בית פורומים בחדרי חרדים

המועצת החסידית חוזרת לימי גדולתה?!?!?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2014 15:40 לינק ישיר 

ברור שיש עוד ת"ח. אך ככל הנראה הוא היחיד שהרבה שלך מפחד ממנו, עד כדי הפסקת לימוד העיון בישיבות.
ובכל אופן, ריבוי הת"ח רק מגדיל את השאלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2014 17:53 לינק ישיר 

כרגיל    ללומדי עיון צריך להסביר פעמים ובלשון של בן חמש למקרא,  אל תעשה השלכה מהפחד שלכם למקומות אחרים ולאנשים אחרים אצלנו לא יוצאים בפתוואת  בסגנון זקן ממרא נגד  "מתחרים   פוטנציאלים"
 
לפי מה שקראתי בעיתון החג של בקהילה גם הגר"ח גריינמן מעודד בקיאות הוא בעד להכניס שאפתנות של לדעת  ש"ס, האם גם הוא חרד ממישהו? האם כל הת"ח צריכים  לצאת  בסגנון  הרב פוברסקי  או שאפשר גם בסגנון הגר"ח קנייבסקי? או  שבקיאות זו גדלות רק אם האדם  הוא ליטאי וקוראים לו הגר"ח קנייבסקי?

את העיקר לא הבנת לבוא ולנפנף לחסיד בלמדנות זה פטתי, אתה יודע כמה פרופסורם דוקטורים יש בארץ? אתה יודע כמה חכמים יש? חז"ל אומרים חוכמה בגויים תאמין? זה לא אישו בכלל!! כנס לויקפדיה יש בערך בין אחוז ל3 מחוננים, והם   לא לפי מגזר כמובן אלא   מתחלקים בכל  האוכלוסיה בשווה!!!!

אפילו  חצר חזו"א מבינה שאין מה לנפנף  בלמדנות, היא מספרת שהרב צלול, שפוי, וציני....




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/11/2014 10:22 לינק ישיר 

בפרשת השבוע רואים מחז"ל שלמדן מול בעל רוה"ק הלמדן חייב לשמוע לרוה"ק, למרות שאברהם  אבינו יושב בישיבה ו2 כליותיו נעשו כשני רבנים היה חייב לשמוע בקול שרה אשתו לקול רוח  הקודש שלה....

גם מהנפ"ח שסובר שלמדנות עדיפה על דבקות,[היינו רוה"ק או מרכבה לשכינה כדברי הגראי"ל]רואים שכדי להגיע לדבקות אין צורך לדעת ש"ס הוא מקשה שאם התורה ניתנה כדי להגיע לדבקות מספיקה מסכת אחת ואין צורך  בכל הש"ב רואים שאפילו  "עמי הארצות" או כאלה שפטורים מת"ת כמו נשים יכולים להגיע למדרגות גבוהות והלמדנים והראש ישיבעס  חייבים לשמוע בקולם...

האמת שזה מיותר כי הרי גדולי האדמורים  שהעניקו חמה בקומתם היו גם גאונים  בנגלה כמו הרבי מחבד מקלויזנברוג,  אדמורי גור , הגר"ח שמואלביץ  אמר על הרש"ש מאשינוב גאון הגאונים הגר"מ פיינשטיין אמר על האדמור מביאלא שהוא יותר   גדול מאיתנו,האדמורים מסלונים,סטריקוב,אלכסנדר, הנייר יכלה ואנחנו לא נספיק להגיד את כולם...

אני מבין את זה שבן אדם חושב שהוא צודק מושלם,זה לגיטימי, טבעי,אדם הרי קרוב אצל עצמו, אבל ברגע שזה הופך  לדרישה שאחרים יכירו בגדלותו, ושהם יהיו חייבים בכבודו ולציית לו, זה הופך לרדיפה אחרי הכבוד וכפי שאנחנו רואים בחוש את דברי חז"ל הכבוד בורח מהאנשים האלה  והם משיגים ביזיונות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/11/2014 12:00 לינק ישיר 

