|
|
נשלח ב-6/11/2018 23:49 |
|
| |
הכתבה המלאה בכיכר. גם אם היא בערבון מוגבל.
פרסום ראשון בכיכר השבת. הבחירות לראשות ירושלים: חילוקי דעות במועצת החסידית הניסיון להשיג תמיכה אחידה במועמדות משה ליאון לראשות העיר ירושלים - נתקל בקשיים. האדמו"ר מסלונים מתנגד, ואילו האדמו"רים מבעלא וויז'ניץ מצדדים בתמיכה במועמדותו של ליאון. למרות הסבב שערך מזכיר המועצת הרב יענקל ולצר אצל האדמו"רים על מנת להשיג אחדות ותמיכה מאוחדת של כלל היהדות החרדית לקראת הסיבוב השני בבחירות בירושלים, מתברר כי הדבר נתקל בקשיים ובחילוקי דעות בין האדמו"רים. ל"כיכר השבת" נודע כי האדמו"ר מסלונים מתנגד לתמיכה במשה ליאון מחשש שנסגרו עמו הסכמים הנוגעים לפשרות על חוק הגיוס. התנגדות האדמו"ר היא נחרצת, מאשרים בכירים בחסידות סלונים. התנגדותו מצטרפת לדעה של אדמו"ר נוסף במועצת החסידית, המצדד בהחלטה משותפת לתמוך "במועמד שידאג הכי הרבה לאידישקייט". מנגד, האדמו"ר מבעלזא והאדמו"ר מויז'ניץ, מצדדים בתמיכה במשה ליאון לראשות העיר, זאת מתוך מטרה לאחד מחדש את הציבור החרדי אחרי הבחירות המקומיות. עם זאת, מציינים בסלונים, כי במידה והמועצת תקבל החלטה על דעת רוב חבריה לתמוך במשה ליאון, הרי שסביר להניח שהאדמו"ר לא יצא נגד המועצת, אלא ינהג כפי שנהג בפעמים קודמים בהן התקבלה החלטה בניגוד לדעתו.בתוך כך נודע כי ועדת השמונה של אגודת ישראל שתתכנס מחר (רביעי) תדון גם בנושא ירושלים, וכן במשא ומתן עם עליזה בלוך בעיר בית שמש. נשלח מהאנדרואיד שלי
 |
|
|
|
נשלח ב-6/11/2018 23:51 |
|
| |
|
|
|
נשלח ב-6/11/2018 23:53 |
|
| |
אתה מציג את זה כאילו חתכתי בכוונה, לא חתכתי, אלא הבאתי צילום מסך של הקטע הרלוונטי. ראיתי גם את התוספת שהבאת בהדגשה. שוב. כתוב ברוח הדברים שארליך כתב. זו ההחלטה לעת עתה בסלונים, מה שכתוב בהדגשה זו ספקולציה עתידית. כרגע ההחלטה היא לשבת בבית.
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:01 |
|
| |
כבר היה, ולראות גדול ליטאי שמעדיף כיפה סרוגה ממפלגה אנטי דתית למהדרין אתה יכול לראות?
אין לכם אמונה בהקבה. אתם חושבים שאתם מחליטים!! שאם לא כן הגדולים שלכם היו צריכים להכריז שלא עלינו לעשות חשבונות אלא עלינו להצביע לחרדי וכל השאר ייעשה מהשמים . וייתכן שאם הרב קנייבסקי היה יודע את האמת הוא היה אומר כך אבל כשהכל עבר דרך שומר הסף הנכד ככה אתם נראים וככה אתם פועלים .
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:07 |
|
| |
נוירולוג כתב: |  | אתה מציג את זה כאילו חתכתי בכוונה, לא חתכתי, אלא הבאתי צילום מסך של הקטע הרלוונטי. ראיתי גם את התוספת שהבאת בהדגשה.
שוב. כתוב ברוח הדברים שארליך כתב. זו ההחלטה לעת עתה בסלונים, מה שכתוב בהדגשה זו ספקולציה עתידית. כרגע ההחלטה היא לשבת בבית. |
|
גם ארליך וגם כיכר מתייחסים לעתידות. ארליך כותב עתיד אחד וכיכר כותב עתיד אחר.
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:09 |
|
| |
כבר היה אתה מסוגל ליותר מזה ארליך כתב על החלטה ש"התקבלה" כיכר השבת כתב על החלטה ש"התקבלה" ואתה טוען שלא היה ולא נברא והכל זה סברות כרס של ארליך הפגוע אולי הבעיה אצלך במקום אצל ארליך?
|
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:13 |
|
| |
קרשינדו כתב: |  | כבר היה, ולראות גדול ליטאי שמעדיף כיפה סרוגה ממפלגה אנטי דתית למהדרין אתה יכול לראות?
