בית פורומים עצור כאן חושבים

המקור הראשון למחיצה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/12/2006 17:39 לינק ישיר 

 כנראה לא היתה מחיצה. כפי שכבר התבאר כבר לעיל ע"י נישטאיך. כתבתי "אולי", כדי לחדד הדברים שסיפא. 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 17:42 לינק ישיר 

אבל זה לא מחדד. זה דוקא מחליש את זה...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:06 לינק ישיר 

.

אמא שלום! מה זה עלה בדעתך!

וכי הנשים הגיעו לבית המקדש בלי שטריימל?






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:12 לינק ישיר 

ל"אולי" יש שני צדדים. לא? ועכ"פ, אני בעד מחיצה. לכה"פ בין עיקר לטפל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:17 לינק ישיר 

מואדיב -



צלצח,

ה"עיקר" בודאי כנגד "עיקר הבית", אבל ה"טפל" מהו?






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:28 לינק ישיר 

כבר מצינו: אברהם טפל לשרה בנביאות.

נ"ב, ישנן כאלה שביטול המחיצה לא תספק אותן, ולא תתקרר דעתן עד שינהיגו מחיצה גבוהה ביותר בכל בית כנסת, אלא ש"עיקרות הבית" תפלחנה  בהיכל והגברים יצטופפו, ובקושי ישמעו,  בעליית הגג הצרה שתיקרא "עזרה". 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:30 לינק ישיר 

צלצח,

ברי לכל מי שמכירני, שאיני מאלה (למען האמת, גם איני מכירה כאלה, אלא שאני סומכת על דעתך המלומדה שהן אכן קיימות, לפחות במוחם הקודח של כמה גברים מפוחדים...).




תוקן על ידי אמשלום ב- 31/12/2006 18:31:05




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:48 לינק ישיר 

בסדר
אני מקוה שבכך מיצינו את הנושא,  הטפל מבחינתי והעיקרי מבחינתך. לא אשיב יותר בענין.

וכעת ניתן אולי לקוות שמישהו ישים לב שכתבתי עוד כמה דברים בענין "ט"ו באב ויום הכיפורים".

וכדאי שהמנהלים ימחקו את השיח המיותר שהתנהל בכ-8 ההודעות האחרונות.

תוקן על ידי - צלצח - 31/12/2006 18:55:12

_________________



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 18:54 לינק ישיר 

צלצח,

אמנם התייחסתי לנקודה אחת בדבריך, אבל קראתי את הכל. הערתי על החלק האחד שייכת להבנתי את השאר - איני רואה מדוע יש צורך בפירושך, ומדוע אתה נדרש לומר כי ביו"כ לא חוללו בשדות. ברור שזה נראה מוזר, אבל האם זו סיבה מספקת להבין אחרת? למה שלא נתמודד עם המוזרות וננסה להבין מה ההגיון שיש בה?


_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 20:05 לינק ישיר 

התוכל להאיר עיני באיזה כרך "תחומין" נדפס מאמרו של הרב גורן בענין?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/12/2006 20:07 לינק ישיר 

אמרי בינה,

אראל ענה לך - בכרך כ"ו.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/12/2006 20:08 לינק ישיר 

חחח...סליחה, משום מה פעמיים התייחסתי ל - כו   כאילו הי' וכו' , ובאמת תהיתי אם אינו טעות סופר... ישר כח!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/10/2010 09:40 לינק ישיר 

תוכן הפרקים במאמרו של הרב גורן

א. הב"ח והלבוש: הקפידו רק על ברכת "שהשמחה במעונו"

ב. מסוגיית סוכה משמע שיש להקפיד בכל אסיפה

ג. אין לחלק בין בית המקדש לשאר מקומות

ד. מסוגיית קידושין משמע שישבו מעורב

ה. הקפדה יתירה בחגים

ו. הקפדה יתירה בהתכנסות המונית

ז. בעל זכרון-יוסף סובר כלבוש

ח. ישיבת משפחות משפחות באולם אחד

_____________

העליתי את המאמר כאן:

https://www.zumodrive.com/file/263254563




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2010 00:35 לינק ישיר 

בזכרוני שמדוייק מהבית יוסף בהלכות שבת (בדיני אוהל) שמחיצה בין גברים ונשים בבית הכנסת אינה חיוב מעיקר הדין. אולי מישהו יכול לאשר או לתקן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2010 06:34 לינק ישיר 

http://www.bhol-forums.co.il/topic.asp?whichpage=1&topic_id=1003938&forum_id=1364

תוקן על ידי נישטאיך ב- 27/10/2010 06:36:23




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > דת ואמונה > עצור כאן חושבים > המקור הראשון למחיצה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.