כמה הערות.
1. אני משוכנע שהרב גריינימן לא הורה לישיבתו לחדול מלימוד עיון.
2. אתה גם משוכנע, שהרבה שלך הורה לחדול מלימוד עיון, כדי שלא יכירו את הבן דוד שלו.
אחרת, הוא היה מורה לפתוח עוד ישיבה במקביל, וכל אחד ילמד כפי שליבו חפץ.
בפועל, הוא בהחלט הוציא פתווה נגד לימוד העיון. מעשה שלא נעשה מעולם!
3. ת"ח חשוב אינו בדווקא בעל כישרון נדיר. הרבה מהת"ח החשובים נעשו למדנים בכוח ההתמדה והתפילה, ולא בכוח הכישרון.
4. אפשרות של דבקות בה' ללא למדנות, קיימת רק אצל נשים הפטורות מתלמוד תורה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/11/2014 11:10 לינק ישיר 

 תיקון שגיאה מאתמול הגר"מ פיינשטין אמר את זה על הרבי מבויאן  אמריקה ולא על ביאלא.
אני מבין שאתה "ממעריצי" הגר"ש ולכן אתה ממש מת להתחסד איתו ולדאוג לו לסוס לרכב עליו, הוא ממש מודה לך,אבל הוא חושב שקודם צריך לדאוג  לעניים ממש לפני שדואגים  לעשירים לסוס לרכוב עליו,,,

אני רק לא מבין למה שלא יתנו הזדמנות גם לת"ח אחרים להגיד שיעור למה רק לייחסנים  ויורשים [הגר"ש]הרי זה מה שאתם תוקפים כל הזמן את האדמורים.  "עשו" צעד בעניין ואתה מיילל...

אני מבין שאצלך בקיאות זה סוג ב, אתה סובר כמו הגר"ש שהגר"ח הוא למעשה רב לנשים וקטנים... 
גם על דרך הלימוד של החזו"א אמרו לו בצעירותו שהוא יצא מלמד...

אני מבין שאצלכם יש קפיצת הדרך בלימוד לכן כתבת שלא צריך  כשרונות, מספיק ללמוד 20 דף לזמן, אין להתחייב על 40 שעות שבועיות,
מספיק להרשם לישיבה הממותגת ואתה יוצא גאון, 
אין  אמצע כמו שהיה בעבר, אין צורבא מרבנן, אין חריף ובקי, אין המאור הגדול,

מצטער בבית המדרש הזה לא מוכנים לחיות בתרבות של שקר,קודם שילמדו ש"ס ואחרי זה שיעמיקו,[אתה לא מעיז לטעון שמי שלומד בקיאות השכל  בורח לו, נכון?]
 
מה שיש לגור להציע זה דם יזע ודמעות כדברי צרציל,דחיית סיפוקים, אין פינוקים וקיצורי דרך בלימוד,,, החלשים יכולים ללמוד בישיבות פונביז וחברון, 20 דף לזמן,פחות מ 40 שעות. מותק! בקיאות זה סוג אאא....
 פה ממש לא מאמינים בדרך של הליטאים,לפנק לפנק, לפנק,....לספר לך שאתה גאון אחרי חקירה או סברא טובה אחת שאמרת.

אני מתנצל  מראש שאני לא חוזר לך על כל האשכול של בקיאות עיון שהיה פה...

והיחידים פה שהם בלחץ זה תינוקות כמוך "מהמעריצים" של הגר"ש החוששים שבדרך הלימוד הזאת כל שנה יוציאו כמה  ת"ת כמו הגר"ש ואז הוא יאבד את היחודיות שלו,,, מה הם ימכרו אז  כשהם ירצו להריץ אותו?

כן לא שכחנו לא עזר לו למדן של הדור, לראש ישיבה של הדור, הדולה ומשקה, זה שיצא מארור לברוך לאליעזר,  הקב"ה רצה דווקא את היורש את זה שנולד לאברהם את זה שהורתו ולידתו בקדושה.....מה לעשות  התורה בעד נפוטיזם,  נגד  שוויון, ונגד פמינזם, לא מוצא חן בעיניך אתה יכול ללכת בדרכה של וומה.
אבל למה יש לי הרושם שאתה נגד פמיניזם כי אתה לא מוכן לוותר על זכויות העל שלך,
אבל את צדיק שמוכן לוותר על הזכויות של מישהו אחר,  על הנפוטיזם.....


תוקן על ידי דברוני ב- 10/11/2014 11:11:42




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/11/2014 12:23 לינק ישיר 

כל כך הרבה מלל, ללא כל קשר לאף אחד מ4 הסעיפים שכתבתי.
כדרכך...

