הסוף לתלונות בתחבורה הציבורית.
תחבורה ציבורית זה לא משהו שמתקשר לנו במבט הראשון כדבר הראוי לפיצוי. אנחנו כבר רגילים לאיחורים, דילוגים, אי הגעה או התנהגות לא ראויה של הנהג.
למרבה הפלא ישנה פסיקה ענפה על מקרים המחייבת פיצוי לא מבוטל בגין מקרים אלו.
בגין עקב אי הגעה או איחור של אוטובוס ניתנו בשורה ארוכה של פסקי דין פיצוי לא מבוטל בסכומים הנעים בין 3500-5000 ש"ח.
כך למשל, על קצה המזלג ניתן לראות פסקי דין שנתנו את הפיצויים:
בגין איחור של 40 דקות - 4,500 ש"ח.
בגין איחור של 17 דקות - 1,000 ש"ח
בגין 2 איחורים של 20 דקות - 1,100 ש"ח
בגין 11 איחורים שונים - 5,500 ש"ח
בגין 5 איחורים - 2,500 ש"ח
גם כאשר האוטובוס מלא ולא ניתן לעלות ניתן לתבוע:
כך למשל: יעקב רייזנר רצה לנסוע מבני ברק לצפת אך האוטובוס היה מלא והוא נאלץ ללון בבני ברק והוא קיבל סך 7,500 ש"ח כפיצוי.
או למשל זיגמן שחיכה לאוטובוס קו 972 והאוטובוס לא עצר (כי הוא היה מלא), ובעקבות זאת נאלץ לישון בבית הוריו וקיבל כפיצוי סך 5,000 ש"ח.
גם התנהגות בלתי נאותה של הנהג ראויה לפיצוי:
כך למשל בת שבע ציף ששאלה את הנהג לפשר האיחור של האוטובוס קיבלה מטר קללות ממנו וזכתה בפיצוי של 5,500 ש"ח.
בקיצור אתם יכולים לתבוע.
איך תובעים ?
אפשר לגשת ישירות לבית המשפט ואפשר להשתמש בשירותים של "תביעה בקטנה".
תתקשרו לטלפון - 036862407
באתר האינטרנט שאפשר לתבוע דרכו בקלות https://tviabaktana.co.il/
יש גם דף פייסבוק שאתם מוזמנים להציץ זו https://www.facebook.com/tviha.baktana/posts/2676956955688869?notif_id=1567750229280301¬if_t=page_post_reaction