בית פורומים בחדרי חרדים

איש החסד מביתר עלית נעצר לחקירה, מחר יובא להארכת מעצר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/4/2022 22:37 לינק ישיר 
איש החסד מביתר עלית נעצר לחקירה, מחר יובא להארכת מעצר

תושב ביתר עילית בשנות ה-40 לחייו, דמות מוכרת בתחום החסד במגזר החרדי, נעצר לחקירה בירושלים בעקבות תלונות על עבירות מין שביצע בנשים שביקשו את הסיוע שלו. האירועים התרחשו על פי החשד במקומות שונים ברחבי הארץ. מחר הוא צפוי להיות מובא לדיון בהארכת מעצרו

אחרי הגשת התלונות במשטרה, היום נעצר הגבר שניצל על פי החשד את המצוקות של נשים שביקשו את סיועו




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 08:22 לינק ישיר 

מה ש'מציק' לי שברוב רובם של המקרים  הנשים לכאורה שיתפו פעולה.
אמנם הוא לכאורה 'התחיל' אבל הן  שיתפו פעולה...ושתקו.
בעבירת שוחד גם הנותן וגם המקבל הם נאשמים. ואילו בעבירות המין רק הגבר נאשם.
הרי מדובר בנשים בוגרות ונשואות שלכאורה שיתפו פעולה...אז למה? למה רק הוא המנוול?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2022 08:39 לינק ישיר 

כי הוא המאנס !!   אם הגמרא אומרת  'פיתוי קטנה אונס הוא', אפשר לומר ברוח הדברים: פיתוי אישה מוחלשת אונס הוא.

ובכלל, לנו כחרדים לדבר התורה, אין שום הבדל בין אונס ומפתה, זה נואף אכזרי וזה נואף מדופלם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 09:28 לינק ישיר 

עלילת דם שבס"ד תתברר כעורבא פרח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 09:30 לינק ישיר 

אין לי שום ידיעה שהמעשה/שהמעשים אמת חלילה.
התייחסתי רק מדוע נכון להתייחס בחומרה אם וכאשר חלילה, וחורה לי שאנשים מתוכנו החלו להפנים את ההתייחסות הגויית, כי ניאוף בפיתוי 'לא נורא', כאשר לדעת התורה אין זה משנה מאומה בעבירה עצמה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 10:40 לינק ישיר 

יוחנן, טענתו לא היתה להקל בחומרת מעשיו של הגבר, אלא להחמיר גם עם האשה
ומה שכתבת בנוגע לדין מפתה, הינך צודק רק ככל שמדובר בנערה פנויה, ברגע שמדובר באשה נשואה, אין חלשים אין מוחלשים ושניהם נהרגים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 10:56 לינק ישיר 

momeir כתב:
מה ש'מציק' לי שברוב רובם של המקרים  הנשים לכאורה שיתפו פעולה.
אמנם הוא לכאורה 'התחיל' אבל הן  שיתפו פעולה...ושתקו.
בעבירת שוחד גם הנותן וגם המקבל הם נאשמים. ואילו בעבירות המין רק הגבר נאשם.
הרי מדובר בנשים בוגרות ונשואות שלכאורה שיתפו פעולה...אז למה? למה רק הוא המנוול?
זה נכון שבתי המשפט מוטים ומונעי אג'נדות ונדיר מאד אם בכלל לשמוע על מקרה משפטי הפוך של אשה שכפתה עצמה על הגבר מעמדת מרות או תלות וקבלה עונש כמו גבר באותו מקרה, אבל גם בנערה המאורסה להבדיל יש הבדל בין מצאה בשדה למצאה בעיר, וכשמדובר בעמדת כוח ותלות קשה מאד להגדיר מתי זה בשדה ומתי זה בעיר, ולכן ההנחה בד"כ כשיש יחסי מרות או תלות גם אם האשה הסכימה לכאורה ולא התנגדה, לרוב זה בגלל פחד או חשש מהתוצאות אם תסרב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2022 10:58 לינק ישיר 

איש_חשוב כתב:

יוחנן, טענתו לא היתה להקל בחומרת מעשיו של הגבר, אלא להחמיר גם עם האשה
ומה שכתבת בנוגע לדין מפתה, הינך צודק רק ככל שמדובר בנערה פנויה, ברגע שמדובר באשה נשואה, אין חלשים אין מוחלשים ושניהם נהרגים.