אציין רק שאני מניח שיחד עם הרש"א, היו עוד רבנים נוספים שאיבדו את משרתם יחד עם הפתווה שהרבה שלך הוציא נגדו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/11/2014 14:14 לינק ישיר 

לא ציפתי שתבין טקסט פשוט כזה, אתה הרי מלומדי העיון של 2 דפים לזמן, אתה צריך זמן לעכל להתיישב בדבר....
אתה יוצא מנקודת הנחה ש"עיון" זה צורת הלימוד האידאלי ואיתו אתה מנסה לנגח, אני עונה לך שלא דובים ולא יער, יש הסכמה גורפת מכל גדו"י מכתבי הרב שך הסטייפלר שצורת הלימוד בישיבות השתבשה לגמרי!!!!
החזו"א אמר שהישיבות אמנם ביטלו לנו את העמי  הארצות אבל בד בבד ביטלו לנו גם את גדול"י , כי לימוד שפונה לכולם הוא לימוד עם מכנה משותף רחב... לא פלא שלומדים 20 דף לזמן פחות מ40 שעות....

לא פלא שאין לנו היום הרב אלישוב או חזו"א חדשים, הבעיה היא כמובן לא בכשרונות כי זה יש  למכביר כמו שכבר כתבתי, הבעיה היא בדרך הלימוד שנשתבשה ובדיוק את זה מקדם האדמור ,,
החזו"א אמר שבגיל צעיר עדיפה היא  הבקיאות  שאיתה אתה רוכש בד בבד את ההתמדה  ואח"ז  שהמוח בשל יותר אפשר להמשיך עם העיון.[הוא היה בעד הרבה חזרות בעקבות הצעתו הגר"ח עשה סיום על ש"ס ורש"י]

ההצלחות הם מוכחות, כל הורה שהיה לו ילד ב2  השיטות מודה לקב"ה על שינוי השיטה,יש ילדים בני 13,14 שנבחנו על 300 דפי  גמרא,[אגב עיקר הדגש הוא על הגיל רך  הת"ת[לא חושב שהגר"ש היה מלמד בת"ת] 

אגב  הסבא מסלובדקה פיטר העיף[מה שתבחר] את ר  איצלה מפנביז שהיה ראש הישיבה שם והיה שני לגר"ח מבריסק בדורו  האם גם הוא חשש ממתחרים???????????????תפסיק להיות תינוק  ולייחס לגדו"י מחשבות אוון שמתאימות לתינוק כמוך.

הגר"י קמינצקי  סיפר שבחורים שהגיעו מפולין  לסלובדקה  בהתחלה צחקו עליהם ועל סברתם [הם למדו בפולין   בקיאות  והגיעו עם 600 דפי  גמרא בע"פ] אבל תוך תקופה קצרה   תפשו את דרך הלימוד ונהיו ממצויני הישיבה, בגל  ההקדמה של הבקיאות!!!!
 הרב מבריסק אמר שצורת הלימוד של פונביז  לעומת חברון זו צורה של לימוד  לנערים  [הרמים מאכילים אותם בכפית] מול לימוד למבוגרים עצמאים,,,, 
 
יש מבין? או שאני צריך ממש להעתיק את כל האשכול של עיון בקיאות.

כיוון שהאשכול במקורו הוא לא על זה אלא על מה עדיף למדנים או יורשים  אני משתדל  לא לתת לך אפשרות להסיט אותנו מהנושא ומראה לך בשלל דוגמאות שהתורה היא בעד יורשים יצחק ולא אליעזר שהיה דולה  ומשקה,  רוח הקדש ולא יושב בישיבה, שרה מול אברהם.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/11/2014 11:31 לינק ישיר 

מה שמדהים אותי אחרי מאות שנים של חסידות אפשר עוד להמשיך עם השקר הזה כאילו האדמורים לא יודעים ללמוד,ישנה פה מחלוקת עקרונית וכפי ששאלו פעם את הגרי"ז האם הגר"ח כיבד אדומרים הוא ענה בטח, הם היו אריות המחלוקת היא רעיונית.
 
הרוגוטושבר הגיע לדבר בלימוד עם הפרי צדיק מלובלין אמר לו  הכהן גם אני הייתי פעם כמוך[רץ לגבר עם גדולי הדור בלימוד]אבל מה יצא לנו מזה, אתה תראה לי שאתה יודע ללמוד ואני אראה לך  שאני יודע ללמוד עדיף שתחפש לך רבי לעבודת השם. זו הסיבה העקרית שהאדמורים לא הראו שהם יודעים ללמוד.