( כן,במצב הנוכחי זו הייתה האופציה הטובה ביותר, ולא נפתח פה שוב את הויכוח, וזה אינו דומה כלל להרצת מועמד אנטי דתי מוצהר)
אין לכם אמונה בהקבה. אתם חושבים שאתם מחליטים!! שאם לא כן הגדולים שלכם היו צריכים להכריז שלא עלינו לעשות חשבונות אלא עלינו להצביע לחרדי וכל השאר ייעשה מהשמים. (פשש אתה מלמד את הרבנים שלנו אמונה אני מבין) וייתכן שאם הרב קנייבסקי היה יודע את האמת הוא היה אומר כך אבל כשהכל עבר דרך שומר הסף הנכד ככה אתם נראים וככה אתם פועלים (הגריג אדלשטיין הנחה את הגרב"ס וסמך את ידיו על החלטתו). |
|
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:16 |
|
| |
כתוב שהאדמור מסלונים לא יורה ולא יודיע (עתיד), בכיכר מוסיפים: אבל יתכופף להחלטת המועצת. בדיוק כמו שפורסם בזמנו לגבי החלטת האדמור מסלונים בעניין ריצת דייטש.
תוקן על ידי כברהיה ב- 06/11/2018 22:16:39
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:19 |
|
| |
ויכוח סרק גם בכיכר השבת וגם אריה ארליך כתבו שזו עמדתו כרגע. יש תוספת, שעמדתו עשויה אולי להשתנות במידה ו....
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:22 |
|
| |
כברהיה אתה בטוח שאתה רוצה תשובה על הקטע האחרון? אתה יודע בדיוק כמוני שכל האחרים מלבד הרב קנייבסקי עשו זאת לכבוד ר' חיים. ולכן כל ההכרזות היו בבית שלו. אתה יודע כמוני שזאת האמת ואתה יודע כמוני שכל מילה שם היתה של הנכד!!!! ורוב הליטאים המבוגרים יודעים זאת הצעירים החמומים אולי עדיין מאמינים. יבושם לכם.
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:26 |
|
| |
פלספן כתב: |  | קשה לי להבין, איך אדמורי"ם מסכימים בעקיפין לבחירתו של ברקוביץ , זה שצועד במצעדי הגאווה וזה שמפגים ומרים שלטים בהפגנות כנגד "הסחיטה החרדית " ומשתתף בהפגנות לגיוס חרדים. האיש פשוט אסון. |
|
בלי להביע דעה לעצם העניין ועבור מי צריך להצביע - קצת מגוחך ואפילו נלעג להציג את ליאון, נציגו של ליברמן, הלוחם הכי אנטי-חרדי בכנסת, כ'צדיק' לעומת ברקוביץ ה'רשע'....
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:27 |
|
| |
הגר"ב סולובייצ'יק אמר שזוו הייתה החלטה של הרב אדלשטיין. אתה חושב שהוא שקרן, אני חושב שלא.
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:29 |
|
| |
מוקוטובסקי כתב: |  | בלי להביע דעה לעצם העניין ועבור מי צריך להצביע - קצת מגוחך ואפילו נלעג להציג את ליאון, נציגו של ליברמן, הלוחם הכי אנטי-חרדי בכנסת, כ'צדיק' לעומת ברקוביץ ה'רשע'....
|
|
האם תאמר כך על האדמו"ר מפרמישלן מב"ב שליברמן הוא אחד ממעריציו?
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:33 |
|
| |
כבר היה נא לדייק. בכיכר השבת כתוב "עם זאת, מציינים בסלונים, כי במידה והמועצת תקבל החלטה על דעת רוב חבריה לתמוך במשה ליאון, הרי שסביר להניח שהאדמו"ר לא יצא נגד המועצת, אלא ינהג כפי שנהג בפעמים קודמים בהן התקבלה החלטה בניגוד לדעתו"
שזה אומר או שלא יתערב ולא יגיד כלום או שרק יכריז משהו בבית כנסת במוצאי שבת. כפי שממשיך לכתוב בכיכר השבת "בחסידות סלונים אומר ל"כיכר השבת" כי האדמו"ר מתנגד לכך שהמועצת תוציא קול קורא לתמיכה בליאון, שכן מאז ומעולם המועצת הוציאה קול קורא רק על תמיכה במועמדים חרדים. משכך, ייתכן כי במידה ותתקבל החלטה על תמיכה בליאון, יסתפקו בהכרזה"
.וכל אחד יבין שאין רוח האדמור נוחה מזה..
ומאיפה לקחת את הקטע "אבל יתכופף להחלטת המועצת. בדיוק כמו שפורסם בזמנו לגבי החלטת האדמור מסלונים בעניין ריצת דייטש" .
תוקן על ידי קרשינדו ב- 06/11/2018 22:36:33
|
|
|
נשלח ב-7/11/2018 00:35 |
|
| |
חיים_התמים כתב: |  | בלי להביע דעה לעצם העניין ועבור מי צריך להצביע - קצת מגוחך ואפילו נלעג להציג את ליאון, נציגו של ליברמן, הלוחם הכי אנטי-חרדי בכנסת, כ'צדיק' לעומת ברקוביץ ה'רשע'....
האם תאמר כך על האדמו"ר מפרמישלן מב"ב שליברמן הוא אחד ממעריציו? |
|
טענו חיטים והודה לו בשעורים. ליברמן מעריץ מאד את האדמור מפרמישלאן וברקוביץ אולי מעריץ אדמורים אחרים...
מה זה נוגע למה שכתבתי?
אני ציינתי עובדה הכי עובדתית: ליברמן הוא הלוחם האנטי-חרדי הכי חריף בכנסת, כמו לפיד אם לא יותר, בנושא הגיוס ובכל הנושאים של דת ומדינה, מאז ומתמיד. .
|
|
|
|