אז למה אסתר לא מסרה עצמה להריגה? זה היה בפרהסיא הרי..

נ.ב. הבנתי היא שלא היה מדובר בנשואות אלא בגרושוץ או חד הוריות וכאלה, אשה נשואה לא זקוקה ל"בעל חסד"..


נשלח מהאנדרואיד שלי

תוקן על ידי אדם_ה1 ב- 07/04/2022 10:59:53




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2022 12:26 לינק ישיר 

ידעתי גם ידעתי כי אין מושג בהלכה של 'אישה מוחלשת'. ולכן א"א נהרגת גם במוחלשת, ולעומת זה, לידיעתך פנויה אינה נהרגת גם בחזקה ועוצמתית, שכפתה עצמה עליו.
ולכן הוספתי שתי מילים: 'רוח הדברים'.
הטרמינולוגיה שלנו, רשאית להשתמש במושג 'מאנס' גם כשלא מדובר באינוס של ממש. למרות שאין זה נוגע להלכה. שיש כאן בחינה מסוימת של אינוס, על דרך מה שאמרו (להלכה) פיתוי קטנה אונס.

*
אז מה יש לנו?
מנוול אחד חוטא במחשכים, ובזכותו (בחובתו) אנחנו מדברים בלימוד?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 12:38 לינק ישיר 

אדם_ה1 כתב:
איש_חשוב כתב:

יוחנן, טענתו לא היתה להקל בחומרת מעשיו של הגבר, אלא להחמיר גם עם האשה
ומה שכתבת בנוגע לדין מפתה, הינך צודק רק ככל שמדובר בנערה פנויה, ברגע שמדובר באשה נשואה, אין חלשים אין מוחלשים ושניהם נהרגים.

אז למה אסתר לא מסרה עצמה להריגה? זה היה בפרהסיא הרי..



תמהני שת"ח כמוך אינו מכיר את הדיון בגמ' בנושא אסתר קרקע עולם
בכל מקרה אסתר היתה פנויה, והבעיה היתה שהיא היתה עם גוי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 12:43 לינק ישיר 

יוחנןש כתב:
ידעתי גם ידעתי כי אין מושג בהלכה של 'אישה מוחלשת'. ולכן א"א נהרגת גם במוחלשת, ולעומת זה, לידיעתך פנויה אינה נהרגת גם בחזקה ועוצמתית, שכפתה עצמה עליו.
ולכן הוספתי שתי מילים: 'רוח הדברים'.
הטרמינולוגיה שלנו, רשאית להשתמש במושג 'מאנס' גם כשלא מדובר באינוס של ממש. למרות שאין זה נוגע להלכה. שיש כאן בחינה מסוימת של אינוס, על דרך מה שאמרו (להלכה) פיתוי קטנה אונס.

*
אז מה יש לנו?
מנוול אחד חוטא במחשכים, ובזכותו (בחובתו) אנחנו מדברים בלימוד?


ככל שמדובר בקטנה אתה צודק
אבל כשמדובר בנשים מבוגרות, באה התורה ואומרת שאשה נשואה נהרגת ולא משנה אם היא פותתה, או אם מדובר בבוס שלה שהוא ממש ממש מלחיץ והיא עלולה לאבד את מקום עבודתה, עדיין, כל עוד שלא נאנסה ממש בכוח, התורה מטילה גם עליה אחריות מלאה, למה? כי היא היתה צריכה לאבד את העבודה ולתת לבוס שתי סטירות, ושלא כמו הדת החילונית המצדיקה אותה
מכאן למדת שהתורה אינה מתחשבת בלחץ נפשי שהיה על האשה בסיפור