במקרה הקל  פשוט לא התייחסו לזה כי זה לא תפקידם!!!!הם במילא לא אומרים שיעור בגפ"ת
 במקרה היותר קשה ממש התאמצו להסתיר את עצמם.[אני חושב שבעלי המחלוקת צריכים להבין שאי אפשר היום להמשיך להשתמש בתרוץ הזה למחלוקת...]



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/11/2014 11:43 לינק ישיר 

סגן כתב:
כל כך הרבה מלל, ללא כל קשר לאף אחד מ4 הסעיפים שכתבתי.
כדרכך...

אתה יכול להמשיך למלא הודעות מרובות מלל.
אך כדאי שתנסה פעם לחשוב אם יש קשר בין הודעותיך להודעה עליה אתה אמור להגיב...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2014 10:35 לינק ישיר 

אם עוד אחד יכתוב לי שהוא לא מבין את הקשר אני אטרח לכתוב סיכום ממצה של כל  האשכול,
  דעתי היא כזאת שגם אם היו משאירים  את לימוד העיון ומעיפים את הגר"ש לא היה דבר מוסרי,ראוי,נכון,וחכם מזה.
[ברור לי שאתה מעוניין שגור תראה כמו  פונביז מחלוקות אין סופיות לילות לבנים כמו בכותרת, ]
  למזלנו בגור יש אנשים בוגרים והם מבינים שרק היצה"ר  רוצה להמשיך "להרביץ תורה" בנוסח הרב מרקוביץ פונביז אע"פ  שהדבר היחיד שמרביצים שם זו מחלוקת. 
 
אתה מאמין לשטויות שאת כותב? החליפו את שיטת הלימוד מהחיידר דרך הישיבה הקטנה הכל בגלל ר"מ בישיבה גדולה? כמה הזוי זה יכול  להיות?

אם אתה חושב שהוא כזה גאון יחודי ומיוחד  היה טבעי שאצלכם שרק למדנות וגאונות נחשבים, ולא שום  מניעים זרים אחרים פועלים בבחירת רמים  ראשי ישיבות וגדולי הדור,  היו חוטפים אותו כבר מזמן להגיד שיעור בסלובדקה או פונביז.

 סלח לי שאני לא מבין רגע אחד אתם מתלוננים על נפוטיזם,ירושות,מונרכיות, וברגע שמפטרים אחד כזה אתם נעלבים בשבילו ובוכים על זה שאין לו סוס לרכב  עליו, הוא "פונק" מספיק שנים ועכשיו זה התור של הלא מקושרים.....דמעות התנין לא יעזרו במקרה הזה.
אי אפשר להשתמש בטענות הפוכות  מקצה לקצה, אתה יוצא קנטרן קטנוני...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2014 10:56 לינק ישיר 

דברוני כתב:
אם עוד אחד יכתוב לי שהוא לא מבין את הקשר אני אטרח לכתוב סיכום ממצה של כל  האשכול,
  דעתי היא כזאת שגם אם היו משאירים  את לימוד העיון ומעיפים את הגר"ש לא היה דבר מוסרי,ראוי,נכון,וחכם מזה.
[ברור לי שאתה מעוניין שגור תראה כמו  פונביז מחלוקות אין סופיות לילות לבנים כמו בכותרת, ]
  למזלנו בגור יש אנשים בוגרים והם מבינים שרק היצה"ר  רוצה להמשיך "להרביץ תורה" בנוסח הרב מרקוביץ פונביז אע"פ  שהדבר היחיד שמרביצים שם זו מחלוקת. 
 

 סלח לי שאני לא מבין רגע אחד אתם מתלוננים על נפוטיזם,ירושות,מונרכיות, וברגע שמפטרים אחד כזה אתם נעלבים בשבילו ובוכים על זה שאין לו סוס לרכב  עליו, הוא "פונק" מספיק שנים ועכשיו זה התור של הלא מקושרים.....דמעות התנין לא יעזרו במקרה הזה.
אי אפשר להשתמש בטענות הפוכות  מקצה לקצה, אתה יוצא קנטרן קטנוני...

