הןא טען לי שהוא אף פעם לא נתקל בבעיה כזאת מולם ושזאת הפעם הראשונה שלו ושהוא מפסיק לעבוד איתם
הוא הציע להם שיבואו לקנות מזרנים חדשים אצלו והוא יתן להם הנחה משמעותית מאוד
ברור שהם לא באו לקנות אצלו שוב כי הנחה משמעותית או לא לקנות מזרן גם בחצי מחיר לשלוש ארבע שנים מאוד לא משתלם

כשאני קורא פה את ההודעה שלך אני מבין שזה גם לא הפעם הראשונה וגם הוא לא הפסיק לעבוד איתם

אנחנו תובעים עכשיו את החברה שיממשו את האחריות שלהם למרות שהם כבר קנו מזרנים חדשים בחנות אמינה הפעם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2019 15:45 לינק ישיר 

סיכום ביניים: האחריות היא  על היצרן . עלות ההובלה היא על הקונה . הקונה יכול להוביל ולהחזיר את המזרן באופן אישי ללא כל עלות. לעת עתה ממתינים לתגובת היצרן. 
 אגב יצרן לא יכול להתנער מאחריות על המזרנים שהוא מייצר. 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2019 14:59 לינק ישיר 

יהודי ליטא, בשביל כמה שקלים לפתוח אשכול נזעם, הציעו לך שירות, אתה  מוכן לשלם, אז מה אתה חייב להכניס את  כל הקפידות  אלה, מה זה הנודניקיות הזו, גזל, לא מוחל,  על פי דין.. מי אמר לך מה הדין ?  



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > עולם המזרנים - עזרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.