ואגב, העיר כאן מישהו שמדובר בגרושות, ובגרושות לא שייך כמובן דין מפתה בכלל, זה שייך רק בבתולות, ששם הוא מפצה את אבי הנערה על כך שהיא לא בתולה יותר
מצד התורה אין שום עונש מבחינת הניצול שהוא עשה, יש דיון האם בא על הפנויה זה איסור והאם לוקה, אבל גם בזה לא משנה האם הוא ניצל אותה או לא

כל זה מצד התורה, כמובן שיש שאט נפש מכל הסיטואציה ועצם הניצול, דבר שלא מתאים בכלל לאדם שומר תו"מ, ונקווה שאחרי חקירות יתברר שהסיפור לא היה

תוקן על ידי איש_חשוב ב- 07/04/2022 12:50:32




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 13:06 לינק ישיר 

גם אני מקווה
מה גם שלפי השמועות, גם העלילות עצמן מדברות על מדרג תחתון של עוול, שהיה בדמות צ'אפחות וכדומה, שאנשים בורים ובעלי גסות לא מרגישים בחילה מזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 14:50 לינק ישיר 

עוד מאד תטען שגם נשים שנרצחו יש להם חלק בפשע


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/4/2022 15:01 לינק ישיר 

מי שראה את העדות של מתלוננת ח"ו באחת התוכניות מתארת שבאה מבית חסידי אדוק מאוד ולא ידעה כלום על יחסים אלא מה שהוצרכה לה לשם הנישואין וכח"ו שהיה בן דוד של בעלה התחיל לגעת בה היא אמרה לעצמה שאם הוא עושה כנראה זה מותר.
כשלאשה אין שום מושג ברור אלא ידיעות עמומות והרבה טאבו-אים שלא מדברים עליהם, גם כשהיא מרגישה שמגע עם גבר זר הוא אסור היא לא יודעת את זה, וכשזה בא מכח רב או בעל סמכות או מישהו שהיא רואה אותו כ'צדיק' ו'בעל חסד' היא אומרת לעצמה שכנראה היא לא יודעת.
בפרט אם אשה מגיעה מרקע מאוד סגור (כמו במקרה של מתלוננת ח"ו הנ"ל) והיא עברה לקהילה אחרת הנישואיה או מכל סיבה וגילתה שיש יהודים טובים ויראי שמיים גם אם הם פחות מחמירים מהקהילה ממנה היא באה, ואז היא כבר לא יודעת להבדיל בין חומרה מרחיקה כמו גילוח שער הראש ובין דברים בסיסיים שהם הלכות פשוטות.

אין לי שום מושג לגבי המקרה הזה ואם מה שכתבי רלוונטי לכאן, הדיון הוא באופן כללי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2022 15:11 לינק ישיר 

איש_חשוב כתב:

אדם_ה1 כתב:
איש_חשוב כתב:

יוחנן, טענתו לא היתה להקל בחומרת מעשיו של הגבר, אלא להחמיר גם עם האשה
ומה שכתבת בנוגע לדין מפתה, הינך צודק רק ככל שמדובר בנערה פנויה, ברגע שמדובר באשה נשואה, אין חלשים אין מוחלשים ושניהם נהרגים.

אז למה אסתר לא מסרה עצמה להריגה? זה היה בפרהסיא הרי..



תמהני שת"ח כמוך אינו מכיר את הדיון בגמ' בנושא אסתר קרקע עולם
בכל מקרה אסתר היתה פנויה, והבעיה היתה שהיא היתה עם גוי


זה בדיוק הנקודה שפספסת, אשה לא נחשבת פועלת (קרקע עולם) אז כן יש פה הבדל ביחסי הכוחות, בעיקר אם לגבר יש יתרון שיכול ללחוץ עליה.
וגם פה אני מניח שמדובר בפנויות, אז בהחלט האשמה היא בעיקר (אם לא רק) על הגבר..


נשלח מהאנדרואיד שלי




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2022 15:39 לינק ישיר 

תחילתה ב**** וסופה ברצון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > איש החסד מביתר עלית נעצר לחקירה, מחר יובא להארכת מעצר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.