איש לא נעלב בשבילו, רק כשאתה נעלב בשביל הרש"א, מזכירים לך שכל אחד והרש"א שלו.
אם היה ראוי להרחיק את הרש"א שלכם מפני המחלוקת, ק"ו את הרש"א שלנו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2014 17:27 לינק ישיר 

 אני פה להגנת  חצר איבן שפרוט?אני טוען שאין הבדל ביניכם!!
יתד  אמנם מחליף בעלים  אבל אותה התנהגות ממשיכה מזייפים מכתבים של רבנים...
 אני באמת לא מנסה להכריע בויכוח ביניכם מי יותר אלים וטרוריסט..מי הוא הבריון השכונתי, אני חושב  שההבדל הוא מיקרוסקופי,
אני חושב ש2 מוכנים לשרוף את המועדון העיקר שאתם תהיו השולטים זה הוכח לא פעם אחת.

בנקודות מסוימות אני מצדיק את חצר איבן שפרוט התואר "הנהגת הדור"  נגנב מהם.
אני  מסוגל להבין אדם דרמטי  שטוען שיש פה גזירת שמד... שטוען באותה נשימה שהוא  גדול הדור והוא  יציל אותנו...[הרי רק גדולי הדור מסוגלים לראות צל הרים כהרים]הכל דרמטי ולא בפרופורציות.

אבל בשביל מה כל הדרמה לקרוא לחצר חזו"א "הנהגת הדור"  אם הם חושבים שאין כאן סרך של גזירה הכל עניין קליל, בירוקרטי, עניין  פרוצדורלי  שתוך דקה הח"כ המוכשר של דגל מסדר... 

תפקיד גדול דורש מנהיג גדול תפקיד קטן דרוש חייל קטן.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2014 17:34 לינק ישיר 

1. איש לא אמר שאין גזירה. אלא שאין טעם להלחם כיום עם גזירה שמועדה עתידי.
2. הביטוי הנהגת הדור מיותר, אם כי נכון ברמה לא קטנה.
שהרי אין ספק שהשפעתו על החלטות 3 מועצגו"ת עצומה.
כך גם השפעתו על כל הח"כים החרדים.
ואילו השפעת ראש מועצג"ת עץ, אינה קיימת כלל וכלל.

לחשוב שמישהו שקיבל שליטה יתנהג יפה?
מחשבה מצחיקה...

ומן הראוי להוסיף שני דברים.
1. אחרי שהסברת יפה את הרחקת הרש"א שלכם, ואתה מבין את הרחקת הרש"א שלנו.
אין טעם לתקוף על ההרחקה הזו. (יש התנהלויות מכוערות בכל מקום. אך הרי אתה מסכים שההרחקה הזו מוצדקת. והרחקה צריכה להתבצע בצורה ברורה וחותכת)
2. הגרד"ל שאתה כ"כ אוהב, היה נגד דגה"ת, כי הוא הבין ששליטה על ציבור הוא דבר משחית.
אין דרך להמלט מזה.
כך היה בגור כשהם שלטו, וכך בכל מקום שיש שליטה.
חבל לדמיין שיש אופציה אחרת.

רק שעל הציבור לבחור את הרבנים היותר מתאימים להנהגה. ללא קשר להשחתה שתבוא בסביבה שלהם.
(ואין צורך להזכיר כעת זיופים מחצר חנן 10 למשל)

תוקן על ידי סגן ב- 12/11/2014 17:49:00




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2014 18:17 לינק ישיר 

[quote]1. איש לא אמר שאין גזירה. אלא שאין טעם להלחם כיום עם גזירה שמועדה עתידי. אני לא יהיה קטנוני אזל לא זה מה שטענתם כל  הזמן.
2. הביטוי הנהגת הדור מיותר, אם כי נכון ברמה לא קטנה.
שהרי אין ספק שהשפעתו על החלטות 3 מועצגו"ת עצומה.
כך גם השפעתו על כל הח"כים החרדים. האילוזיה שלכם שאתם שווים  מאחרים גורמת לכם ליפול  כל פעם מחדש,  להתנגש בעוצמה בקיר שקוראים לו המציאות!!!
הדמיון הזה לראות את המעלות שלכם בצורה מופרזת  ולהתעלם מהחסרונות שלכם, ואילו לראות בדיוק ההפך אצל המתחרים גורם לכל המחלוקות,

מקרה ירושלים מוכיח שלרב שטיינמן אין השפעה כשיש למולו  קבוצה מגובשת אחרת, אפילו קבוצה  קטנה, תפסיק לחיות בסרט!!!!!
הדבר היחיד שאתם מצליחים להשיג [כדי לשכנע את עצמכם שהוא   המחליט] וכנראה מנחם אתכם זו העליה לרגל לכבוד הרב,, אבל ההשפעה כנראה היא קיצרת טווח [ככה זה בהתמכרות] לא הספיקו אפילו הרבנים מאמריקה,
הייתם צריכים גם תמונה של ועד הישיבות וגם תמונה של האדמורים היום, 

 

לחשוב שמישהו שקיבל שליטה יתנהג יפה?
מחשבה מצחיקה...אז בסך הכל רציתם להתחלף להיות בצד של הרעים?

ומן הראוי להוסיף שני דברים.
1. אחרי שהסברת יפה את הרחקת הרש"א שלכם, ואתה מבין את הרחקת הרש"א שלנו.אין שום דמיון הרי שם "ההרחקה" הפסיקה את "המחלוקת" ואילו פה היא הבעירה אותה בכל עוזה, [מותק אני מציע לך לעבור לבקיאות....]
אין טעם לתקוף על ההרחקה הזו.  למה אתם לא נותנים למפרסמים לפרסם בעיתון שלו?למה החרמות הרי  הם כבר קבוצה נפרדת? למה הרדיפות?אם יש לדמות זה את גור ובלז [לגר"ש וחזו"א ולא את מה שאתה הבאת] למרות שהוא עושה תמיד ההפך מגור אף אחד לא מחרים אותו  ולא רודף אותו,....
2. הגרד"ל שאתה כ"כ אוהב, היה נגד דגה"ת, כי הוא הבין ששליטה על ציבור הוא דבר משחית.
אין דרך להמלט מזה.
כך היה בגור כשהם שלטו, וכך בכל מקום שיש שליטה.
חבל לדמיין שיש אופציה אחרת.יש  אופציה אחרת קוראים לה שותפות!!!כל עוד הגר"ש ונתי גרוסמן  והרוח שהם הביאו לציבור הליטאי של אני אחליט!!! ואני אנווט!!! לא הייתה המועצת פעלה בשותפות מלאה!!!!בכבוד  הדדי.

 



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2014 18:30 לינק ישיר 

1. מעולם לא טענו שאין גזירה. (כוונתי כמובן לדוברים רציניים, ולא לניקים עלומים)
2. תקרא שוב את מה שכתבתי, ואת תגובתך. ותמצא שאין קשר בין השניים.
אני כתבתי על השפעה ב3 מועצגו"ת. ואתה כותב על מועצג"ת עץ ויכולותיה. מה הקשר?

ההבדל העיקרי ברוע, הוא בבסיס. הבסיס כיום תקין, בניגוד לעבר.
אם בעבר הרחיקו והשפילו כל חוג שאינו נכנע לאליטה.
הרי היום מרחיקים אך ורק חוג אחד. ולא בגלל אי כניעה. אלא בגלל שהם עושים הכל כדי להשמיץ יומם ולילה, תוך שקרים המצאות וכו', ללא סוף.
ולדוגמא, איש לא מנסה להפריע לבריסק. (בניגוד לעבר, וד"ל) למרות שחלקם לא תומכים בגראי"ל והנהגתו.
וזה רק דוגמא.
לגבי תגובתך על הוספתי.
1. אתה כותב כאילו לפני ההרחקה הכל היה נפלא.
אך לא.
רק שהכל היה בפנים, כעת הכל בחוץ.
היה רדיפה אינסופית של חוגים שונים, היה השפלה של רוב גדו"י, כולל גם מועצג"ת דגה"ת, ועוד.
היום יש כבוד רב מאוד לכל מועצג"ת דגה"ת והחוגים השונים.
יש כבוד גם למועצגו"ת האחרים.
מלבד למועצג"ת עץ, שבחרו לעמוד כל יום ולצעוק שהנהגת הגראי"ל והגרח"ק מובילה לאבדון...
2. הרש"א בחר לעזוב את מועצג"ת, להחרים את 2 כינוסי מועצג"ת האחרים.
ואח"כ לתקוף ללא סוף.
אפשר לייצר שותפות כזו? (היה איזה אשכול על עצרת הביזיון, שהציע כמה הצעות לשותפות. הראשונה שבהם, הפסקה מוחלטת של תקיפת הנהגת גדו"י. אפשרי לדעתך?)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > בחדרי חרדים > המועצת החסידית חוזרת לימי גדולתה?!?!?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 לדף הבא סך הכל 5 דפים.